Ik heb eigenlijk aankomende zaterdag mijn nod maar voelde me zo raar. Dus heb een kv test gedaan. Zien jullie ook dat tweede streepje? Liefs
Ik zie inderdaad een 2de streepje maar ik zou nog niet al te blij zijn. Ik heb het zelf ook mee gemaakt, voor nod zag ik een streepje en na mijn nod liep het af. Het blijkt achteraf dat een bevrucht eitje zich vaak niet innesteld, hierdoor maak je jezeepf dus blij met iets dat er niet is. Ik zou echt pas op of na je nod testen.
Ja Pff ik heb eigenlijk alweer spijt dat ik getest heb haha. Had indd beter kunnen wachten. Bedankt voor je berichtje.
Ik zie m ook spannend hoor! Ik testte ook altijd (te vroeg) en is twee keer blijven zitten! Succes en alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik hoop het ook zo! Pff spannend weer. We hebben al een dochter (2,5). Ik hou jullie op de hoogte Liefs,
Ik begon 9dpo en de testen lopen nog steeds op. Op de eerste test was een heel licht tuurstreepje te zien, maar ik heb hem in het water laten vallen dus nu niet echt meer te zien. Ik hoop dat ze bij jou ook alleen maar oplopen!
Thanks ladies. Ik durf nog niet blij te zijn. Ik ga van de week weer testen. Vind t nog erg onwerkelijk, we zitten pas in de eerste ronde. Liefs,
ik zie hem ook maar voor 6 dagen voor NOD durf ik je nog niet te feliciteren hoop uiteraard wel een mooi rijtje te mogen zien deze week wordt spannend