Oh ja, ik heb die kuur van Therme ook wel gebruikt (van dat fel blauwe spul). Werkt idd wel een paar dagen. Maar het jeukt zo verschikkelijk bij me, hebben degenen die dat ook gebruikt hebben dat ook?
Hier nog één !! Sinds ik zwanger ben, zweet ik meer, heb echt soms van die natte plekken in mijn shirt onder mijn oksels... Ik gebruik de deodorant van de Jafra, die werkt verder wel goed tegen de geur, maar vind die natte plekken ook gênant hoor Hopen dat straks alles weer 'normaal' is !
Hoi, ik weet een middeltje wat helpt, gebruik het zelf ook. Het is van odorex, een klein flesje, het kost maar iets van 2 euro nog wat. Te koop bij het kruidvat. Je doet wat op een watje en dan dep je het op je oksels. Zie gebruiksaanwijzing. Het helpt goed groetjes
Ik heb het 4 jaar geleden gekregen toen ik zwanger was van mijn eerste, daarvoor rook ik echt nooit naar zweet. Jammer genoeg is het bij mij niet overgegaan, ben nog steeds op zoek naar een oplossing maar niets gevonden
Nee hoor meis dat hoort er ook gewoon bijJe lichaam is nu aan het nou aan het ontzwangeren dus Je lichaam heeft nog steeds hard werk te doen en dézelfde hormonen zijn dé boosdoenerwaarschijnlijk is Je lichaamtemp ook nog wat hoger dan eerst ,maar het komt allemaal goed
Hartstikke goed spul.. Als ik niet zwanger ben..haha werkt voor geen meter meer.. Niks helpt meer. Gr