Wat lijkt me dat naar, om dan in het ziekenhuis te moeten blijven zeg. Sterkte Aster Pukje, don't be so hard on yourself! Natuurlijk had jij liever zelf ook eindelijk eens moeder willen worden en dat hoef je echt niet opzij te zetten. Zij krijgen toch wel genoeg aandacht, besteed jij nu eerst maar eens wat aandacht aan jezelf! En hier gaat het goed hoor, de nieuwe poezen zijn er sinds de 14e en vandaag heb ik veel verbetering gezien Onze honden slapen altijd bij ons. Slecht voor de nachtrust als ze eens lekker languit gaan liggen en je jezelf er ergens tussen moet vouwen, maar wel heerlijk om ze dichtbij te hebben! Ook voor jou heel veel sterkte Pukje. Mijn NOD ligt ergens tussen komende zondag en woensdag.
Pukje gefeliciteerd met je nichtje. Heel normaal hoor dat je er emotioneel door bent, is toch erg confronterend! Aster jeetje meis heftig zeg! Waar heb je nu last van dan? Sterkte Tempus oh leuk twee poezen erbij! Wat voor poezen heb je? Altijd lekker om je moedergevoelens een heel klein beetje kwijt te kunnen in je huisdieren Wij hebben onze trouwringen gekocht! Echt zo blij mee, ze zijn zo mooi! Hebben ze zelf ontworpen. Donderdag is mijn nod en zo te voelen is het weer niet raak, heb rugpijn en weer een hoop pukkels Hebben jullie ook daar ook last van gekregen na het stoppen met de anticonceptie? Ik had gehoopt dat het weer weg zou gaan maar nu 2 jaar later heb ik er nog steeds last van
Geen ras ofzo, gewoon twee witte langharige zusjes Vier poezen en twee honden hebben we nu, heerlijk gezellig (en schoonmaken als een gek is ook een dagbesteding zullen we maar zeggen) Ik heb trouwens geen puistjes ofzo. Ik droom over bloed/water/de kleur rood en er komen vochtbultjes bij mijn wangpiercings. Daaraan merk ik het tot nu toe Ik hoop alsnog wel dat het raak is voor je.. en tof van jullie trouwringen! Maakt het weer een stukje echter
Wauuuuw wat een knapperd!! Kunnen ze een beetje wennen? En je andere diertjes ook aan hen? Oja enne vrolijke kerstboom haha
Oja en Patruusje!! Leuk dat jij ook in juni gaat trouwen Ik een week na jou. Kun je de jurk die je hebt gekozen ook met bolle buik aan?
Ja, deze kan op zich wel wennen. Zat gisteren al bij me te knuffelen, maar haar zus zit de hele tijd achter het gordijn. De andere poezen zijn nog wat boos en de nieuwe poezen hebben nog nooit honden meegemaakt maar dat gaat goed op zich Haha ja, die kerstboom.. ach :') En de hoeveelste trouwen jullie dan? Wij zijn ook in juni getrouwd (2012)!
Mammietammie, Wow, wat super dat jullie de trouwringen nu hebben! Wel een heel leuk klusje trouwringen uitkiezen, he! Zo komen jullie steeds dichterbij de bruiloft ! Zijn jullie al ver met de voorbereidingen? In juni trouwen, geweldig zo begin zomer. Ik heb twee trouwfeesten (in NL en in RO) gegeven, eentje in de zomer en eentje in het najaar. Tempus, wat een prachtige poes! Echt een prinses! Gezellig vier poezen en twee honden! Alleen wel overuren draaien wat betreft stofzuigen . Maar ja, ze geven ook zoveel liefde. Mammietammie heeft gelijk, het is erg fijn om een soort moedertje voor je beestje te zijn. En Tempus, je hebt gelijk. Ik moet niet zo hard meer zijn voor mijzelf, ik mag verdrietig en boos zijn en ik mag ook wat meer oog hebben voor mijzelf. Trouwens, bij jou staat er zo te zien eveneens een mooie kerstboom. Klimmen de katten er niet in? Mijn hondje zit gezellig bij mij achter de computer, op schoot zelfs. Geregeld krijg ik een lik van haar op mijn wang of een pootje op mijn arm. Niet zo handig tijdens het typen, maar wel super lief.
Hee Puk inderdaad lief zijn voor jezelf! Ga genieten van je lieve hondje dat kan super veel troost geven. Ik hoop dat je snel uit het ziekenhuis kan en dat je beebje goed blijft plakken... Wat een mooie poezen tempus! Ons hondje ligt ook vaak bij ons in bed, tegenwoordig met d'r kopje boven de dekens uit. Ziet er zooooo snoezig uit Nee m'n jurk heeft een strak lijfje tot m'n heupen dus denk niet dat ik die nog aankan als ik 7 maanden zwanger zou zijn Maar zoals in het andere topic gezegd ik mag zonder gezeur een andere uitzoeken Gefeliciteerd met jullie ringen Mammietammie, wij gaan in januari kijken Hier ben ik lichtelijk aan het stressen, nog steeds niet echt klachten en ben soms echt super bang dat het misgaat... Daarom een afspraak gemaakt bij een echobureau hier in de buurt, ik wil graag voor de kerst weten of er een hartje klopt. Kan donderdag terecht (denk niet dat er dan al wat te zien is) maar in dat geval mag ik voor de kerst nog een keer komen kijken. Sorry voor m'n trip... Ik blijf voor jullie duimen meiden!
