Zijn er dames die maar niet positief konden testen voor NOD of net na NOD maar wellicht een week later wel positief konden testen ? Ben benieuwd naar jullie ervaringen
ik heb hier geen ervaring mee ma je kan altijd latere eisprong hebben gehad als je niet weet waneer die was
Ik had vier dagen na nod nog een tuurstreepje, maar ben toch echt zwanger . Het kan dus wel, mijn ei was laat of late innesteling ofzo denk ik.
Het ei moet voor nod ingenesteld zijn, anders word je ongesteld. Waarschijnlijk heb je een late eisprong, waardoor ook je nod opschuift. Kan iedereen wel eens gebeuren.
Hier dacht ik pas een week later te testen, maar toen werd tijdens de echo duidelijk dat ik mij eisprong later had.
Ja, ik! Al wel weer 10 jaar geleden... Maar ik hield mijn cyclus bij door te tempen. Ik wist dus precies wanneer mijn eisprong geweest was. Ik had op dag 15 mijn eisprong en een positieve test op dag 40!! Bijna 10 dagen na nod dus.
Blijft spannend. Mijn tante testen pas 1 week na nod positief! Mn zus 2 dagen na nod. Ik teste 1 dag voor nod negatief en op nod zelf licht positief.
Oke duidelijk haha heel erg bedankt voor jullie reacties ik ben nu 1 dag over tijd maar idd een latere eisprong dus we wachten nog af !
Of je luteale fase is deze keer langer, waardoor je later ongesteld wordt. Deze fase kan per cyclus verschillen en kan tussen de 10 en 18 dagen zijn. Dan ben je volgens je eigen berekening misschien wel overtijd, maar ben je helaas toch niet zwanger. Succes!
Ikke ben er ook zo een. Bij mijn dochter teste ik 5 dagen na NOD pas positief. Dit keer was ik ook meer als een week na NOD en teste heel licht. Ik heb geen idee wanneer mijn ei was ik was gewoon steeds met 28 a 29 dgn ongi