Voor jou dyson, een dikke proficiat!! Neen, nog steeds niet getest, ik blijf bij zondag Hebben jullie ook allemaal zo'n ongi-gevoel? Ik al 5 dagen sinds nod en komt zo bij vlagen... Mn darmen liggen ook helemaal overhoop waardoor ik nu een hele opgeblazen buik heb!
Welk een dapperheid! Supergoed. Mij is het nog niet vaak gelukt, al zo veel testen verspild, haha, terwijl ik (nog maar) een half jaar bezig ben! Maar deze maand, doe ik het ook NIET.
Hihi bedankt voor deze positieve kijk! We gaan met volle moed en optimisme verder Helaas voor je dat je eerst een miskraam moest hebben...!
Jammer zeg! Maar is niet anders. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. @nora: Ik zou inderdaad ook een paar dagen wachten, vanwege de vorige cyclus die langer was. @Billy: Ik heb op zich geen ongi-gevoel. Ook nog geen spotting, terwijl ik dat eigenlijk altijd al een paar dagen voor mijn menstruatie heb. Mijn darmen werken inderdaad ook al een paar dagen totaal niet mee. En ik ben steeds heel erg moe. (Maar dat kan ook verklaard worden door steeds nét iets te laat naar bed gaan! ) Maar goed, toen ik zwanger was van mijn dochter had ik de eerste weken juist helemaal geen klachten, geen ongi-gevoel, misselijkheid, enz. Ik ben juist altijd misselijk op de eerste dag van de menstruatie. Het enige waar ik toen inderdaad last van had, waren moeheid en mijn darmen. Wat dat betreft ziet het er nu niet slecht uit.
@zomersproet, leuk! Dezelfde datum! Mega spannend!! @ Nora, ik had een innesteling bloeding rond mijn innesteling, dacht zelf dat de ongesteldheid was begonnen en al begonnen met alcohol haha, maar toen stopte het na vier of vijf dagen! Normaal is het enorm hevig de dag erna, en nu was er niets. Dat is wat ik ervan heb meegemaakt 😉 @ Roodkapje, jammer! Weet hoe rot het is, en hoe je kunt balen, ben al 14 maanden bezig , tot nu dan 😊😊 Wel licht bloedverlies, maar lees dat dat 'normaal' is en wil er zeer ontspannen in staan haha.
Ja! Gefeliciteerd! Ik dacht het al wel, met zo veel dagen over tijd en die symptomen! Hoe reageerde je man/vriend?
Oh en ik vind het helemaal niet raar dat je ondertussen getest hebt hoor! Met drie dagen over tijd zou ik denk ik ook wel een keer gaan testen! Hier trouwens nog geen ongi. Nu twee dagen over tijd. Maar sinds gistermiddag wel af en toe spotting, dus eigenlijk verwacht ik vandaag of morgen toch ongesteld te worden.
Gefeliciteerd Billie Ik lees met jullie mee haha.. Hopelijk lukt het me ook niet te testen voor NOD. Heel spannend!
Super Bilie, gefeliciteerd! Ik dacht het ook echt al bij jou. Voor jou nog even spannend dan Janna, ik blijf voor je duimen.
Dankjewel allemaal! Gisterenavond zei ik: "zou ik testen", vriend: "nee, je weet dat je met ochtendurine moet testen en trouwens je zou toch zondag testen?" Vanmorgen bleef ik rond vriendlief triepelen terwijl hij zn kleren zocht, waarop hij zei "ga dan testen hè" waarna ik naar het wc gespurt ben met mn testje! Zijn reactie op de test "ja eigenlijk wisten we het toch al hè"
woww billie super knal test zeg!!! gefeliciteerd, ik heb stiekem meegelezen en je leek ook idd echt zwanger.. knap zeg dat je toch bijna een week hebt kunnen testen
Billie, gefeliciteerd!!!! Nee hier geen ongi maar dat kan ook nog niet, nod is ergens volgend weekend pas Morgen dagje efteling, lekker afleiding
Thanks! Hier ondertussen nog geen ongi en spotting is gestopt. Drie dagen over tijd en hoewel de dag pas net begonnen is begin ik nu toch wel nieuwsgierig te worden!