Ik sta weer open voor tarot aanmeldingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ook ik heb een pb gestuurd.
    Ben benieuwd.
    En zal netjes geduld hebben.

Heb ooit een tarotset aangeschaft. Maar nooit echt verder ontwikkeld. Misschien toch ook maar ooit weer oppakken.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Zonder vragen te stellen is het natuurlijk ook wel echter.
    Nou ik ben beniwued.
    Heeft er al iemand reactie van ts gehad?
    Klopte het?

3. wolly

wolly Niet meer actief

Nee hier nog geen reactie helaas, ze had me wel een pb gestuurd weken geleden dat ze het probeerde die vrijdag te doen maar tot nu toe nog niks gehoord.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb helemaal nooit iets gehoord. Vraag me dan ook af of ze m'n pb wel gehad heeft. Moet toch eigenlijk wel als je 'm verzonden hebt?

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja ik heb oook nooit weer wat gehoord..

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik had hier als eerste op gereageerd in dit topic + nog een PB gestuurd maar tot op de dag van vandaag helaas nog niets gehoord :(

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ook ik heb helaas nog niks gehoord, maar we blijven rustig afwachten :D

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    als ik kijk naar de laatste keer online van ts, was dat 14 oktober, dus kan wel kloppen dat jullie nog niets hebben gehoord...

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

ik heb ook niets gehoord nog....
    jammer!

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ook nog niet helaas

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik weet dus niet of ze nog tarotkaarten legt... maar anders is het misschien handig dat ze dit even meldt...

Zo zitten mensen toch voor niets te wachten heb ik het idee...
    Of heb ik het nu heeeelemaal mis....????

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het ook raar. had ook dezelfde dag toen een pb gestuurd. nooit wat gehoord.

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

misschien duurt het even ze zegt zelf dat het even een tijdje kan duren voordat je je antwoord kan geven
    en anders mail je ze nog eens om te vragen van hoe of wat
    dan weet jezelf ook waar je aan toe bent

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kan natuurlijk... maar als je meteen die dag een pb hebt gestuurd, zou je toch eigenlijk wel een reactie moeten hebben nu?
    Kweet het niet hoor..

15. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb haar toen die zelfde dag nog gepbt en kreeg een pb van haar terug of ik mijn achternaam wilde doorgeven en toen vertelde ze mij dat ze de kaarten vrijdag voor me ging leggen.
    Maar heb al tijden niks meer gehoord.

Wat ik raar vind is dat ze na een flinke tijd een bericht opende dat ze weer kaarten ging leggen en dat de meiden die interesse hadden haar mochten pben en dat nu ineens alle meiden nog niks hebben gehoord.

Ik ga gelijk wat denken....naam/achternaam, geboorte datum doorgeven, geen idee, sorry als ik wat achterdochtig wordt door dit.
    Ze had op zijn minds ff een pb of een bericht achter kunnen laten in dit topic.

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik was er op zich nog niets van gaan denken... maar dat komt denk ik ook omdat ik ook pendel en nu ook Engelenkaarten weer ben gaan leggen en dus ook de gegevens nodig ben om dit te kunnen doen...

Maar wat je zegt is zo... ze had hier op zijn minst even wat kunnen laten weten...
    Kleine moeite denk ik..

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Je weet niet wat er gebeurd is...ze kan wel van de trap zijn gevalllen....en niet in staat zijn om online te komen. Als ze op de 1e wel reageerde had ze in ieders geval wel de intentie om er iets mee te doen.

MIschien kan iemand haar een emailtje of pbtje sturen dan?

Groetjes,
    Miranda

18. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Wat een wantrouwen, meiden!
    Het is helemaal niet zo dat NIEMAND iets gehoord heeft.
    Er zijn een aantal meiden die iets schrijven over de doeltreffendheid van haar legging.
    En ik heb bijvoorbeeld een reactie gehad op mijn aanvraag, waarin ze liet weten wat haar handelswijze is (namelijk op gevoel iemand eruit pikken voor wie ze een legging doet).
    Zoals je wel kunt zien zijn er tig meiden die een pb hebben gestuurd en ze zal haar handen dus vol hebben aan het kunnen beantwoorden van al die aanvragen.
    We kennen haar situatie niet, dus wie weet zit ze op dit moment wel in een erg veel van haar eisende privétijd ?!
    Ik kan me (alleen al uit mijn eigen leven) zo een aantal dingen voor de geest halen die ervoor zouden kunnen zorgen dat ze haar positieve intenties niet waar kan maken op dit moment.
    Als iemand niet online komt (en dus niets laat weten aan de wachtenden) hoeft dit zeker niet te betekenen dat er sprake is van kwaadwillendheid.

Ik weiger dat in ieder geval te geloven.

Joeja, meid, uiteraard is het fijn voor alle meiden die op een berichtje wachten, als je iets laat weten.
    Maar je bent in mijn optiek niemand iets verschuldigd. En niemand kan in jouw kaarten kijken (hihihi, leuke woordkeuze in dit geval ;)). Dus ik wil je veel goeds toewensen bij alles wat je op dit moment meemaakt en doormaakt.

19. lennermylan

2 okt 2008
    5
    0
    1
    Het zou je leuk zijn moest je de tarot voor mij ook eens willen voorspellen Mijn echt naam is kristel jacobs en geboortedatum is 15-09-1980
    had wat vragen ivm word ik nog zwanger ? en wanneer dan en wat word dan het geslacht? Ik heb al 2 zoontjes van bijna 7 en 5 jaar
    En eventueel wat je nog kan zien wat de toekomst brengt

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ja dat is misschien wel zo
    maar niet iedereen is elke dag op de forum toch haha en zo verslaaft als wij:D
    ik denk dat ze wel een goede verklaring hier voor heeft en anders weet ik het ook niet:(

Deel Deze Pagina