Hoi allemaal, Ik zal me maar s even netjes voorstellen. Ik ben Sandra, 33 jaar en kom uit Noord-Brabant. Onlangs ben ik gestopt met de pil. Ik ben eerder zwanger geweest in 2003, maar dit liep helaas na 9 weken uit op een miskraam. Korte tijd later ben ik ziek geworden. Gelukkig sinds maart vorig jaar weer helemaal hersteld. We hadden toen allebei behoefte aan een beetje rust en regelmaat na ruim 2 jaar zorgen en narigheid. Dus even geen hele nieuwe dingen zoals een zwangerschap, hoe graag ik het ook wou. Nu zijn we er allebei klaar voor. Nouja, ik bijna want ik moet eerst nog 9 februari aan mijn knie geopereerd worden. Ik hoop snel zwanger te zijn, al maak ik me wel een beetje zorgen over de invloed van mijn leeftijd en wat overgewicht. De tijd zal het leren. Verheug me er in ieder geval ontzettend op. Nou, dit was San in een notedop. Wil je meer weten, vrag maar raak hoor. Groetjes, Sandra
hoihoi welkom! ik ben ook vrij nieuw! ik ben dan nog vrij jong maar ook ik heb overgewicht, idd de tijd zal t leren! suc6 met zwanger worden, je zal zien ook wij wat gezettere dames zullen zwanger worden hihi liefs marieke
Dat zal vast wel goed komen ja vroeg of laat. Ik heb er in ieder geval al zovreel mogelijk aan gedaan. ben inmiddels al 8 kilo afgevallen en ga door tot het zover is. Het komt wel goed met ons
precies heb je mooi goed! ik ga binnenkort ook weer beginnen met lijnen. maar eerst volgende week vrijdag afwachten dan moet ik namelijk ongesteld worden...anders ga ik natuurlijk niet lijnen hahaha
Nee, dat zou niet verstandig zijn. Ik lijn ook niet echt fanatiek hoor. Ben gewoon minder gaan snaaien en let een beetje op dat ik niet te vet eet. Verder deed ik nooit wat aan beweging en nu zit ik 2 keer per week anderhalf uur in de sportschool. Dat helpt wel, heb zelfs zichtbare armspieren
zo goed joh! ik ben niet weggelegd voor de sportschool helaas. ik houd t 3 keer vol en dan zit ik de volgende keren meer te kletsen als wat te doen haha dat schiet dus niet op. kan ik hier ook wel en dit is nog gratis ook hihi maar heb me voorgenomen om als ik volgende week ongi word toch eens minder te gaan snacken en zwaar gezond te gaan eten...wie weet helpt t voor de volgende maand.
Hey, welkom! In de Lounge hebben we zelfs een onderwerp over afvallen (heb zelf nog 4 kg te gaan maar dan nog is mijn BMI te hoog ), succes met afvallen, je operatie en natuurlijk met zwanger worden!