Ik test licht positief met sensitest dipsticks - Wie geeft raad?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lolieken, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    k wilde t net zeggen naar de HA ...
    en die ovu testen .. ja als je zwanger bent zullen ze ook raar reageren denk ik ..
    hmmzz hoop toch echt voor je dat je terug zwanger bent hoor !!

xxx :)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    als ik jou was zou ik de gyn bellen en mijn clearblue meenemen. Kunnen ze even een echo oid maken.
    Controle streep verscheen pas na 15 minuten.. zucht..

Vanaaf maar weer testen en ondertussen weinig drinken;)
    Ben dus niet ongesteld geworden!
    Zucht.. snap er ook niks meer van..
    De foto van je ovutesten kan ik niets over zeggen.. In mijn leven nog nooit zo'n test gedaan.. Dus je resultaten zeggen mij niks.. Wel heb ik ooit gehoord dat de testen ook reageren op zw.
    Maar een duidelijke cb..hmmm die krijg je niet zomaar

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    anders doe je een cb zwanger/niet zwanger. Die moet nu ok reageren met een duidelijke +
    (zelf doe ik hem liever nooit/.. vind de niet zwanger harder overkomen dan geen streep:p)

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Mijn ovu testen waren ook positief toen ik zwanger was, heel gek maar die dingen slaan ook positief uit bij een zwangerschap. Ik zou inderdaad een clear-blue digitaal doen, dan weet je het echt meteen.

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Lollieken ik wil niet vervelend zijn, maar ik denk dat je er idd rekening mee moet houden dat het niet goed is want anders had je idd al duidelijkere testen moeten hebben. Maar opzich aan de andere kant zeggen ze ook posi test is posi test, maar als je nu toch weer nega test hebt die eerst posi was ja dan zit het niet goed. Heel veel sterkte en succes.

xxx Joyce

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Bas, het zou me nu minder hard aankomen denk ik. Omdat er voor mijn gevoel nog niets geweest is snap je? Maar ik hou er rekening mee dat het zo kan zijn hoor.

Daarnet cervixslijm (rekbaar eiwitachtig vruchtbaarheidslijm) opgemerkt op m'n toiletpapier en best veel. Dus toch vruchtbaar zou je denken...

Maandag weet ik meer hoop ik en ik hou jullie op de hoogte hoor.

Ik geloof nu eerder dat ik in men vruchtbare periode zit. Nu zeker met het cervixvocht. Mss had ik dit keer een lange aanloop of deed mijn ei er langer over om te springen of is het nog niet gesprongen. Kan allemaal denk ik dan.

Ik zet alvast de kalender om over 14 dagen te testen en hoop stiekem dat mijn ovutest morgen heeeel licht is. Dan ben ik er voor mijn gevoel wel uit.

De zwtesten kan ik dan niet verklaren.

Ik voel me vandaag wel beter maar het blijft echt spannend. 8)

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Toch gewoon mis? Vanmiddag ging ik naar het toilet en ik heb licht roze verlies. Niet veel gewoon rozig bij het afvegen en heb ook krampjes.

Kan het nog even duren voor het echt doorzet? Ik zit er echt op te wachten...

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb altijd roze bij mijn eitje

9. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    mamavanbo en krampjes? Het blijft aanvoelen alsof ik ongesteld moet worden. Heb ook zo'n gespannen onderbuik... Ik wil niet "vies" klinken maar ik zou gewoon eens goed willen vloeien dan is alles goed schoon.

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja krampjes ook, erg gevoelige onderbuik
    snap je heel goed hoor, dit is ook niks.

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb net dit hele topic zitten lezen (het is lekker rustig op mn werk :)): wat een spannend verhaal!

Heb je vandaag nog getest? En ben je nog langs de HA geweest? Ik ben zo beniewd en ik duim heel hard voor je!!!

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    fenneke ik zal je moeten teleurstellen meid. :) Zwanger ben ik al zeker niet. Ik verlies nu al twee dagen roze afscheiding en het lijkt meer te worden maar nog niet zoals het "moet" bij een ongesteldheid...

Dus volgens mij geen eisprong ook niet...

Moest het nu eens doorzetten dan was ik "tevreden"...:(

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lolieken.. kloppen de data wel onderaan?? je hebt over februari en tis maart.. of ben ik nou abuis??

Hoe dan ook ...balen dat je nog geen zekerheid hebt meid...
    en verder zeg ik er maar ff niks over, want ik ga je geen hoop geven waar je goed doet aan zelfbescherming....

Dikke knuff

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik had van de week een bloedverlies, normaal altijd rozeverlies bij mijn ei, nu was het net het begin van mijn ongi.
    maar had het net gehad. dus toch mijn ei. dat zeiden de ovutesten ook.

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Klopt dankjewel!!!

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik geloof er niet echt meer in. :( Ik wil gewoon een nieuw hoofdstuk beginnen. Loop de muren op...

17. Tese

Tese Niet meer actief

Als ik naar jou data kijk ben je zwanger hoor! Waarom denk je dat je het niet bent dan? Omdat je een miskraam hebt gehad? Die is een maand geleden. Je bent een maand verder met een positieve test. In mijn ogen is dat 1+1=2 of denk ik nu te makkelijk?

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    muppet, had een positieve test... is negatief geworden en ik verlies al twee dagen licht roze afscheiding, stopt wel telkens weer.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    zo het hele topic gelezen en wat een onzekerheid zeg. :(
    Zou het geen innestelingsbloed kunnen zijn dat je verliest?? Bij beide zwangerschappen heb ik dit voor mijn Nod gehad. Positieve testen krijg je toch ook niet zomaar??? Ookal zijn ze dan nog maar lichtpositief.

Heb zelf ook een mk op 5 februari gehad en heb als het goed is pas mijn ei gehad. Ik herken de onzekerheid heel erg over of je cyclus weer normaal is.

20. Enas

Enas Actief lid

Mar 4, 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Zo he, heb het hele verhaal eens aandachtig gelezen...ik denk namelijk dat je wel degelijk zwanger bent.

Allereerst, ovutesten geven vaak positief aan als je zwanger bent, wij hebben dit voor de lol uitgetest toen ik zwanger bleek van ons 2e kindje. Dit hebben wij toen gevraagd aan de gyn (omdat wij in de MMM zaten) en zij bevestigde dat.

Ten tweede de HCG van jou eerdere zwangerschap is al uit jouw lichaam, daarnaast is het zo dat een vrouw tig keer vruchtbaarder is na een miskraam, en dat een aantal vrouwen direct hun 1e cyclus alweer zwanger zijn. Een zwangerschapstest geeft écht geen positief aan, als hij niet positief is ;)

Heel veel succes, en ik hoop dat ik je de aankomende dagen écht VET mag feliciteren!

Liefs,
    Enas

Share This Page