Even voorstellen - eerste zwangerschap laat op zich wachten

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Kmoon, 5 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kmoon

Kmoon Lid

2 sep 2023
    22
    10
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal!
    Ik ben nieuw op deze pagina en zal mij even voorstellen.
    Ik ben 29 jaar en mijn partner en ik proberen voor de eerste keer zwanger te worden. Wij zijn nu 1,5 jaar aan het proberen en helaas laat een zwangerschap op zich wachten. Uit onderzoek bij mijn partner en mij (laparoscopie) blijken wij volledig gezond en is er niks gevonden. Heel fijn uiteraard, maar de onzekerheid over zwanger raken blijft.
    Ik heb mij aangemeld bij deze pagina om in contact te komen met andere meiden in een zelfde soort situatie. Ik hoop daar steun uit te halen en te kunnen geven!

Groetjes

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Van harte welkom! Wat balen dat het zo lang duurt.. Ik hoop dat jullie spoedig zwanger mogen raken!

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Welkom! Soms kan het even duren ookal is er geen directe reden vindbaar.

Hier 3,5 jaar onderweg geweest voor een eerste positieve test (die bleef ook hangen) en daarvoor al 2,5-3 jaar gestopt met de pil. De zwangerschappen daarna waren snel gecreeerd gek genoeg (alleen niet allen even succesvol). Gevoelsmatig stond mijn afweergeschut gewoon te scherp afgesteld en was t pas na G dat mn lijf de bedoeling snapte ofzo. Geen idee, wij kozen bewust geen MMM dus het antwoord daarop heb ik niet.

Hopelijk hebben jullie in elk geval sneller raak!

Deel Deze Pagina