uwv evaluatie gesprek

Discussie in 'De lounge' gestart door mamadk, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb even een vraagje voor degene die rond drie maanden een evaluatie gesprek hadden bij het uwv bii een ww-uitkering. Wat houdt het gesprek in? Ben namelijk stikzenuwachtig voor dat gesprek morgen want ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.

Alvast bedankt

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nou ik zou die zenuwen vooral gewoon thuis laten :)

Ze gaan met name vertellen welke regels je je moet houden en hoelang je recht hebt op een uitkering.
    Ze hadden ook gewoon een brief kunnen sturen :)

3. Saskia78

Vergeet niet je uitnodiging en je ID mee te nemen :)

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Stelt niet zo heel veel voor hoor dus zenuwachtig hoef je er niet voor te zijn ze kijken wat je al gedaan heb om werk te vinden en geven tips wat je nog meer kan doen.

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Stelt niets voor. Ze checken bij je of de gegevens in hun computer kloppen, bespreken ofje wel 4wekelijks je sollicitaties doorstuurt en thats it. Ik stond letterlijk na 5minuten weer buiten

6. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juist ja. En dat duurt dus een uur :( Dus vooral ja en amen zeggen:p

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha ik was ook in een kwartier klaar. Ze plannen nogal ruim in bij het UWV, tenminste dat is mijn ervaring.

8. Hier was het gesprek in een groep. Het duurde twee uur en ik zat dus twee uur te luisteren naar andermans vragen, in het kader van 'meerdere mensen kunnen dezelve vraag hebben en dat scheelt het uwv weer geld en tijd.' Ik vond het ontzettend nutteloos :)

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier heeft mijn man elke maand zo'n gesprek ( leuk zo'n proef).

Bij hem gaat het zo: hallo meneer, eens kijken .. O u doet ruim voldoende sollicitaties ( gem. 4/ 10 per week op het moment) . Juist en heeft u gesprekken . Ja volgende week 2 . O nou dat gaat het goed. Fijne dag meneer. Het record staat op 2 min. incl gaan zitten en de deur uitlopen.

NU heeft hij morgen 2e gesprek en heeft van de week bij een ander bedrijf meegelopen alleen dat is echt te makkelijk voor hem dus hij hoopt dat dat gesprek van morgen goed gaat. Ik verwacht van wel.

10. Saskia78

Mja ik was steeds langer onderweg dan binnen.
    Nouja.. Dat is niet helemaal waar.
    Het wachten op m'n beurt duurde ongeveer evenlang als de reis op zich.
    En al die tijd zat ik tussen naar drank stinkende en klagende smeerlappen.
    Af en toe kwam politie of ambulance als het uit de hand liep...

Elke keer weer met beide voeten op de vloer als ik klaar was.
    ZO zou ik alvast niet worden als ik het even kan voorkomen.

Nu elke dag strak in het pak naar werk.
    Dat had ik ook niet verwacht maar voel me er in ieder geval stuk beter thuis dan bij het UWV.
    En ik hou eigenlijk helemaal niet van om elke dag opgedoft op pad te gaan :D

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jou zenuwen kun je echt thuis laten:D

Ik vond het ook niks voorstellen, vragen hoe het gaat met solliciteren, zeggen dat je evt nog een online workshop moet volgen en ik kreeg te horen dat ik zo jong was en toch echt een baan zou moeten kunnen vinden. Tja, ik zeg ook, kijk zelf maar wat er staat wat ik zou kunnen doen, parttime, zij kijken, oh ja helemaal niks deze week.. Nee niet he slimmerd dacht ik toen, dat was vervelend vond ik.
    Kwam een beetje over alsof ze vond dat ik m'n best niet deed.

Verder, stelde echt niks voor..

Deel Deze Pagina