Patruusje, ik snap het hoor dat je wat gestresst bent. Vooral omdat je een keer een miskraam hebt gehad, maar deze keer blijft je kleine wondertje gewoon plakken hoor. En je hoeft nog geen zwangerschapsklachten te hebben, sommige vrouwen hebben nergens last van. Goed dat je langs gaat voor een echo, wat geruster de kerst in gaan, is een stuk fijner. Is het echter nog niet wat te vroeg om een hartje te horen kloppen? Bedankt, dat je aan ons denkt en voor ons blijft duimen en hopen! Super lief van je!
Mwah... Wij zijn sinds vandaag weer een ronde verder :x Heb echt de neiging de handdoek in de ring te gooien, ben het zat nu! Waarom moeten wij toch zo lang wachten? Als het deze ronde weer niet raak is gaan we naar ha. Tempus en pukje, we gaan de zesentwintigste trouwen Hebben al heel veel geregeld, belangrijkste is nu nog de kleding! Ik kan niet kiezen waar ik moet gaan kijken voor een jurk... Twijfel tussen grote bekende (dure?) zaken en een klein familiebedrijfje. Tips? Ik snap dat je je zorgen maakt Patruusje! Ik hoop dat dat niet nodig is. Mij lijkt het ook wel vroeg om dan al een hartje te zien of horen, maar ik hoop dat de echo je gerust gaat stellen! Laat je weten hoe het was?
Waarom hebben jullie niet eerder de keuze gemaakt om er mee verder te gaan eigenlijk? Te grote stap? Kan me voorstellen dat je het nu echt spuugzat bent, het mag nu weleens raak zijn voor jullie, dus ik hoop dat jullie die stap naar de huisarts alsnog niet hoeven te zetten. Wat je jurk betreft, de mijne was gemaakt bij een Chinees atelier, maar dan zie je hem dus wel pas in het echt als hij klaar is. Ik denk dat ik anders voor het kleine bedrijf zou gaan, van die grote zaken zetten volgens mij een nog grotere winstmarge op zo'n jurk. Als het niets is, kun je altijd nog naar die ander
Nee we mochten pas weer terug komen als we twee jaar bezig zouden zijn... En dat is nu dus. Ik heb vorig jaar het hele protocol subfertiliteit huisartsen doorgelezen om te kijken of we ècht zo lang moesten wachten of dat onze ha ons niet serieus nam, maar helaas ze houdt zich netjes aan het protocol. Jurk; ja dat is waar Ik heb op internet een mooie gezien maar wil graag passen... Ik heb echt geen idee wat voor model mij mooi staat. Nog een vraagje trouwens, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Op onze trouwdag wil ik mijn aanstaande graag verrassen met iets, het is voor hem namelijk een dag waar hij erg tegenop ziet omdat hij zijn ouders niet meer heeft... Dus wil ik graag iets geven om hem te steunen en te laten weten hoeveel ik van hem hou. Maar wat?? Ik dacht aan een foto van zijn ouders in een mooie medaillon die hij in zijn zak kan doen zodat ze er toch een soort van 'beetje bij zijn'. Maar mehh..ik weet het niet, vind het erg lastig. Hebben jullie een idee?
Hey lieve meiden, hier ben ik weer. Ik had even wat minder tijd, een avond vergadering en een avond kerstgourmette op het werk. Mammietammie, wat vreselijk :x:x weer een ronde verder zonder resultaat! Het maakt je inderdaad erg verdrietig, maar ook enorm moedeloos en wanhopig. :x Wat naar dat je twee jaar moest wachten voordat je naar de dokter weer kon stappen! Hij kon je toch al na een jaar proberen wel doorsturen?! Al is het maar voor je eigen gemoedrust, want je gaat je toch zorgen maken of er iets aan de hand is. Gewoon naar de dokter stappen en laat je zelf doorsturen! Wat betreft de trouwjurk ik zal voor het kleine bedrijfje kiezen. Daar werken ze volgens mij persoonlijker en heb je veel meer eigen inbreng wat veranderingen en aanpassingen enzovoorts. Ik had mijn trouwjurk in Roemenie gekocht. Ook in een klein winkeltje, voor Roemeense standaard erg duur maar voor Nederlandse prijzen te doen. En het idee van de medaillon met de foto's van zijn ouders lijkt mij een heel goed en mooi idee. Ik denk dat je aanstaande man er heel blij mee zal zijn. Tempus, hoe gaat het met jullie? Wat mooi en bijzonder een Chinese trouwjurk ! Ik heb een zomerjurkje uit een Chinees boetiekje waar ik heel blij mee ben, maar een trouwjurk uit een Chinese boetiekje is helemaal bijzonder en gaaf! Aster, en hoe is het met jou? ben je al uit het ziekenhuis? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat, ik maak mij zorgen! Patruusje, hoe was de echo afgelopen donderdag? Ben je al wat gerustgesteld?
