Tempus, wat :x:x rot! Zo komt de klap eigenlijk twee keer, want je had toen de menstruatie na een avond al stopte misschien toch een beetje hoop/ verwachting en nu wordt dat weer de grond ingeboord. :x Maar toch wel vreemd dat het eerst stopte en nu weer opnieuw begint. Sterkte en een dikke knuffel! Mammietammie en Aster, hoe is het met jullie? Aster, je hebt toch bijna weer je NOD? Gaat het al wat beter met je na het nieuws van de volgende stap IVF en het gedoe met je vriendinnen?
Hoi ladies Tempus jemig weer een klap! Wat naar dat je stiefvader je negeert, maar misschien weet hij zich geen houding te geven? En dan ook nog eens zulk raar bloedverlies. Sterkte meid! Aster wat een rotmeiden zeg die vriendinnen, echt egoïstisch! Vind het knap van je dat je een oproep hebt geplaatst! Is er al iets concreets uit voortgekomen? Ik heb maandag mijn nod maar heb vandaag 10 dpo ineens bruinige afscheiding... Vreemd Dat heb ik echt nog nooit gehad op dit moment in een cyclus... Soms wel eens 1 of 2 dagen voor nod maar dit zou wel heel vroeg zijn Zou het dan eindelijk een keer een positief symptoom zijn? Ik durf niet te hopen... Ben eerder bang dat ik te vroeg ongesteld word
Tempus, wat raar! en heb je gyn al gebeld en wat zei ze? Wat verwarrend toch! Mammietammie, vreemd, maar wie weet, betekent het goed nieuws. Bij de innestelling kan zich ook een kleine bloeding voordoen volgens mij, en dat kan toch ook een week voor de NOD. Spannend!
En Tempus hoe gaat het nou? Heeft het nog doorgezet uiteindelijk? Of heb je de gyn nog gebeld? Ik ben nog steeds heel hard aan het duimen dat het stiekum raak is
Het heeft doorgezet en hoe! Ik loop krom van de pijn. Het intakegesprek voor de operatie is 31 december (ja echt). Oeh Mammietammie, ik hoop dat het een positief teken is! Of heeft het eerder doorgezet? Mijn duimen draaien in ieder geval.
:x:x:x:x. Sterkte en een dikke knuffel! Vervelend ook dat verwarrende begin van je menstruatie! :x Dus 31 december het intakegesprek voor de operatie, zie je er tegen op? En mammietammie, ik duim ook voor je!
Nee, ik zie alleen tegen de tijd op dat ik gewoon moet wachten en er eigenlijk weinig gebeurt. Als ik morgen geopereerd zou kunnen worden, zou ik ervoor gaan.
Helaas, mijn verstand had weer eens gelijk. Ook hier zijn de dijken doorgebroken 3 dagen te vroeg grr... Tempus balen meis, ik had zo'n goede hoop voor je met die drie eieren Sterkte en een knuffel!
Oh, meiden, wat rot! Ik had zoveel hoop voor jullie!! Hier gaat het goed, hoor! Niet zoveel te melden.. Aant wachten op de menstruatie, dan kunnen we beginnen met IVF! Liefs!
Hee Klavertje! Als je me wilt pb'en, mag dat altijd, hoor! Al moet ik wel zeggen dat mijn nare gevoel al veel minder is. De meiden hier in dit topic zijn echt geweldig en mijn kans op een kleintje komt steeds dichterbij! Liefs, Aster
Aster, goed om van je te horen! Fijn dat het goed met je gaat! Vol goede positieve moed er weer tegen aan! Je bent een powerwoman, en de aanhouder wint. Dus de volgende ronde al met IVF beginnen. Zie je er tegen op? Mammietammie, wat vreselijk :x:x weer! Sterkte en een dikke knuffel! Het werd ons allemaal afgelopen/ deze ronde wel erg spannend gemaakt. :x
Yay gelukkig Aster, ik begon me al zorgen te maken omdat het zo stil was van jouw kant uit. Dat terugplaatsen doen ze gewoon in wat normaal je vruchtbare periode is? Mammietammie, gatver zeg. Toch hoop je stiekem dat het een goed teken is en dan dat.. Mehh.. Ik weet niet hoe lang de wachttijd is voor zo'n operatie eigenlijk. Ik schat dat het nog in januari of net in februari is (op m'n verjaardag ofzo ) Gelukkig heb ik nu veel afleiding door buikdansen. Thuis doe ik het ook veel en ik moet zeggen dat ik mijn vrouwelijkheid voor een deel weer terug heb. Dat scheelt zoveel!
Het was stil, omdat ik de afgelopen week doodziek in bed gelegen heb.. Flinke griep te pakken gehad! Nu weer aan de beterende hand! @Tempus: wauw, buikdansen! Sexy, hoor! Ik heb door de hormonen genoeg buik om mee te dansen, haha! En in de tussentijd? Doen ze dan helemaal niets? @IVF: nee, ik zie er niet tegenop! Ja, alleen tegen het infuus dat je bij de punctie krijgt, gek genoeg! Na de punctie gaan ze drie dagen daarna een embryo terugplaatsen. Als ik dan ongesteld word, moet ik weer spuiten om een cyclus te krijgen. Ook weer Pregnyl en als mijn eitje dan gesprongen is, kan er een cryo teruggeplaatst worden, als we die hebben, tenminste! Zullen we afspreken dat iedereen gewoon even goed z'n best gaat doen en dat er minimaal eentje zwanger raakt in 2013? Ik zag trouwens dat Ana Leigh, die ook een paar keer meegeschreven heeft, nu zwanger is! Zij moest 23 kilo afvallen en is nu dus al zwanger geraakt!
Dat hoor je echt veel, wij zijn ook al ziek geweest! Gelukkig dat je er niet tegenop ziet. Ik vind het allemaal maar ingewikkeld, maar als 't maar helpt Die punctie, heb er wel vaker wat over gelezen en het lijkt me geen pretje.. maar wel noodzakelijk voor IVF helaas. Nee, ik geloof 't niet. Ja, ik heb dan nog Clomid zodat ik nog een cyclus heb, maar ik word er niet zwanger mee. En ik heb vandaag echt zo'n meh-dag. Ik belandde in het 'toekomstige PCO-mama's topic' en daar zijn al zoooveel mensen zwanger die tegelijk of later begonnen dan wij. En tof voor ze, maar ik ben doodsbang dat ik achter blijf, dat wij horen bij het groepje van kinderloze stellen.. Ik denk dat het jullie allemaal wel lukt in 2013 (wat ik jullie natuurlijk ook ontzettend gun ). Hebben jullie dit gevoel nog vaak?