Hallooo Iedereen.. Ik ga me ook maar even voorstellen! En ja wij gaan ook voor een kindje! Ben op 2 oktober gestopt met de pil, dus het is allemaal nog pril hoor!! Maar wel leuk om hier er van alles over te lezen!! Spannend! Dooeiii
Ik zit nu van af juli op de site en heb me tot nu toe niet echt voor gesteld dus bij deze wel een beetje laat maar misschien wel nodig heb al zo veel posten mee gepost haha.. Ik heet Patricia ben 35 jaar en ben moeder van een zoon die volgende maand 9 word. In die 9 jaar heb ik wel het een en ander mee gemaakt met hem waaronder een trauma bevalling dat vond ik dan haha, Een scheiding en een postn dep, Ben op moment alleen staande maar wel zwanger van de vader van mijn eerste kindje en ook het kindje dat hoop lijk geboren word ergens in feb. 2010. Soms is het lastig voor andere mensen om te begrijpen hoe mijn relatie met mijn ex man is en nu toch nog steeds vriend dan maar lat maar ik laat het maar tegenwoordig over me heen komen ik weet hoe het zit en dat is het belangrijkste. Voor de rest ben ik een thuisblijf moeder en hoop na me twee toch eens wat meer werk te gaan maken van werk want in de wia en zo zitten dat brengt geen toekomst voor mij en me kinderen hoop dat ik straks sterk genoeg ben omdat te gaan combineren maar is wel een toekomst droom. Dus echt nieuw ben ik niet maar heb me nu een beetje voor gesteld Groetjes Patricia