Etos zwangerworden pillen niet meer te krijgen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bengelke, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik ben vorige maand 2maal langs een etos winkel geweest en elke keer waren de pillen uitverkocht :( En ik zou graag die pillen eens willen proberen... Nu is het voor mij wel even rijden, ik woon in België, juist op de grens...
    Heeft niemand zin om mij die te bezorgen? :D Ik betaal wel extra verzendigskosten erbij...

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Kruidvat heeft ook erg fijne pillen, (vitaal zwanger) die kun je nemen als je zwanger wilt worden, als je het bent, en tijdens de borstvoedingsperiode.. kosten 4 euro voor 90 tabletten, dat misschien een idee??

liefs

3. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ja ik weet het maar heb al zo veel van die etos pillen gehoord, dat ik ze echt gewoon eens wil proberen :D

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
  5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @ramona: Nee dat zijn de zwanger zijn pillen, niet de zwanger worden..

Ik heb 2 weken geleden nog een nieuw doosje gekocht, dus hier hadden ze ze toen in ieder geval nog wel.

Waar ergens woon je bij de grens? Ik ben regelmatig in Luyksgestel te vinden, dicht bij de belgische grens.. Misschien kunnen we daar ergens afspreken ;)

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    ik woon te noorden van Antwerpen, dus is een beetje de andere kant uit...

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ze zijn er nog hoor alleen nieuwe verpakking. De pillen van bloem bevatten trouwens hetzelfde bestanddeel vitex agnus (ofzoiets). Ik heb de pillen van de etos pas gezien bij de etos in Hoeven. Niet zover over de grens bij Antwerpen. Roosendaal heeft ze meestal ook wel.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb ze laatst wel in Axel gezien, ik weet niet of je daar weleens komt voor de weekmarkt ofzo.

9. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik ben al 2x naar roosendaal gereden

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoeven ligt iets verder (10 minuutjes, afslag St willebrord A58.) en daar hadden ze e afgelopen zondag zeker en ook die van bloem. Ik mag dat vitex agnus spul juist niet hebben dus vandaar dat we alles nageplozen hebbenz

11. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb nog wel een nieuw doosje die ik de komende maanden niet nodig hebt... :) je kan me pb-en kan ik me rekeningnummer geven en jij je adres, stuur ik ze op!

Deel Deze Pagina