Belgische baby dood na 48 uur zonder drinken Uitgegeven: 6 januari 2007 20:27 Laatst gewijzigd: 6 januari 2007 21:13 LOKEREN - De politie in de Belgische plaats Lokeren heeft de ouders opgepakt van een anderhalve maand oude baby. De zuigeling overleed in de nacht van vrijdag op zaterdag, omdat het volgens de politie 48 uur lang geen eten en drinken had gekregen. De 39-jarige vader heeft een verleden als drugsverslaafde. De moeder is een 20-jarige vrouw. "Beiden ontkennen de verwaarlozing. Maar we hebben genoeg aanwijzingen om de onderzoeksrechter te vragen de aanhouding te verlengen", zei Theo Byl van justitie Dendermonde zaterdag in het tv-journaal van omroep VRT.
Vreselijk zeg! Arm kindje...zo'n honger gehad! echt niet Normaal! Daar kan ik me flink kwaad om maken
Wat zal dat kindje geleden hebben... Ze moesten die ouders zelf laten uithongeren... Waar gaat het toch heen met de wereld?
Lijkt wel een trend he... begin bijna te geloven dat verplichte sterilisatie maar ingevoerd moet worden ik vind het voor deze mensen ook een heel goed plan, gewoon de knooop erin leggen nu, bij allebei.
Ik heb er geen woorden voor Wat gebeurd er toch de laaste tijd allemaal gekke dingen met baby`s? Lover
@maisy ik moet me echt bij je aansluiten, als er zoiets voorkomt of de kans erop erg groot is, weg met t kippenhok of de leidingen, die mensen mogen NOOIT meer een kindje krijgen.
Deze mensen mogen toch nooit kinderen meer op de wereld brengen lijkt mij! Ik ben dus voor sterilisatie bij dit soort verwaarlozingen..! Verschrikkelijk!
Triest, wat ging er om in die mensen? (ja, drugs waarschijnlijk ) Belachelijk... zul je ook nog zien dat ze niet eens vervolgd gaan worden... want ze waren niet toerekeningsvatbaar ofzo... tssss... uithongeren en afkrijpen die handel!
Ik heb de tranen in mijn ogen staan. Wat heeft dat kindje moeten lijden.....Afschuwelijk. Als ik dan denk aan mijn kleine meisje die boven heerlijk ligt te slapen met haar buikje lekker gevuld. Ik kan er echt niet bij dat mensen tot zoiets in staat zijn (al dan niet onder invloed van drugs)......heb er geen woorden voor
IK SCHAAM ME OM BGELG TE ZIJN MET ZO'N DINGEN..... ER ZIJN ZOVEEL MENSEN DIE EEN BELGISCH KIND WILLEN ADOPTEREN.WAAROM ALS ZE ER NIET VOOR KONDEN ORGEN STAAN ZE HET NIET AF..... SCHANDALIG DIE MENSEN, DRUGS IS EEN MAKKELIJKE UITVLUCHT, JE HOORD ZO'N BABY TOCH SCHRIJEN.....