ik Stop met pendelen

Discussie in 'Pendelen' gestart door hopeandfaith, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi dames

ik stop met pendelen

aangezien het hier niet op een eerlijke manier gaat kap ik ermee!

Groetjes Gesien

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jammer meid, maar hoe bedoel je het gaat niet op een eerlijke manier?

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

He jammer, had je gisteren net gepbt...

Maar ik ben ook wel benieuwd met wat je bedoeld. Misschien is het te veranderen. ;)

4. hopeandfaith

Nou wij staan vast op de lijst en krijgen gewoon alle berichten binnen terwijl andere pendelaars het op het forum doen met tijden!!.. dus het gaat niet op een eerlijke manier!

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Oh, zo bedoel je met niet eerlijk. ;) Volgens mij was dat ook niet helemaal de bedoeling, maar dat weet ik niet zeker. Misschien dat je het even aan Lotte kan vragen.

Hilse is de enigste die ik verder zie staan trouwens en ik vraag mij af of ze het wel goed begrepen heeft met de lijst van Lotte. Ik heb het haar vanochtend ook al gevraagd. ;)

Ik ben benieuwd! Hoop dat je binnenkort toch weer voor ons wilt pendelen. ;) En je hoeft niet direct de aanvragen te behandelen toch? Dat kan je helemaal zelf bepalen. Wij moeten maar wat geduld hebben hoor! :p

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Die andere geven aan wanneer ze pendelen en tijd ervoor hebben. Maar je kunt toch de pbtjes ontvangen en doen wanneer jij er tijd/zin in hebt!

Zo deed ik het ook altijd, alleen toen hadden sommige leden weinig geduld en kreeg ik veel dubbele pbtjes...
    Dat is wel wat minder ;)

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jammer dat je stopt. Vraag anders aan lotte duidelijkheid.

Nog bedankt dat je voor pendel, had nog geen kans gehad om je te bedanken

8. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    De andere dame in.1e topic gaat vanaf nu ook op tijden doen..

Nu vind ik en vele anderen dit geen ramp maar er moet voor jullie ook eenduidigheid zijn
    vind het jammer dat bijna niemand reageerde op je andere topic... Ook lotte komt helaas niet met een duidelijke oplossing...

wat discussie om 1 lijn te trekken zou nuttig zijn in dit geval..

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik zou gewoon zeggen, stuur een pb en wacht geduldig op antwoord ;)
    Das toch voor iedereen het makkelijkste.

Ik zit erover te denken om weer te beginnen, maar heb geen tijden dat ik kan zeggen dat ik kan pendelen. Ligt eraan wanneer de kids slapen enzo. En aangezien de jongste geen ritme heeft..

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Caruli: Zou wel leuk zijn, nog een pendelaar erbij! :D

Je kan de PB gewoon ontvangen en behandelen als je tijd/zin hebt. En als dat pas over een aantal weken is, so be it! Het moet leuk blijven, vind ik.

Ik zou er een duidelijke melding boven zetten dat het even kan duren en iedereen die er achteraan gaat PB-en zonder pardon verwijderd wordt van de lijst en dus niet gependeld wordt. ;)

Wij moeten maar geduldig zijn hoor!

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ps. (en offtopic): Wat een mooie naam heeft je dochter trouwens... :) Wauw! Helemaal mijn smaak! :)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gesien: jammer dat je er mee gaat stoppen. Bedankt toch voor je pendel, hopelijk komt die uit.

Vind het jammer dat het pendeltopic toch nog steeds niet lekker loopt. Zeker als er wel pendelaars zijn die op bepaalde tijden willen pendelen, maar door angst voor overspoeling van berichten er toch maar niet aan durven beginnen (of weer stoppen). Dat is zonde (en volgens mij niet nodig).

Ik had in een ander topic al voorgesteld of de pendelaars geen 'eigen topic' kunnen krijgen waar zij alleen in kunnen posten. Zodra er dan nieuws is, staat dat topic ook weer bovenaan en weet iedereen gelijk dat die pendelaar dan even tijd heeft (of een mededeling heeft) en wordt zo'n topic ook niet vervuild met vragen hoe pendelen gaat, abbo-berichten en opmerkingen dat mensen toch maar ongevraagd een pb gestuurd hebben aan de pendelaarster.
    Omdat ik het zonde zou vinden als dit hele topic zou verdwijnen, hierbij dus toch nog maar een keer mijn idee gepost.

13. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Lees het nu net...... jammer!
    Heb je net een pbje gestuurd, sorry daarvoor!

14. hopeandfaith

15. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @gezien jammer:( had je de 15de een mailtje gestuurd.

@caruli dan meldik me vast aan ;) je heb het bij mij altijd goed gehad:D

16. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Jammer dat je stopt met pendelen.

Ik had graag gependelt willen worden door je!
    Had de 16e ook al een pb gestuurd.

In elk geval fijn dat je het laat weten dat je er mee stopt.

Als je toch besluit om weer te starten hopen wij weer van je te horen wanneer je weer start.

Deel Deze Pagina