Wij hebben een prachtig zoontje van inmiddels bijna 17 maandjes oud. IN april besloten wij voor een tweede te gaan aangezien het bijons mannetje maar liefst 16 maanden heeft geduurd. Ik was zeer ontdaan toen ik in april meteen zwanger bleek dat na de eerste ronde. Helaas liep dit verkeerd af in een vmk. Daarna bleek ik weer meteen zwanger nou ons geluk kon niet op. Na 3 x het hartje te hebben gehoord dachten we dat het goed zouzitten en hebben we het aan onze familie en vrienden verteld. Maar toe wij bij de 12 weken echo kwamen bleek dat onze kleine ukkie een aantal dagen na de vorige echo was gestopt met leven. Nou het lijkt dat of iedereen om je heen wel zwanger is en de vloer word op dat moment onder je voeten vandaan getrokken. Na 2 curretages en een lange wachtperiode kregen we begin september te horen dat ik weer zwanger mocht worden. Ik moest elke week bloed prikken dit ivm een partiele mola. Wonder boven wonder heb ik 30 juni en 6 juli mijn curretages gehad maar werd ik 27 juli alweer netjes ongesteld!! daarna een strakke cyclus van 28,29 dagen. Maar omdat ik halverwege de maand zo buikpijn had ben ik begonnen met tempen dit om te zien of die buikpijn evntueel van mijn eisprong zou kunnen komen. Nu heb ik dus netjes getemp. En heb ik vanaf dag 10 tot dag 14 vruchtbaar slijm gehad. Op dag ,12,13,14 had ik weer die enorme steken en krampende buikpijn. Nu is het zo dat ik op dag 14 eerder getmpt heb omdat mijn man ook zo benieuwd was! Hij gaf eerst 36,7 aan dit wel 4 x en toen 2x 37,0 ik heb eerst de 37,0 aangehouden omdat die het dichtse bij de tijd kwam wanneer ik normaal temp 9 uur! Maar nu weet ik het echt niet meer ik ben bang dat ik mijn ei nog helemaal niet gehad heb! EN wat houdt dat dan in voor ijn cylcus? Willen jullie aub even kijen en jullie mening geven! liefs mamavand __________________
Hey mamavand, ik ben ook net zelf begonnen met tempen, dus kan je niet verder helpen. Je kan missch wel ook ovulatietestjes proberen. die kosten niet zo veel en zijn ook wel handig om ionzicht in de cycluis te krijgen. op sensitest zijn er heel gevoelige en die kosten niet eens zo veel ( 12 voor 12 euro, dacht ik) verder wens ik je heel veel sterkte met het verlies van je kindje. Ik weet wat het is om nu iedereen rondom mij ineens met een dikke buik te zien en ik zit hier met lege handen, terwijl ik normaal mijn laatste weken in ging nu...
wat ik je prive al stuurde, ook hier even: niks aan de hand joh! dIT is prima! Zolang je temp vanaf 36,9 blijft is het goed! Hij moet 3 dagen hoger zijn dan je temp van je eisprong he, en dat is hij! Dus even morgen en overmorgen afwachten.. niet hysterisch worden, even rustig ademhalen, het gaat nog goed! x
dubbelposten is niet toegestaan, deze doe ik dicht. http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/307218-temp-voor-eerst-verdrietig.html