Hoi allemaal Ook ik ben nu sinds kort gestopt met het nemen van de pil en we hopen straks samen ons eerste wondertje te gaan verwachten het is voor mij allemaal nieuw ( al ben ik met kinderen opgegroeid ) maar ben kwa zwangerschap en dergelijke niet echt bekend dus hopelijk zal ik hier wat wijzer worden over alles wat er met zwanger worden te maken heeft vind het allemaal in ieder geval best wel spannend
Welkom en oei wat spannend! Hopen dat jullie snel goed nieuws mogen melden Enne.. met dat 'niet zo bekend zijn' komt wel goed je kunt hier alles vragen en er zijn genoeg dames met zoveel ervaring dat er altijd wel iemand het antwoord weet. Ik zelf heb hier ook al heel veel geleerd namelijk!
thx en indd spannend is het wel allemaal vele zeggen zo mooi je moet er niet te veel mee bezig zijn maar je doet het uiteindelijk toch ben nu bijna twee maanden gestopt met de pil waarvan ik de eerste keer na twee weken al in mijn periode kwam en de tweede keer mijn normale cyclus weer heb gehad nu is het dan weer afwachten hoe mijn volgende cyclus weer gaat komen en of ik eventueel wel of niet zwanger zou zijn in ieder geval super dat ook hiervoor een forum is