volgens mij kan het echt wel dat je zwanger bent hoor! Ik hoop dat je over een paar dgn een hele duidelijke test heb Maar ik zie hier echt een heel duidelijk tweede streepje!
Dat is toch duidelijk positief? Ik wou wel dat ik zo'n test had nu Maar goed ik snap je onzekerheid wel na die curretage Liefs
En dit zijn de ovutestjes. Ff voor alle duidelijkheid ik wéét dat ze nog niet positief ziijn en zelfs nog veel te licht. Maar diegene van al de dagen hiervoor waren nauwelijk te zien eigenlijk. Vanaf zaterdag zijn ze gaan donkerder kleuren en vandaag was die weer wat donkerder maar nog steeds niet positief. Bekijk bijlage 55104 Op foto vind ik ze sowieso wel lichter dan in het echt eigenlijk...
Volgens mij is die hartstikke positief hoor! Ik zou overmorgen nog eens testen met ochtendurine. Als het streepje donkerder wordt, ben je volgens mij toch echt wel zwanger! Spannend hoor! Ik hoop het zo voor je!
Lijkt me zoooo sterk. Vind het wel spijtig dat ik de kruidvattest niet kan tonen! Krijg hem er maar niet op. Ik ben helemaal van men melk. Ben ik nu zwanger, zit ik tegen mijn ei of heb ik helemaal niets? Sorry als ik wat vervelend doe. Maar kan me niet voorstellen dat je drie weken na een curretage zwanger kan zijn. Het blijft maar in mijn hoofd spoken dat het niet kan... Maar 'k zie natuurlijk wat ik zie.
Anders een digitale test doen die aangeeft hoe lang je zwanger bent? Als je test vorige week wit was dan kan dit streepje echt niet nog door je miskraam komen denk ik dan.
Margootje, ik wacht nog even af. Ik wou dit keer niet de testfreak uithangen (check mijn album) ... Het kost namelijk handen vol geld en ik ben gewoon niet zeker. Ik durf het niet geloven. Ik test morgenochtend nog eens met het kruidvat en ik denk dan meteen bloed te laten prikken. Vorige keer teste ik ook als gek en uiteindelijk is het toch een miskraam geworden. Had ik die negatieve test maar bijgehouden. Nu twijfel ik aan mezelf. Zo erg is het. Maar ik heb hem toen in allerlei bochten gewrongen, voor me uitgestoken, tegen men neus aan, tegen het licht en het bleef wit, wit, wit... Normaal hou ik men testjes even bij maar ik was zo emotioneel dat ik hem heb weggegooid. Zo kan je natuurlijk aan alles twijfelen. Als hij morgen donkerder is stop ik met twijfelen, beloofd...
miekie die raad volg ik zeker op hoor... maar het zal toch sowieso voor morgen zijn... Ik heb ook geen zin om onzeker te blijven.
Een bloedtest lijkt me ook wel een heel goed idee. Dan heb je tenminste zekerheid. Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen hoor. Als je zegt dat die test van vorige week echt wit was dan geloof ik je Dit streepje vind ik zelf wel erg duidelijk dus kan me niet voorstellen dat je dat vorige week niet gezien zou hebben als er ook zo'n streepje op die test had gestaan. Ik hoop echt dat je zwanger bent!!
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat ik het gemist zou hebben. Maar je maakt jezelf onzeker. Ik heb nog niet echt veel verhalen gehoord of gelezen van vrouwen die na een curretage zo snel terug zwanger waren. Ik heb ook weer die typische buikklachten die ik bij mijn 2 vorige zwangerschappen ook had aan het begin. Maar dan denk ik weer mss is het wel wishfull thinking? Alsof je maandstonden gaan komen maar ze komen toch niet en toch nét dat beetje een ander soort krampjes. Ik ga niet blijven speculeren. Morgen ga ik gewoon naar de huisarts zo simpel is het of ik moest 's morgens echt weer negatief testen.
Ik zie bij de dipstick een best duidelijk streepje. Heb ook met sensitest getest op NOD en die was echt maar een fractie donkerder dan die van jou. Spannend hoor!
Lieve meid, Even mijn verhaal, Ik heb 15 januarie een miskraam gehad, ik heb voor twee weken geleden bloed laten prikken testen of het hcg niet meer in mijn lichaam zat dit was niet meer zo <5 dus een heel goed iets, ik heb ook getest en geen streepje nu heb zaterdag getest omdat ik meende overtijd te zijn, wat natuurlijk heel goed kan als je een miskraam hebt gehad. Maar nee het liet een streepje zien en de clearblue zegt ook zwanger 1-2 week gezien mijn eitje/s klopt het helemaal. Het kan echt hoor zo snel terug zwanger spannend hoor. ps zie mijn testen Bekijk bijlage 55122 Liefs Wilma26
Eerst en vooral proficiat! Dat is prachtig nieuws... Ik hoop dat alles zonder problemen mag verlopen. Bedankt voor je verhaal. Mss kan het wel. Wie weet... Het zou een bijzonder mooi geschenk zijn maar we zien wel wat de dokter zegt.
Ik hoop het ook erg voor jullie, vind het echt super spannend. De testen zien er zo positief uit... Bedankt voor je proficiat