Luie krent? Niet begrijpen? het huishoudelijk-deel van mijn verhaal kan me gestolen worden momenteel, zelfs... dat was bijkomende irritatie... Al stuurt ie een heel elftal om me te helpen nu, dat vergeeft niet dat hij die opmerking maakt en vervolgens de volgende ochtend zegt "ik ga daar geen sorry voor zeggen, als het je niet bevalt donder je maar op". Siriel; ja die ja...... die vent waar ik voor heb gevochten met advocaten. Waar ik voor in de rechtzaal stond en waar ik 1 keer per week op bezoek mocht. Nooit een week gemist, elke dag stond in het teken van hem. en ik zit met een weigerende eter en hij kan niet achter mij staan? Kan niet een arm om me heen slaan? Want ja, dat was het ENIGE wat ik graag had gewild. In plaats daarvan kreeg ik dus die opmerking. Ennnnnn.... bedankt.
Wat ongelofelijk rot voor je meid! Je weet in elk geval nu wel wat je aan hem hebt, want hij heeft zich goed laten kennen zo. Op wiens naam staat het huis? Omdat jij naar je ouders gaat?
gtoed van je dat je even naar je ouders gaat. Heeft hij je nog geprobeerd te bellen vanmiddag? Laat hem maar even in zn sop gaarkoken en maar maak hem daarna wel duidelijk dat hij je enorm heeft gekwetst met deze opmerkingen terwijl JIJ dag en nacht achter hem hebt gestaan toen hij vast zat. DAt jij voor hem gevochten hebt en dat hij nu zo makkelijk t aan de kant schuift blijkbaar. Hij mag verdorie blij zijn dat jij al die tijd er voor hem bent geweest, nu mag hij er wel voor jou zijn! marieke3, ik zou als ik jou was de openingspost en rest van ts der posten eens GOED doorlezen! DAn zie je wel dat zij niet op der luie krent zit. Ook Ts heeft straks weer nieuw werk, wat gaat meneer dan verwachten? Dat TS (die dan ook moe is van alle indrukken etc van een nieuwe baan) werkt, daarnaast ook nog even het huishouden doet terwijl meneer op zn LUIE KRENT zit? Ook hij heeft een verantwoordelijkheid voor het huis en de kleine! Ook al is dat neit biologisch zijn kleine.
ik staak vandaag. Hondsberoerd geslapen vannacht terwijl meneer lekker lag te ronken en dan nog allemaal commentaar geven ook vandaag. Ben na het middageten op de bank gaan liggen en in slaap gevallen, toen ik wakker werd was toch de vaatwasser uitgeruimd en de tafel afgeruimd
Precies dat vind ik dus ook. Mijn partner heeft ook zijn verantwoordelijkheid wat betreft mijn zoon. Het is niet zijn zoon, maar het is wel ons kind. Ik vind het ook wel echt een opmerking die niet kan. Wij zeggen weleens voor de grap ik denk dat we hem maar verkopen maar dat is altijd gemoedelijk. En dan is hij altijd degene die dan zegt NÉE!!
Als die hork na zo'n actie ook nog es met zulke nonsens afkwam vanochtend ... dan bleef ik echt wel langer dan 1 nacht bij je ouders! Dan mocht ie het van mij verder alleen bekijken en was 't echt wel over en uit. Of het nu zijn eigen kind is of niet. Zoiets zeg je niet! En dan dat gecombineerd met die actie van vanochtend ...
En? Al een reactie van hem gehad? Ben wel benieuwd wat hij dan wilde bespreken, dat zal een verdraaid goed excuus moeten zijn...
Anouk, je hebt continu voor hem klaargestaan maar je berichten over jullie relatie de laatste tijd gaan steevast in de rchting waar je nu bent. Ik vind het heel goed dat je je grens stelt, want zo kun je niet verder gaan. Come what may. Heel veel sterkte.
Nou ja, dat heb ik hem dus wel gemeld via de telefoon. Maargoed; hij had me 's middags niet gebeld, dat had ik al verwacht want ik wist dat hij een onwijs drukke dag zou hebben. Zat aan tafel bij paps en mams met dezelfde eet-discussie zoekende Tygo als gisteren en toen ging dus de telefoon. "ehm.. waarom.. eh.. waar ben je?" "weg. adoptieformulieren halen, nou goed?" "maar eh.. en je kleren dan?" "ja, ik moest opdonderen toch? Je mag blij zijn dat die van jou niet in de kliko zaten. Anders waren ze nu weg!" Verwarring alom van zijn kant, schijnbaar dacht hij dus echt dat hij er met een simpele sorry van af kwam. No way. Ik blijf dus lekker hier, zit uitgebreid met pootjes omhoog en warme chocomel op de bank (lang leve mijn overbezorgde mama ) en vannacht zal ik wel als een blok in slaap vallen. Tygo is uit-ste-kend verzorgd door mijn ouders en broertje en ligt na hele verhalen over geitjes en iets met een glijbaan in bed. Behalve mijn tas daar naar toe slepen heb ik niets hoeven doen. Héérlijk. Zal me niks verbazen als ik morgen nog koffie op bed krijg van mijn ouders ook! Morgen slaapt Tygo ook nog bij mijn ouders. Overdag moet ik nog een aantal dingetjes doen, 's avonds ga ik weer richting huis. Dan gaat meneer maar zitten en hoort maar even aan dat dit echt niet kan. En dan? Geen idee. Dat ligt eraan wat hij doet of zegt. Ik weet wel dat ik trots ben op mijzelf, want als ik thuis was gebleven dan was dit doodgezwegen en was er niets meer over gezegd. Dan was het aan me blijven knagen, had ik excuusjes bedacht waarom hij het wel had kunnen maken, bladiebla. Ik was(ben) zó boos dat er echt iets knapte. Maar ik ken mijzelf; dan moet ik er dus wel terplekke iets mee doen. Dank voor alle berichten. Heb gedurende de dag een aantal keer de nieuwe reacties bijgelezen en dat heeft me wel geholpen. Ben een beetje het tiepje "zal wel aan mij liggen, ik zal me wel aanstellen", dus t was fijn te lezen dat ik niet verkeerd zat
Nee hoor meid, je hebt het prima gedaan!! Laat hem maar eens even goed schrikken, dat dit dus niet kan. Veel sterkte en succes ermee. Oh en ik moet van mijn man zeggen over dat je weg bent gegaan: gelijk heeft ze !
Goed zo, meis! Top gehandeld. Je hebt fijne ouders en ik ben blij te lezen dat ze jou (en je kleine schat) zo goed opvangen. Laat jullie maar lekker vertroetelen; dat ben je wel waard. En hij? Hij zoekt het zich maar even uit Dat komt morgen ofzo wel ja. Whateverrrr
Laat je morgen niet inpakken door zijn praatjes he? Ik hoop dat je dan ook sterk genoeg bent om je grenzen aan te geven. Succes meissie!
Sterkte, hoop dat je ontzettend lekker kunt slapen, zodat je morgen goed uitgerust het gesprek/gevecht aan kunt gaan. Meerderen hadden het al gevraagd, maar is het jouw huis/zijn huis? Als het jouw huis is, gelijk de sloten laten aanpassen en duidelijk zijn. Succes! Wees trots op jezelf, dat mag echt!
Goed gedaan, ben trots op je! En zoals anderen al zeiden; laat je morgen niet inpakken door mooie praatjes van hem. Volg je gevoel.