Ik stel mijzelf even voor :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ReMa, 22 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReMa

    ReMa Lid

    8 jun 2020
    66
    28
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik ben een beetje laat met voorstellen, maar beter laat dan nooit.

    Ik ben mama van een ondeugend vijfjarig jongetje. In 2014 ben ik onverwachts zwanger geraakt, ik was toen achttien jaar. Ik heb een prachtige zwangerschap gehad, maar een rot kraamtijd. Mijn zoontje had verborgen reflux en een koemelkallergie en ik kreeg twee weken na zijn geboorte een postnatale depressie. Het herstellen van de depressie duurde veel langer dan verwacht, maar ik kan nu na vijf jaar zeggen dat ik mij eindelijk weer heel goed voel!

    Dat gezegd te hebben: samen met mijn (nieuwe) vriend willen wij graag voor een tweede wondertje gaan. Zowel een tweede voor mij als voor hem, want hij heeft al een mooie dochter uit zijn vorige relatie.

    De angst voor herhaling van de PND is groot, maar hopelijk met de kennis die we nu hebben, komt het goed :)

    Groetjes!
     
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Welkom :)
     
    ReMa vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Welkom
     
    ReMa vindt dit leuk.
  4. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom
     
    ReMa vindt dit leuk.
  5. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Welkom! Klinkt heel heftig, zo lang. Wel fijn dat je nu het gevoel krijgt dat het beter gaat!

    Ik heb helaas ook ervaring met een postpartum depressie. En nu inderdaad ook wel ergens de angst dat het terugkomt. Maar wie weet! Het is niet iedere zwangerschap hetzelfde. :D

    Succes met jullie wens in ieder geval. :)
     
    ReMa vindt dit leuk.
  6. ReMa

    ReMa Lid

    8 jun 2020
    66
    28
    18
    Vrouw
    Bedankt allemaal!

    Zo is dat! Dankjewel en jij een hele fijne zwangerschap én een fijne tijd daarna toegewenst! :)
     
    Starfire vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina