2-jarige laat hond van buren uit

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tweejarig jongetje laat de hond uit
    HOENSBROEK - Een tweejarig jongetje uit Hoensbroek heeft zondag besloten op eigen houtje de hond van de bovenburen uit te laten. Dat meldde de politie. Het jongetje werd na een tip ongedeerd teruggevonden.

De moeder van de jonge hondenuitlater merkte rond 11.00 uur dat haar zoontje verdwenen was. De politie ging meteen op zoek, maar kon de kleine wereldreiziger niet vinden. Een tip van een wandelaar leidde de zoektocht echter naar de Hitjesvijver in Hoensbroek. Daar werd het jongetje gevonden, samen met de hond. Ze hadden langs de vijver het gezelschap van twee andere honden opgezocht

Pffff....het zal je gebeuren zeg...en dan nog langs het water lopen ook :confused:
    Deur op slot dus in het vervolg!

2. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hoe kan je niet door hebben dat je kind van twee weg is gelopen?
    En als het al gebeurt, duurt dat toch niet zoooo lang dat je kind al een heel eind is gelopen?
    Maar goed, je weet niet hoe het gebeurt is, maar ik kan me niet voorstellen dat het mij zou overkomen....
    x Linda

3. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Wat ik me afvraag....
    Hoe komt een 2-jarig jongetje aan de hond van de bovenburen?
    Ik kan me niet voorstellen dat de buren hun hond mee geven aan
    zo'n jong kind.

Maar het zal i.i.g. goed schrikken zijn geweest voor de ouders.
    pfffff...
    Nou, gelukkig is alles goed afgelopen!

4. Niet meer actief

maf verhaal.. hoe komt het kind buiten, hoe kan het zijn dat je niet in de gaten hebt waar je kind is en hoe komt het aan de burenhond?

Maf verhaal!

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hoe het niet kan dat je kind weg is? Nou dat hoeft niet zo moeilijk te zijn hoor... Mijn zusje is ook wel eens bijna weggeweest... Mijn moeder had naast haar mij en een baby om op te letten en mn zusje speelde even buiten. Het hek zat op slot en de schuttingen waren erg stevig... alleen bedacht mijn zusje dat ze best op het hek kon klimmen en zich erover heen kon laten vallen :confused: ! Ze was trouwens 2...

Mijn moeder zag het gelukkig dus die heeft haar meteen weer binnengehaald.

Daarna heeft mijn zusje een hele tijd niet meer zonder toezicht in de tuin gespeelt ;).

6. Niet meer actief

Precies.. je moeder zag het gelukkig!

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jakkes je moet niet aan de eventuele gevolgen denken zeg

wat een avontuuriertje, die moet zelf ook aan een lijntje ben ik bang :)

Deel Deze Pagina