Wanneer krijg je de uitslag precies, Pukje? Dat afwachten vond ik ook echt slopend! Helemaal omdat bij ons de eerste test ICSI aangaf. Gelukkig was onze tweede test beter! @Tempus: Wauw! Op dag 12 al zo'n groot ei! Wat goed!!!! Vandaag dus ongeveer je eisprong? Veel plezier met klussen dan ! Nou, jullie hebben al in mijn testtopic gelezen dat de test omowit was vandaag. Ja, balen, maar ik hoop dat ik dan snel ongesteld word, zodat ik door kan. Krijg morgen progesteronwaarde te weten en wellicht hebben ze dan ook overleg gehad in het team over hoe we verder gaan. Ben benieuwd.. Vanavond dus ook op kraambezoek, maar daar ga ik niet fijn heen. Ik moet alleen wel echt gaan. Mijn man was getuige op hun huwelijk en hun band is dus erg goed. Zij heeft mij alleen haar hele zwangerschap ontweken en heeft er zo, voor mij, dus voor gezorgd dat ik me niet prettig voelde bij haar. Ik ben dus erg benieuwd en zenuwachtig hoe het vanavond zal gaan.
Yep, vandaag of morgen! Gyn is hoopvol dat het echt alleen PCO is, ze hadden blijkbaar al eens iets van antistoffen in mijn man zijn sperma onderzocht en zien geen nut in van om een samenlevingstest te doen. Clomid slaat nu voor de vierde keer goed aan, dus nog geen reden tot paniek Ja, dan snap ik ook wel dat je op kraamvisite moet Aster. Ik was uit gegaan van een random kennis ofzo. Het zal allemaal wel erg dubbel zijn voor je en echt niet fijn dat je bij haar niet op je gemak bent. Als het achter de rug is hoef je hopelijk niet meer snel op kraamvisite. Toepasselijk plaatje overigens:
Hoi dames, ik kom me ook weer eens melden Aster wat balen van je witte test. Maar je zit nog 3 dagen voor nod toch? Dus er is nog wel een mogelijkheid... Ik snap dat je op ziet tegen de kraamvisite, anderzijds ziet zij er waarschijnlijk ook tegen op anders had ze je niet ontweken Wat laten sommige mensen toch op nare manieren weten dat ze niet weten hoe ze moeten reageren hè... Ik hoop dat je er emotioneel gezien niet teveel last van gaat hebben vanavond. Tempus wow nu al een groot ei, wat goed!! Succes Wat betreft je eerdere berichtjes, ik hoop dat het een beetje gaat met je.. Ik heb echt geen ander beeld van je hoor, je lijkt me een hele nuchtere sterke meid. Ik werk met mensen met 'labeltjes' en weet dus ook heel goed dat die labeltjes helemaal niets zeggen over iemands karakter, normen en waarden etc. En het feit dat je hier schrijft, en ook jezelf afvraagt of mensen jou wel een goede moeder gaan vinden zegt al dat je dat zeker gaat worden! Ik hoop dat je je inmiddels een klein beetje positiever voelt. Pukjepuk ik snap dat het spannend is, weet precies hoe het voelt helaas. Ik duim voor een goede uitslag! Hier zijn in 1 week tijd 3 bekenden van mij bevallen (en ik moet dus binnenkort ook op kraambezoek). Ik probeer er maar niet teveel over na te denken want daar krijg ik huilbuien van. Het zijn schatten van mensen en ik gun het ze allemaal van harte, het voelt alleen zo wrang als ik bedenk dat ik nu zelf ook in een kraambed had kunnen liggen met een ukje in mijn armen. Verder gaat het wel zijn gangetje. Ik zit weer in de gruwelijke wachtweken, 10 dpo nu.
Tot 11 september moet ik wachten voor de uitslag. Verder deze week mijn vruchtbare dagen met vandaag mijn ovulatie. Jammer dat mijn man juist deze dag moet overwerken, ik hoop maar dat hij niet te moe is vanavond. . Maar meestal is dat geen probleem, het kan ook zijn dat hij extra blij mij is te zien als hij later thuis komt. Tja, die kraambezoeken en nieuwtjes van collega's/ vriendinnen/ familieleden die zwanger zijn. Ik heb gelukkig niet veel kraambezoekjes gehad, begin december was de laatste. Maar in december bevalt mijn schoonzusje, ik hoop maar dat ik voor die tijd zwanger ben. Want dan heb ik een kraambezoek, doop en een doopfeest. Ik ben erachter gekomen dat mijn leidinggevende zwanger is van de eerste, maar ik weet ook dat ze eerst dachten dat ze een miskraam had gehad. Dat zal ook veel verdriet en stress hebben opgeleverd voor jou. En mijn schoonzusje heeft vorig jaar haar vader verloren, ook al moeilijk genoeg. Dat houd ik dan altijd in gedachten en dat maakt mij dat ik niet jaloers ben. Wel verdrietig en boos om eigen verlangen dat nog niet vervult is. Aster, ik zou het bezoek maar kort houden. Dat die vrouw je ontwijkt, is nog pijnlijker.
