Die knalt er inderdaad af.. En jullie doen het netjes volgens het ideaalbeeld zo hihih.. trouwen en een kindje.. Leuk!! Gefeliciteerd beiden
Hoi! Gaaf, gefeliciteerd!! Die buikpijn heb ik ook gehad, net of ik ongesteld ging worden. Ben nu 22 weken!!
Gefeliciteerd !!! De buikpijn hoord er idd bij,bij 5 weken had ik de buikpijn en last van me onder rug,ik dacht o Jeej dit is niet goed, Maar schijnt er echt bij te horen. Geniet ervan!
Bedankt voor alle lieve felicitaties! <3 Ik begin nu eindelijk een beetje het besef te krijgen dat er een kleintje in mij groeit. Gister had ik over de hele dag wel wat last van misselijkheid, gelukkig was het dragelijk. En ben af en toe ook helemaal gesloopt. Zijn die symptomen alleen niet wat te vroeg voor week 4?
Nee hoor hier ook, deze ochtend zo middelijk ik naar wc gelopen ben uiteindelijk niets aan de hand, en enorm moe 😉 gefeliciteerd
Gelukkig maar, zou eigenlijk ook niet mogelijk zijn dat ik langer zwanger ben. Jij ook gefeliciteerd, spannende periode he?!