Ik staar me suf

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JennyDallas, 25 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Haha het is vrij moeilijk hoor! Natuurlijk doe ik er vandaag het liefst nog een. Maar ben gewoon bang omdat er gister niks was, er vandaag ook niks zal staan (bedoel in 1dag ineens wel een mooie streep) geen idee of dat kan.

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Dat kan wel, dat er opeens een streep staat. Maar gezien je andere testen weet ik het niet. Zou mooi zijn, soms testen vrouwen pas later positief, ik heb dat ook gehad dat ik pas op 12 of zelfs pas op 13 dpo positief testte.

3. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Donderdag mn NOD dus we wachten rustig af. Bij mn zoontje had ik gelijk een knaller (schreef de zw symptomen af als buikgriep) bleek al 7 weken te zijn :p

En bij mn andere zw (helaas 2x fout gegaan) teste ik ook laat pas positief (4dagen overtijd negatief "schreef ik af als stress) (18 dagen later positief niet eerder meer getest) en die andere geloof ik week overtijd.

Maar voel nu zoveel (naja mn boobs en een humeur om te schieten) maja kan van alles zijn.

Deel Deze Pagina