Ik ben Jay Jay, Ik heb via dit website heel wat informatie binnen gekregen en heb het afgelopen weekend uitgeprobeerd. Ik heb via de calculator mijn vruchtbare periode berekent en dat was afgelopen weekend 15-17 juni 2007. Nou ik heb het elke dag gedaan en ben nu erg benieuwd. Ik kan pas 1 jul 2007 testen. : Het enige wat ik nu voel is vanaf vrijdag licht pijn in mijn lies..... is dat normaal en gevoelige borsten.
Hoi Jay Jay ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je binnenkort een positieve test krijgt! Oja en natuurlijk welkom hier! Ps je banner is niet helemaal goed..
Ups... zal ik effe na checken ...........Hihi Many Thanks, moet nog alles uittesten en ik ben eigenlijk op het werk.
Hallo JayJay, Ik wens je veel sterkte. Even een tip....als je zwanger wilt raken, niet elke dag vrijen/ klussen, maar om de dag. Op die manier heeft het zaad een betere kwaliteit. Bovendien blijft het zaad 48 uur leven/actief. Het is maar een tip hoor, misschien is het niet nodig en ben je gewoon lekker zwanger. Liefs Ief