Ooh gelukkig dan ben ik niet gek aan het worden. En ja morgen ochtend nog een keer. Nu ik dat stukje roze begin streep heb gezien kan ik het niet loslaten dus hopen op iets minder tuur
"Goed" zie ik hem niet als ik inzoom, nog steeds heel erg vaag. Hopelijk morgen een duidelijkere test. Als hij morgrn nog steeds zo vaag is, is het niet zo positief helaas
Bedoelde der meer mee dat ik hem toch op de foto heb gekregen maar indd vage blijvende streepjes zijn nooit goed.
Op je natte test zie ik niets, op je tweede foto was het een zwaar twijfelgeval, maar op je laatste foto denk ik het wel te zien. Benieuwd naar morgen
Vraagje bij jou foto's zag ik dat je de express gebruikte en niet de early mag ik vragen waarom? Ik heb beide maar gebruik zelf de early En morgen zeker een nieuwe!
Ik had ze bij op=op besteld toen het 3 pakjes voor 5€ was. Er stond dat het de pakjes waren met een early+express, maar er werden pakjes met 2 expressen verstuurd, vandaar Uiteindelijk waren ze even gevoelig bij mij. Hieronder een early en een express op dezelfde dag.
Ooh vandaar!! Ik heb mn vriend de op=op leeg laten roven,daar zaten ze beide in. Maar wist niet dat ze even gevoelig waren! Naja ik doe de early morgen en dan bewaar ik die andere nog even ^^
Op de eerste testen zie ik niks, maar op je laatste test wat je buiten hebt gemaakt zie ik vaag iets als ik goed tuur en in heb gezoomd. Ben benieuwd na je test vandaag
Helaas nog geen mooie roze streep voor mij. Ik ga denk ik maar rustig afwachten Bedankt voor het meekijken!
Balen, ik zie ook echt weer niks op je laatste test Hopelijk dan in ieder geval gewoon snel duidelijkheid
Als het goed is over 3 dagen nod dus dan merken we het wel mocht er dan "niks"zijn doe ik nog wel een testje!