Hallo Moet het even kwijt... We hebben 2 kindjes en het heeft bij mij altijd wel gekriebeld voor een derde. Mijn man twijfelde, soms hij wel dan was ie bezig spullen te verkopen dus kreeg niet echt hoogte.heb het ook gewoon laten rusten. Mij gaf het wel rust dat het niet meteen definitief nee was. En nu net zegt ie... we moeten toch maar eens gaan beginnen als we nog een derde willen! Huh? Meen je dat nu...Ja hij heeft er kennelijk over nagedacht en het lijkt hem geweldig! Ik stuiter...zouden we dan toch nog een wondertje erbij mogen krijgen?! Xxx
WAAAAAAAAAA SUPER GAAF!!!!!!! Hier heeft manlief(hihi) t ook steeds erover.. super leuk ik stuiter wel ff met je mee hahaha
Oh wat leuk voor jullie! Dat gevoel had ik toen mijn man dit over een 2de zei en stiekem ben ik al aan het denken aan een 3de! Veel succes
ja ik wilde eigenlijk liever als ons revi bijna naar school zou gaan maar nou twijfel ik omdat T het er zo over heeft..
wel spannend Ik denk dat ik sowieso wacht tot dat weer terug zijn van de vakantie.. Bij de jongens was ik allebei goed ziek dus.. hier zegt T ook steeds tegen de jongens zouden jullie nog een zusje willen? Dan zegt gelani nee een jongen haha
Haha wanneer gaan jullie op vakantie? Wij gaan ook nog. Als ik het damien vraag zegt ie een zusje want een broertje heb ik al haha
wij gaan 23 juli naar Nice.. Lekker naar de cote a zur ja dat zeg ik dan tegen hem maar dan zegt ie dan doe maar allebei
Hahaha ja ik zei al het kan ook weer een broertje worden...dan probeer je erna nog eens hahaha Wij gaan 11 juli al
Naar Turkije! Weet t eigenlijk niet ben nu ongi, misschien dat ik gewoon niet begin met pil en dan zien we t wel.
ochja dat wist ik ook ja, leuk zeg ff lekker genieten.. wel spannend nu he ben heel benieuwd wanneer je zwanger bent hihi
Ja ik ook! Best gek want ik wil het heel graag maar nu m. het ook wilt is het zo echt en dan ga ik weer denken denken denken hihi