Ha meiden, Ik kan het gewoon niet geloven... Heb net een Clearblue test gedaan en die zegt zwanger Ik zit nu rond 11 dpo. Had 10 maart een positieve ovulatietest. Ik ben helemaal aan het shaken..echt zo spannend! Vind hem ook zo duidelijk! Wat vinden jullie? Het zou echt zo bijzonder zijn na zo'n pittige tijd Wie kijkt mee? Heb de test trouwens echt net 5 min geleden gedaan
Nou lijkt me vrij duidelijk!! Gefeliciteerd! Wat heb je al snel een donkere streep dan, heb verder niet zo veel verstand van wat normaal is 11 dpo .
Ja, dat vond ik dus ook Heb de test als cadeautje ingepakt voor mijn man vanmiddag. Had dit helemaal niet aan zien komen...dacht even kijken of er uberhaupt een lijntje te zien is
Thanks!! Hoe bedoel je atijd? Ik heb al eens eerder deze test gebruikt, toen was ik niet zwanger en stond er ook een veel lichtere streep
Bij testen met een afleesvenster moet je alleen aflezen wat er instaat. Dus niet naar streepjes kijken. Je hoort hem ook niet uit elkaar te halen om je resultaat af te lezen. Maaar deze is gewoon hardstikke positieg. ZWANGER. Duidelijker kan niet. Gefeliciteerd!!