Er is ook syneo voor op je voeten, had je dat al geprobeerd? Als het echt extreem is, met Botox kun je ook goede resultaten bereiken.
Ik ben een paar jaar geleden gestopt met alle chemische deo's en overgestapt op natuurlijke middelen. Ik gebruik nu bijvoorbeeld een zelfgemaakte deo van kokosolie, maizena en baking soda (en ik hoef niet eens elke dag te smeren!).
Ik gebruik ook al jaren Syneo 5. En toen ik een paar jaar terug in Duitsland in de supermarkt kwam, was ik blij verrast. Ennnnn bijna de helft van de prijs als in Nederland... EN ze hadden een roller ervan, die 10 x fijner is in gebruik dan de spray (naar mijn mening). Ik moet de Syneo echt 2 x per week gebruiken, anders 'stink' ik...
Ik merkte dat ik juist begon te ruiken als ik veel deodorant gebruikte. Daar ben ik mee gestopt en sindsdien gaat het beter.
Ik ruik ook snel maar sinds ik Rexona’s maximum protection gebruik gaat het goed en die hoef je maar eens in de twee dagen op te doen.
Zal syneo ook helpen op de voeten als je geen natte voeten hebt maar wel stinkvoeten? Heb het trouwens alleen in sneakers. En botox is een optie, heb ik weleens overwogen. vind de stap alleen zo groot omdat ik met syneo 5 ook nergens last van heb. En vraag me af of met botox wel gezond is. Ik bedoel die transpiratie heeft natuurlijk een functie en om dat helemaal stil te leggen?
Ik gebruik syneo alleen in de zomer en red het met 1x per week. Maar zal online eens zoeken naar de roller. En ik gebruik de syneo vooral in de zomer voor het natte zweten niet voor de geur. Zonder syneo kan ik bij warmte bijvoorbeeld echt geen grijze of donker kleurige top aan. Dan zie je na een uur al hele natte plekken onder mijn oksels (valt op grijs en zwart ook heel erg op) en daar schaam ik me voor.
Ik heb alleen zwart en wit in de kast hangen, daar zie je amper wat op met syneo. Ik gebruik het echt voor de geur, ik baal zoooo erg als ik nog maar denk dat ik mezelf ruik. Ik zou het gewoon proberen met je voeten.
Ik heb het ook en vraag me ook af of ik in de overgang zit. Zweet snachts soms mn bed uit, zo vies. Overdag zweet ik niet perse veel, maar het lijkt sneller te stinken, verkleed me soms extra. Ik moet ook andere deo gaan proberen, ik herinner me dat mijn moeder deoleen gebruikte tijdens de overgang, ga daar maar eens om dan. Ik heb trouwens wel sinds een tijdje een andere pil.
Ja precies! Dit vond ik om het te voorkomen. Met deze tips zorg je ervoor dat je wasluis voorkomt en je kleren niet meer gaan stinken: Gebruik minder wasmiddel. Tegenwoordig zijn de wasmiddelen veel geconcentreerder dus je hebt minder nodig dan je denkt. Als je in een gebied met zacht water woont kun je zelfs nóg zuiniger doseren! Je zou denken dat een wasmachine zichzelf schoon wast, maar dat is niet zo. Draai daarom regelmatig een kookwas, ook wel onderhoudswas genoemd. Eén keer in het half jaar is voldoende. Maak het wasmiddelbakje en de rubberen rand in de wastrommel regelmatig schoon. Laat het deurtje van de wasmachine na het wassen altijd open staan en laat de trommel goed drogen. Een vochtige omgeving is namelijk een ideale plek voor bacteriën en dat wil je juist voorkomen!
Ik koop Syneo altijd als het in de aanbieding is (tweede voor de helft ofzo), scheelt toch ook weer. Dan sla ik meteen meerdere flesjes in.
ik ben een tijdje terug naar een stick overgegaan en dat was ook een goede verandering . Rituals, happy buddha. Voor mijn oudste gaat er ook een stick komen. Beter dan die spuitdeo's (die ze zelf gelukkig ook niet geweldig vind).
Ik zweet niet extreem, maar er zijn wel periodes dat ik merk dat ik van deo moet wisselen. Ik wissel tussen dove (met blauwe dop) of variant van sanex. Ik was me niet met zeep onder de douche. Hooguit wanneer ik wat krijg van rituals of lush.