Mijn zoontje huilt nou al 2 dagen en ik weet niet wat er aan de hand is met hem hij heeft geen pijn hoor. Word nou wel een beetje gek van hem. Als ik hem op schoot pak wil hij eten maar hij zit vol want hij spuugt alles er weer uit. Denk dat ik hem zo maar op mp zet. Nee even gewoon hij zit niet lekker in zijn vel maar weet even niet wat ik met hem aan moet hij huilt normaal echt nooit. Zo dat moest ik even kwijt
De 6 maanden sprong?? Gezien zijn leeftijd zou dat best kunnen. L heeft ook wel eens een sprong gehad waardoor hij nergens tevreden mee was. Gaat vanzelf over.
Mijn meiden hadden dat ook maar dat was 1 dag huilen en die dag erna gingen ze kruipen zitten staan of weet ik het maar hij huild nou 2 dagen en is echt heel erg verdrietig gewoon zo anders als de meiden. Ik deed hem net in bad en heel zijn armer buik rug en in zijn luier zitten ook allemaal rode plekken.
Misschien een sprong? Die duurde hier wel 2-3 weken.. ging ook gepaard met het eerste tandje en de waterpokken.. Van die vlekken weet ik niet.. is het geen eczeem dat hij jeuk heeft?
Dat klinkt als een sprong! De 6 maanden sprong is/was hier ook erg heftig. Het wordt nu (na 2 weken) minder. Niets was goed, alleen lopen en zingen (ondertussen). Of de hele tijd wild doen en afleiden... Jaja..! Ik dacht ook wel eens: grrrr! Maar na een dag of twee heb ik de knop om gezet en gedacht: hij kan er niets aan doen, doet het niet expres en heeft er zelf ook erg last van. Even er doorheen! Succes!