Hoi meiden! Ik meld me ook weer ff @Aster... balen van je negatieve test Maar 3 dagen voor NOD, het kan nog. Al begrijp ik je heel goed... ik heb dat ook elke maand. Maar dat komt omdat ik met mijn zoontje op 11 dpo een duidelijke test had. Maar elke zwangerschap is anders. Suuces met de kraamvisite... hopelijk valt het allemaal mee en sta je met een uurtje weer buiten. @MammieTammie... poeh... 3 in 1 week!? Succes met de kraamvisites @Pukjepuk... Klus ze vanavond! En succes met wachten tot 11 september @Tempus... hoe is het?? (ik heb niet veel terug gelezen, sorry) @Hier... 4 dpo I guess haha. Deze maand niet getempt en maar half ovutesten gebruikt. Al heb ik wel een positieve test gehad dus weet wel wanneer mn ei is geweest. Alleen bang dat ik te laat heb geklust. Ik heb zo veel moeten werken en vriendlief ook. Dat we weinig puf hadden. Alleen de nag NA de positieve eisprong. Ik verwacht dus niets deze keer Morgen gaan mijn broer en ik een afdak plaatsen aan ons huis. Mijn vriend weet van niets Dat zal een verrassing zijn! haha! Maandag gelukkig weer sporten!!! Eindelijk weer 2 x per week 2 uurtjes genieten, puffen en mijn hoofd leegmaken
@Mammietammie: Ja, de mogelijkheid is er, maar ik denk het echt niet meer.. Komt vast wel een keer. Toch? Jeetje, drie in één week is wel heel erg veel. Ook echt goede vrienden van jou/jullie? En 10dpo! Weer spannend! Heb je er al een gevoel bij? @Pukje: Veel plezier met klussen!!! @Cyntje: Ook in de wachtweken dus.. Spannend! Niet veel geklust hebben kan ook juist goed zijn, he! Kraamvisite viel mee! Ze deed nu juist heel normaal en het was eigenlijk nog best gezellig ook. Daarnaast hebben ze ook gewoon echt een mooie meid gekregen.. En ja, dat blijft het moeilijke dingetje. Waarom zij wel en wij nog steeds niet? Hier verder mijn progesteronwaarde gekregen!! Schrik niet! 186!!! Kan zijn omdat ik twee eitjes heb gehad, maar dan nog is het een erg hoge waarde. Ik snap er dus helemaal niets meer van.. Ik wacht eerst maar eens af of ik dit weekend daadwerkelijk ongesteld word. De puist op mijn voorhoofd zegt van wel..
Aster, Ik hoop dat dit weekend een prachtig weekend voor je gaat worden!! Want je verdient dat!! Ik hoop gewoon dat je snel duidelijkheid krijgt, en dan het liefst goede positieve duidelijkheid. Van die waarden heb ik geen verstand, ik weet niet wat ik er over kan zeggen. Cyntje, het klussen gebeurde bij ons ook niet zo vaak deze week. Erg druk met werk en overwerken (mijn man). Ik had waarschijnlijk gisteren (kan ook dinsdagmiddag/avond zijn geweest) mijn ovulatie. Helaas is het er gisterenavond, maar ook dinsdagavond niet van geworden. We waren te moe en het ging gewoon niet. Of het was de druk, van het moeten. Dit was echte de eerste keer dat we daar last van hadden. Wij balen er echt van, ik hoop niet dat onze kansen nu gelijk verkeken zijn. Maandag en zondag hebben we wel prima geklust, en vanavond proberen we weer. Ik hoop dat zondag en maandag ook goede kansen betekenen. Of was dit te vroeg?
Oehhh Aster dat is inderdaad hoog! Dat is iig al goed, nu nog een mooie test! Een hele hoge progesteron waarde kán door een zwangerschap komen... maar hoeft niet dus ik duim voor je! Pukjepuk... zaadjes kunnen tot 72 uur overleven dus het hoef niet erg te zijn. Er hoeft maar 1 goeie klaar te liggen, wachtend op ei he? Die van vriendlief hebben de t*ring moeten zwemmen op het ei te halen Weetje.... we hebben al vanalles geprobeerd, om de dag, elke dag, op het nippertje enz enz... we zien wel.
Lief van jullie. Vanochtend echter ongesteld geworden. Echter, ik had een flinke streep roze/rood op mijn wcpapiertje. Daarna helemaal niets meer gezien, maar dan breekt het morgen wel door. Flink kut dus. We gaan nog twee rondes met Clomid doen, zonder metingen en bloedonderzoeken. In het begin van mijn zesde ronde met Clomid moet ik het ziekenhuis weer bellen en dan gaan ze alles voorbereiden voor IUI met hormooninjecties. Ik zit dus weer even in een dalletje.. Sorry.
Hé gats meis Zit je nu in je 5e ronde met Clomid dan? Pfff hopelijk deze maand meer geluk! @Hier... vandaag is ons nichtje geboren! Moet nog wel in de couveuse was wat te vroeg met 35 weken. Maar moeder en dochter maken het goed. Morgenmiddag eventjes op kraamvisite. Oja, vriendlief was erg verrast toen hij thuiskwam en het afdak stond er haha! Helaas was de buurman vanmorgen al aan het z**ken... dat drukte de pret wel even. Achja.... dat ze maar snel in een bejaardenwoning gaan wonen ofzo...
