Ik test niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bilie, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Ik heb me eigenlijk nog nooit bezig gehouden met temperaturen, is dat goed als ie hoog is? :)
    Ongi-krampjes zijn een beetje weggeëbt, nog wel een beetje aanwezig. Normaal wordt mijn ms meestal ook vooraf gegaan door enkele dagen wat bruin en nu nog niets! Maar ik voel me he-le-maal niet zwanger, daarom dat ik zo nuchter blijf denk ik ;)
    Bij vorige zwangerschap wist ik het meteen, zeer duidelijke symptomen!
    Vriend zei gisteren wel: "Ik begin echt te denken dat je zwanger bent" omdat ik echt een rothumeur had en zeer licht geraakt ben de laatste dagen :)
    Maar ik blijf erbij alle symptomen kunnen zowel een prille zwangerschap als aanstormende ms betekenen :)

2. Veroo

Veroo Actief lid

7 nov 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook absoluut nog geen drang om te testen!! Ik heb een icsi behandeling gehad en mag vrijdag testen. Ik wil helemaal niet!! Ik voel me hardstikke zwanger en hoef geen test die me mogelijk iets anders wilt bewijzen. Laat mij maar lekker happy zijn. Als het anders is zie ik het dan wel. Maja... Ik moet uiterlijk maandag de uitslag doorbellen aan het ziekenhuis dus ik moet wel :(

3. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    @Veroo Is vrijdag je mogelijke nod dan? Je kan nog steeds wachten tot maandagmorgen dan toch? :) Ik duim heel hard voor je!

4. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    wat goed van je!

ik ben vergeleken bij de rest van jullie stokoud geloof ik! wij zitten in ronde 1 en ik denk nu al van alles te voelen. mijn NOD is over 11 dagen en dat worden 11 lange dagen. ik weet dat als je het even nuchter bekijkt de kans heel klein is dat ik op mijn 39e in 1 poging zwangerzou raken maar toch voel ik allerlei andere dingen dan anders.. wellicht is het ook wel mijn lichaam die zich aanpast op het verwijderen van mijn koperspiraal op 2 juni.. ik weet het niet.. eens kijken of ik het vol hou.

heel veel succes meiden!!

liefs

5. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @bilir, ja een hoge temperatuur is goed. Ik meet altijd m'n temp zodat ik weet of ik een eisprong heb gehad.. Aangezien ik pcos heb is dat altijd maar afvragen wanneer dat is!

6. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    @dorri Stokoud is wel een beetje overdreven :p Je hebt nu immers mensen die er bewust voor kiezen om vroeg of laat moeder te worden, ieder zn eigen keuze ;) Mijn moeder werd op der 34ste zwanger van haar derde, ongepland wel te verstaan door 1 onveilige keer! Dus alles is mogelijk :)

7. Veroo

Veroo Actief lid

7 nov 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Billie, Ik heb een icsi behandeling gehad en volgens de arts mag / moet ik zaterdag testen of iig in het weekend. Ik zit dan in Milaan en wil een weekend al helemaal niet verpesten met een eventuele neg test. (maar dat is ie natuurlijk niet :p ) dus we hebben maar besloten om zondagavond te testen als we thuis komen. Dan hebben we dan ons momentje want maandag moeten we beiden ook gewoon werken en kunnen we toch nog een nachtje slapen of het nou negatief of positief is.

8. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hey wat een goed topic:D
    Ook ik heb besloten niet meer te testen tot ik echt overtijd ben en klachten heb!
    Haal ook geen zwangerschapstesten meer in huis, ben al zo vaak teleurgesteld, dan weer tuurstreepjes, dan omo wit en het kost genoeg. Dus ik sluit me hier helemaal bij aan!!
    We kunnen het:p;)

9. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    @bo1986 Oh wat goed! Ik zie dat je al een hele poos bezig bent, ik hoop het echt voor je! Dat is ook 1 van de redenen waardoor ik het wat meer heb kunnen loslaten, ik zie hier zoveel meiden die al jaren proberen en ik was al ongeduldig bij ronde 1... Niet mooi! Ben benieuwd hoeveel van onze laat-testers positief gaan testen :)

10. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    @Veroo Leuk! Lekker ontspannen en dan hopelijk het weekend mooi afsluiten :) Als er nog geen ms is doorgebroken testen we zondagmorgen! Houdt ons zeker op de hoogte :)

@Tazzy Welkom! :) Zit je al op het wachtbankje?

11. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Nou ik zit op dag 17 van mijn cyclus.
    Ik gebruik clomid (ronde 5 hiervan) en had steeds echt op dag 14 of 15 mijn eisprong, ik kon dat vooraf goed voelen aan de krampjes en ik ben onder controle geweest bij de gynaecoloog hiervoor, tevens uiteraard ovulatietesten gebruikt maar deze maand dus niks van dat alles en de boel maar een beetje los gelaten. heb ook geen erge krampen gehad tot nu toe, misschien moet het nog komen, een laat ei of geen ei gehad of wellicht gewoon niet pijnlijk geweest, geen idee!!
    Normaal gesproken zou ik dus nu op het wachtbankje plaatsnemen, we zullen het afwachten;)

12. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Vandaag een vrije dag en wat heb ik een moeite gedaan om niet te testen. Ik stond in het Kruidvat, heb ze in m'n hand gehad en dacht nog bij mezelf "als ik deze nou cash betaal en hij blijkt negatief dan hoeft niemand het te weten want dan blijft het aantal testen thuis gelijk en is het niet te achterhalen dat ik ze heb gekocht".

Maar toch heb ik ze terug gelegd en ga ik wachten. Vanaf morgen weer lekker werken en het weekend drukke plannen dus dan wordt het vast makkelijker om niet te testen.

Allemaal volhouden hoor dames! Wanneer gaat iedereen testen? En wanneer is jullie NOD?

13. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hahah das toch logisch Bilie, iedereen wil in de eerste ronde gelijk zwanger zijn.. Helaas gaat het bij sommige wat moeilijker. Ik moet zeggen dat ik het in het begin heel moeilijk mee heb gehad.. Sinds dat ik gestopt ben met de MMM gaat het eigenlijk beter met me.. Zit eindelijk weer lekker in m'n vel en ben weer mezelf. Ik weet ook zeker dat ik ooit een kindje zal krijgen en aan die gedachte hou ik in m'n achterhoofd. Is het niet nu dan is het wel over een paar jaar.

@dyson
    Ik had gisteren mijn Nod, als ik zondag nog niet ongesteld ben wil ik dan gaan testen! Wanneer is jou nod?

14. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik ben niet zo heel zeker van mijn eigen cyclus (altijd aan de pil geweest en daarbuiten bijna gelijk zwanger). Vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en toen had ik een cyclus van 27 dagen met een LF van 9/10 dagen. Uitgaande van een ongeveer gelijke LF reken ik vrijdag als NOD, als ik zondag niet ongesteld ben geworden dan ga ik dan testen.

15. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    AAAAAAAH IK BEN ZWANGER... Werd net opeens zo misselijk dus dacht ach ben toch al voorbij m'n nod doe een test!! En gewoon gelijk 2 streepjes.. Kan t gewoon niet geloven

16. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws, dat we allemaal maar zo beloond mogen worden voor ons geduld :D

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Nou idd!! Ga duimen voor jullie!!

18. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Waauw bo1986 fantastisch nieuws!! Ookal ken ik je helemaal niet, ik ben zo hartstikke blij voor jullie! :) Inderdaad Dyson, dat we allemaal beloont mogen worden. Ik test ook zondag, als ik nu nog wel zo lang kan wachten! :D

19. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hihi sorry.. Had ineens dat ik me niet meer kon inhouden en dat terwijl ik daarvoor helemaal geen testdrang had!

Jullie onwijs bedankt voor de leuke reacties

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      7
  20. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Oeff spannend en goed! Gefeliciteerd Bo! Heb vandaag ook mijn NOD..... rond periode van innesteling bloed verloren, maar nu al vier dagen niet meer.... spannend he? Gisteren enorm zere borsten, kon er zelfs niet van sporten. Vandaag valt het eigenlijk wel weer mee. Al zo'n tijd bezig... wat zou het toch leuk zijn!!! Meiden, wel hier opschrijven hoe het verloopt he? Hoop op een boel positieve uiteindelijke testen ;)

Deel Deze Pagina