Ik had een vraagje,ik ben al aan het zoeken op internet ,maar nog geen concreet antwoord gevonden......ik ben bijna 12 weken zwanger en s'avonds een bol buikje ,,,,een darmbuikje denk ik ..en dan de volgende ochtend is het veel minder dik....weten jullie hoe dat komt..zo een verschil....het lijkt wel steeds dikker te worden mijn buik s'avonds
Hier ook! Ga t sinds deze week ook na de lunch zien! Denk dat darmen nu echt alle plek hebben gemaakt die ze konden hihi. Bij m'n schaambeen komt nu ook een lichte bolling dus echte buik komt er aan.
Hier hetzelfde verhaal. Echt al heel snel een darmenbuikje. De mensen die dichtbij staan zagen meteen wat er aan de hand was. Inderdaad in de ochtend een platte buik en in de loop van de middag werd de buik steeds zichtbaarder. Vanaf 9 - 10 wkn gaat mijn broek al niet meer dicht. Nu is het echt niet meer te verbergen.
Oké......dus het komt omdat de darmen geen plek meer hebben omdat de baarmoeder groeit.....ik vond het zo apart jo.....ik ben 11 weken en 5 dagen nu je ziet heel licht een bolling sochtends.......ik ben best tenger en het is mij. Ik zie namelijk soms buiken van vrouwen dat heb ik niet .....wel in de avond lijk. Ik. Wel 3 maanden:
Dat klinkt inderdaad als een darmbuikje. De darmen raken gedurende dag wat geïrriteerd en zwellen dan wat op. Dit komt door het groeien van de baarmoeder, maar ook zeker door de hormonen. Ik heb het ook gehad in het begin. Ik moest dan ook snel (week 11) positiebroeken aan.