Hoi Smnee, Al meer dan een jaar zie ik je naam in de NOD topics staan en volgde ik je een beetje. En nu lees ik net dit mooie nieuws! Van harte gefeliciteerd!! geniet ervan en ik duim voor een fijne en goede zwangerschap voor je. Het is je gegund!
Gefeliciteerd!!! Fijn om te lezen dat je weer zwanger bent! We hebben rond dezelfde tijd een miskraam gehad, dus ik herkende je naam uit die topics... Zou je niet bijna uitgerekend zijn nu? Het komt deze keer vast goed, de timing is té goed!
Smnee, wat een geweldig nieuws! Ik heb eigenlijk vakantie dus had me voorgenomen niet te zp-en maar nu lees ik dit! Echt fantastisch, ik kom morgen even spieken naar je cb! Van harte gefeliciteerd!
Misschien is het iets te vroeg.... Heb je een foto van het streepje? Of zal ik even gaan zoeken in het testentopic? Wat een vervelende onzekerheid nu.
ik zie het op beide testen, misschien straks met middag of avond urine testen... er zijn vele meiden die betere resultaten hebben met die urine dan met ochtend urine !!! ik duim voor je !!!
Ik vind ze nog erg licht dus misschien idd nog net iets te vroeg voor de cb. Geen gekke streepjes trouwens hoor voor 4 weken. Hopelijk lopen de streepjes mooi op deze week.