Hartstikke begrijpelijk Aster, dikke knuffel! Heb je nog vertrouwen in de andere twee rondes Clomid? Shit, ik gun het je zo ontzettend om zwanger te worden En dan hoop ik maar dat je nu zo snel mogelijk aan de volgende ronde mag beginnen.. Had je er nog hoop op gevestigd met je hoge progesterongehalte? Had ik de vorige keer namelijk wel met een dubbele eisprong.. een grotere kans, misschien wel een tweeling en zo niet, dan moest er toch sowieso eentje blijven zitten? Niet dus, teleurstelling was des te groter na die dubbele eisprong. @PukjePuk, kan gewoon nog hoor! Heb eens in een van mijn pure wanhoop-zoekpogingen een topic gevonden over vrouwen die zwanger waren geraakt van meerdere dagen van tevoren. Het blijft gewoon geluk hebben, wie weet. @cyntje: Stiekem hopen dat je ovulatie iets later is geweest? @Mammietammie: Nu 12DPO dus? Stiekem al getest? Lief trouwens, dat ook jij me niet anders ziet door de labeltjes Hier gaat 't wel weer iets beter, gisteren mijn eisprong gehad en ben erg hoopvol. Op de goede momenten gezellig gemaakt Maar ja, kan alle kanten op.
@Tempus... stiekum hoop ik dat mij ei 1 dag later is geweest ja... afwachten maar weer.... Het valt niet mee om na 20 maanden elke maand heel goed ons best te doen. Maar dit is de eerste keer dat we zo laat waren en daar baal ik nu wel van Ennuh... kom maar lekker op het wachtbankje! Ik heb het gevoel dat ik al dágen op 5 dpo zit... zucht
:x dat je weer ongesteld bent geworden! had niet moeten mogen!! Dus nog twee rondes Clomid en daarna willen ze beginnen met IUI. Heftig hoor. Het is goed dat ze doorpakken, maar ik begrijp je gevoel! Hou vol!! Ik weet verder niet wat ik kan zeggen, maar bij dezen een dikke knuffel van mij! Tempus, wat goed dat je je wat beter en hoopvoller voelt! Sterke stoere vrouw ben je!! Fijn dat je goed hebt kunnen klussen! En voor de andere dames, veel sterkte met het wachten!
Even iets heel anders, mijn opa & oma wonen hier om de hoek. Rond 11 uur hoorde ik sirenes en een tijdje later hoorde ik nog steeds een automotor draaien, dus keek uit het raam en zag knipperlichten op de hoek van de straat. Ik op P2000 kijken, zag het adres van mijn opa & oma staan.. dus rende daarheen en mijn opa lag in de ambulance, hij was boven gewoon gevallen en mijn tante, oom en broer hebben hem gereanimeerd. Nu is hij al uren in het ziekenhuis en ik heb nog niets gehoord.. pff. Ben zo verdrietig.
Oh Tempus, wat erg!!! Wat schrikken!!! Heb je inmiddels al wat gehoord? Sterkte meid! Ik hoop dat je snel wat hoort! Laat het ons weten!
Jeetje wat schrikken tempus! Heftig dat hij gereanimeerd moest worden! Hoe gaat het nu met je opa? Ik hoop dat het goed afloopt... Cyntje verschrikkelijk hè dat wachtbankje, die weken voor ei gaan bij mij altijd zóveel sneller dan de weken erna Ik heb vanochtend getest. Had het eigenlijk al niet hoeven doen want m'n temp was gedaald vanmorgen, maar lekker eigenwijs als ik ben omowit natuurlijk. Nou dan hoop ik maar dat ik snel ongesteld word zodat ik er zo min mogelijk last van heb op vakantie. Ik snap gewoon niet waarom het ons niet gegund is :x Wat is er mis met ons?
@Tempus: Nee, dat meen je niet! Wat verschrikkelijk! Heb je al iets gehoord inmiddels? Heel veel sterkte.. Dikke knuffel! @Mammietammie: Balen, meid! Echt verschrikkelijk kl*te dat je dat geluk weer niet mag hebben.. @All: Jullie zijn verschrikkelijk lief! Dank daarvoor. Hierdoor heb ik het deze keer een stuk minder moeilijk, echt! IUI is angstaanjagend. Ben er oprecht nu al bang voor. Maar, we hebben nog 2 pogingen daarvoor. Er is dus nog een kleine kans! We gaan dus nog even vol goede moed door. Ik hoop dat zo dat we dit topic binnenkort gewoon in zn geheel naar het zwangerschap gedeelte kunnen verplaatsen. Dan kunnen we daar verder allemaal verder praten dat we het misselijk zijn niet meer trekken, haha!
Wat zo'n witte test al niet met je kan doen hè, zit ik hier weer jankend op de bank Dat wordt weer een leuke tijd de komende dagen...