Ik test niet!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bilie, Jun 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

Mar 9, 2012
    223
    0
    0
    Hoi dames, vandaag mijn nod en ik heb nog niet getest! :) Ben zo trots op mezelf. Heb het de laatste dagen blijkbaar een beetje kunnen loslaten, ik heb al een prachtige dochter en als het moet komen zal het wel komen. (Probeer de denkwijze van mijn vriend te volgen en ik moet zeggen, het is echt veel minder stresserend! ;))
    Ik heb ook nog geen enkel symptoom van een mogelijke zwangerschap, dus wil ik zeker nog enkele dage wachten met testen. Wie weet heeft mn ei me toch voor de gek gehouden en zit er nog een ms aan te komen de komende dagen.
    Neen, voor mij geen teleurstellingstest deze keer, wie onthoudt zich nog van het testen? :p

2. Juul83

Juul83 Actief lid

Apr 15, 2014
    447
    0
    0
    Knap hoor! Hoop dat het raak is. Zal proberen je voorbeeld te volgen deze maand, maar beloof niks;)

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Knap hoor. Ik vond dat altijd het moeilijkste van die periode.
    Ik duim mee voor je.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb afgelopen maand ook niet meer getest. Geldverspilling.

5. bo1986

bo1986 Bekend lid

Aug 16, 2012
    899
    40
    28
    Ik heb vandaag mijn nod maar ik ga ook niet testen.. Ala ik zwanger ben dan ben ik dat volgende week ook nog wel!
    Heb al zoveel negatieve testen gehad dat ik het eigenlijk gewoon niet meer durf!
    Ik probeer het ook los te laten alleen dat lukt nog niet zo goed haha
    Fijne dag vandaag!

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Een hele mooie gedachte!

Ik zit nog ver voor mn nod maar eigenlijk heb je gewoon gelijk. Geld klopperij en als je zwanger bent ben je gewoon zwanger. Hoop dat ik je voorbeeld kan volgen!

Houd je ons op de hoogte?

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    SPannend!!
    Ik kon echt niet wachten hahahaha!

8. Kim008

Kim008 Actief lid

May 28, 2014
    271
    12
    18
    Female
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik test voorlopig ook niet..

het kan evengoed mijn cyclus zijn die wat langer duurt,want heb nog maar 1 keert mijn menstruatie gehad sinds ik onlangs gestopt ben met de pil.. weet dus niet goed hoe lang mijn cyclus normaal duurt...

maar het is toch een beetje op de tanden bijten hehe :D

9. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Ik ben nog maar een groentje, maar ik zou aantal dagen na NOD zeker wel testen. Dan is het maar duidelijk....

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Knap van je! Ik hoop ook dat ik me kan inhouden :D

11. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik heb wel getest..en ondanks dat het op een miskraam is uitgelopen ben ik wel blij dat ik weet dat ik even zwanger was.. die info is misschien belangrijk als ik weer een clomid traject in moet..
    Wachten tot je nod..mee eens.. maar ik zal nooit week (kunnen) wachten.. hihi

12. Jack83

Jack83 Lid

Jun 9, 2014
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Gelukkig nooit moeite gehad met niet testen. Had ook wel een cyclus waar ik de klok op gelijk kon zetten... Niet zo vaak overtijd geweest.

13. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

Mar 18, 2014
    146
    0
    16
    Knap van je om te kunnen wachten! Succes!
    Deze ronde probeer ik ook af te wachten. Morgen is mn NOD, maar probeer te wachten tot vaderdag (15 juni) als ik dan nog niet ongesteld ben ;) Ben nog nooit 5 dagen over tijd geweest, dus dan zou t wel heel spannend zijn

14. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

Nov 18, 2013
    621
    0
    16
    Goed bezig!! Ik test ook niet meer voor NOD! Maar het blijft moeilijk!

15. Logan

Logan Niet meer actief

Leer mij eens hoe!;) ik baal altijd van die witte testen maar ik test altijd voor NOD.

16. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

Mar 18, 2014
    146
    0
    16
    Een nuchtere man hebben ;) Anders zou ik ook sowieso al op NOD testen. Maar hij heeft er wel gelijk in dat je er niet meer of minder zwanger van wordt. En omdat zondag nog even duurt, kan ik het wel weer uit mijn hoofd zetten.

Maar ieder z'n keuze hierin hoor ;) Ik snap je helemaal!

17. Storm1

Storm1 Actief lid

May 19, 2014
    208
    0
    0
    Super stoer!! Ik durfde niet te testen op mijn NOD, toen ik drie dagen later moest huilen vanwege een zielig kijkende hond op tv wist mijn moeder al genoeg haha! Die heeft toen de test voor m'n neus geschoven, ;)!
    Succes en hopelijk test je binnenkort positief!

18. Dyson

Dyson Fanatiek lid

Mar 8, 2013
    1,404
    551
    113
    Respect, ik heb het me dit keer ook voorgenomen, nu nog bewijzen dat ik het kan. Ik ga wachten tot zondag. Zaterdag is mijn NOD, zou leuk zijn voor vaderdag als ik dan een positieve test in handen zou kunnen hebben.

19. Bilie

Bilie Actief lid

Mar 9, 2012
    223
    0
    0
    Hier is het onwijs aan het onweren, dus maar even op de tab :)

Haha helemaal mee eens!
    En zoals nog iemand zei is het idd wel handig om een nuchtere man te hebben. Eerst dacht ik wil hij het dan wel echt? Maar je mag je leven er niet door laten beheersen, ookal is dat heel moeilijk :)

Ik wil graag nog wachten tot het weekend, omdat mijn cyclus wel vaker schommelt tussen 28-35 dagen. Heb sinds gisteravond wat ongi-krampjes, dus het kan nog alle kanten op...
    Houdt me op de hoogte dames!

20. bo1986

bo1986 Bekend lid

Aug 16, 2012
    899
    40
    28
    Ja erg he vannacht!! Heb ook vanaf die tijd wakker gelegen!
    Hier nog steeds geen ongi en hoge temp! Hoe is t bij jou?

Share This Page