Ik ben vorige maand 2maal langs een etos winkel geweest en elke keer waren de pillen uitverkocht En ik zou graag die pillen eens willen proberen... Nu is het voor mij wel even rijden, ik woon in België, juist op de grens... Heeft niemand zin om mij die te bezorgen? Ik betaal wel extra verzendigskosten erbij...
Kruidvat heeft ook erg fijne pillen, (vitaal zwanger) die kun je nemen als je zwanger wilt worden, als je het bent, en tijdens de borstvoedingsperiode.. kosten 4 euro voor 90 tabletten, dat misschien een idee?? liefs
Ja ik weet het maar heb al zo veel van die etos pillen gehoord, dat ik ze echt gewoon eens wil proberen
Etos Multi zwanger zijn capsules. Etos Webwinkel: makkelijk online winkelen en laten bezorgen linkje van de webwinkel
@ramona: Nee dat zijn de zwanger zijn pillen, niet de zwanger worden.. Ik heb 2 weken geleden nog een nieuw doosje gekocht, dus hier hadden ze ze toen in ieder geval nog wel. Waar ergens woon je bij de grens? Ik ben regelmatig in Luyksgestel te vinden, dicht bij de belgische grens.. Misschien kunnen we daar ergens afspreken
Ze zijn er nog hoor alleen nieuwe verpakking. De pillen van bloem bevatten trouwens hetzelfde bestanddeel vitex agnus (ofzoiets). Ik heb de pillen van de etos pas gezien bij de etos in Hoeven. Niet zover over de grens bij Antwerpen. Roosendaal heeft ze meestal ook wel.
Hoeven ligt iets verder (10 minuutjes, afslag St willebrord A58.) en daar hadden ze e afgelopen zondag zeker en ook die van bloem. Ik mag dat vitex agnus spul juist niet hebben dus vandaar dat we alles nageplozen hebbenz
Ik heb nog wel een nieuw doosje die ik de komende maanden niet nodig hebt... je kan me pb-en kan ik me rekeningnummer geven en jij je adres, stuur ik ze op!