Ik STINK..!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh ja, ik heb die kuur van Therme ook wel gebruikt (van dat fel blauwe spul). Werkt idd wel een paar dagen. Maar het jeukt zo verschikkelijk bij me, hebben degenen die dat ook gebruikt hebben dat ook?

2. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Hier nog één !!
    Sinds ik zwanger ben, zweet ik meer, heb echt soms van die natte plekken in mijn shirt onder mijn oksels... :)
    Ik gebruik de deodorant van de Jafra, die werkt verder wel goed tegen de geur, maar vind die natte plekken ook gênant hoor :(
    Hopen dat straks alles weer 'normaal' is ! ;)

3. kim136

kim136 Lid

4 okt 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik weet een middeltje wat helpt, gebruik het zelf ook.
    Het is van odorex, een klein flesje, het kost maar iets van 2 euro nog wat. Te koop bij het kruidvat.
    Je doet wat op een watje en dan dep je het op je oksels. Zie gebruiksaanwijzing.
    Het helpt goed

groetjes

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
  5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik heb het 4 jaar geleden gekregen toen ik zwanger was van mijn eerste, daarvoor rook ik echt nooit naar zweet.
    Jammer genoeg is het bij mij niet overgegaan, ben nog steeds op zoek naar een oplossing maar niets gevonden :(

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Normaal gebruikte ik dat idd wel van Odorex maar nu ik zwanger ben lijkt het niet te helpen.

7. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee hoor meis dat hoort er ook gewoon bij:)Je lichaam is nu aan het nou aan het ontzwangeren dus Je lichaam heeft nog steeds hard werk te doen en dézelfde hormonen zijn dé boosdoener:)waarschijnlijk is Je lichaamtemp ook nog wat hoger dan eerst ,maar het komt allemaal goed:)

8. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hartstikke goed spul.. Als ik niet zwanger ben..haha werkt voor geen meter meer.. Niks helpt meer.

Gr

Deel Deze Pagina