Hee lieve meiden.. Met mij gaat het goed! Ik moet alleen uitkijken dat ik niet weer overstimulatie krijg.. Ik heb vanochtend namelijk positief getest! 14 dagen na de Pregnyl, 12 dagen na de eisprong/punctie en 9 dagen na de terugplaatsing! Mijn man en ik zijn ontzettend blij.. Maar we vinden het nog wel eng! Ik hoop echt dat jullie mij zo snel mogelijk mogen volgen! Dikke kus!
lieve Aster, WOW WAT GEWELDIG NIEUWS!!!! GEFELICITEERD!! EINDELIJK!!!!! en net zo voor de kerst!! Je verdient echt!!!! Geniet ervan!!! Natuurlijk is het nog erg spannend, maar het komt gewoon helemaal goed. Vandaar misschien die overstimulatie. Naast die hormoonmedicatie ging je lichaam natuurlijk zelf ook nog HCG aanmaken. Tenminste dat las ik ergens.
Mammietammie, wat stom dat jullie pas na twee jaar terug mochten komen zeg, dat is echt een hele lange tijd.. kunnen ze, naast het lichamelijke gedeelte, ook niet eens wat rekening gaan houden met het klokje in vrouwen hun hoofd? Wat je jurk betreft, zij weten wel prima wat je staat hoor. En ik vind het idee van dat medaillon echt heel mooi verzonnen! Wij hebben op het feest zelf nog een nummer gedraaid voor de mensen die er jammer genoeg niet meer bij mochten zijn (May angels lead you in van Jimmy eat world) Pukjepuk, de jurk zelf was niet Chinees hoor! Gewoon een witte, westerse trouwjurk. Alleen in een Chinees atelier gemaakt, helemaal op maat (ben maar 1.52 m ) En verder sluit ik me bij Mammietammie aan, want ik heb vanochtend weer negatief getest. Trek het echt niet meer en ik weet nu ook zeker dat ik de operatie moet ondergaan (en ik bid, hoop, smeek dat het dan eindelijk raak is). Maar ik wil wel even ASTER feliciteren, want het is jullie echt ontzettend gegund Gefeliciteeeeerd!
Wow Aster! Ik wist het! Supergefeliciteerd meis!! Ik snap dat je het spannend vindt het is ook nog héél pril, maar het komt nu echt goed hoor! Onee Tempus :x :x Kl*te weer zeg!! Wanneer is je nod? Wij geven geven geen feest dus een liedje draaien gaat helaas niet... Maar ik wil sowieso wel fotolijsten gaan neerzetten bij de ceremonie en het ook laten benoemen door ambtenaar. Pukje hoe is het met jou? Ben jij of je man Roemeens? Omdat jullie daar getrouwd zijn? Ik ga idd toch maar voor het kleinere winkeltje, lijkt me gewoon wat persoonlijker en hopelijk goedkoper Ik wilde half januari een afspraak maken maarja dan moet ik weer ongesteld worden :x Ga natuurlijk geen witte jurk passen dan...dus maar even een andere planning maken.
Ja, heel mooi dat ze er dan toch bij betrokken worden Mijn NOD is 'officieel' vandaag, maar meestal heb ik een LF van 16 of 17 dagen. Ongesteld tijdens Kerst.. mehhh! Je hebt in ieder geval weer iets om naar af te tellen (als je eenmaal gepland hebt dan ), je vindt vast een prachtige jurk!
Tempus, wat vreselijk rot weer :x:x:x! En dan net voor de Kerst :x, je had natuurlijk veel liever anders de kerst ingegaan. Ik duim, bid en hoop voor je mee dat je na de operatie snel zwanger wordt! Mammietammie, die fotolijsten mooi idee. Dan zijn ze op een bepaalde manier toch aanwezig als jullie trouwen. En die medaillon is vooral heel bijzonder voor je aanstaande man, hij zal jou heel dankbaar zijn. Ik ben gewoon Nederland, mijn man is Roemeens. Wij hebben zowel in NL als in Roemenie een bruiloft gegeven. De jurk en de ringen hebben we Roemenie gekocht, de duurdere winkels daar zijn toch nog een stuk goedkoper dan in NL. Ook al zijn het dezelfde merken als hier. Wij komen net terug van kraambezoek van mijn kleine nichtje Jasmijn. Heel schattig mooi meisje, en ik kon het nog redelijk goed aan allemaal. Komt gewoon, omdat ik nu niet meer ongesteld ben (en dus weer een nieuwe ronde met een nieuwe kans). Maar ja, vorig weekend heb ik nog veel gehuild, maar nu gaat het weer.