Hoi dames, Ik ben in mei 2013 bevallen en nadat ik mijn eerste menstruatie kreeg ben ik begonnen met de Cerazzet pil i.v.m. borstvoeding. Deze heb ik geslikt totdat ik stopte met BV ergens half maart. Heb toen een stopweek gehad en ben daarna weer met de 'normale' pil die ik voorheen ook had begonnen. Bij de Cerazzet pil werd ik tussendoor wel ongesteld, maar dit kan omdat je hier wel een eisprong hebt. Ben dus eind maart gestart met de pil en heb na de eerste strip doorgeslikt. Begin van de laatste week van de strip kreeg ik mijn menstruatie 25-04. Op dit moment ben ik nog steeds ongesteld, met soms wat meer en soms wat minder rood bloedverlies en stolsels (sorry ). Heb ook kramp onderin mijn buik. Nu weet ik vanuit de bijsluiter dat je in de eerste drie maanden als je start met de pil je een bloeding kunt krijgen. Huisarts gaf dit ook aan. Maar is het normaal dat dit zo lang duurt. Ik heb in alle jaren dat ik menstrueer nog nooit bijna 2 weken hiermee gelopen!! Vind het zo raar. Heb al gedacht ben toch niet zwanger, maar dat kan eigenlijk niet... toch! Iemand ervaring?