Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Allereerst Aster van harte gefeliciteerd meis... Heel hard duimen voor een pakkertje! Het is jullie van harte gegund!!

Mammietammie ik ben bij van os in Alkmaar geweest, hele goede en persoonlijke service... Ik ben super blij met hun. Wat betreft het type jurk, ik zou sowieso in een winkel gaan passen om te kijken wat goed bij jou past! De foto's en het medaillon vind ik heel mooi, ik wil graag op m'n trouwdag m'n oma d'r parels dragen om haar er toch een beetje bij te hebben.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit tempus, ik heb goede verhalen over de Leo behandeling gehoord... En bovendien geen bloed geeft moed!

Pukje wat fijn dat je je er weer een beetje overheen kunt zetten en dat je toch weer enigszins positief de nieuwe maand in gaat. Wanneer gingen jullie naar het hutje op de hei?

Hier: natuurlijk was het te vroeg om echt iets te zien op de echo... Het was wel duidelijk dat ik zwanger ben... Verdikt slijmvlies en 2 blobjes in een zwarte holte (waarschijnlijk het vruchtje en de dooier) nu mag ik maandag de 30e terugkomen omdat er dan meer te zien zou moeten zijn :D en die vrijdag daarop (de 3e) heb ik de eerste echo bij de gyn. Morgen ga ik starten met urine verzamelen voor MvM ;)

2. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee lieverds!

Dank voor de felicitaties! Ik voel me wel een beetje bezwaard, hoor! Jullie wachten ook al zo lang en ik gun het jullie ook zo erg! Ik hoop oprecht dat jullie wachten snel beloond wordt!

Vinden jullie het te moeilijk als ik hier blijf meepraten? Kan ik best begrijpen, overigens!

Liefs!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Je hoeft je echt niet bezwaard te voelen joh, je hebt zoveel doorstaan en 't is je echt gegund.

Ik kwam juist afscheid nemen in dit topic om de simpele reden dat het me te zwaar valt om weer achter te blijven, net zoals in het PCO-mama's topic waar ondertussen bijna iedereen al zwanger is of inmiddels bevallen. (Dat is trouwens niets persoonlijks, want jullie hebben er ook een hele lange weg voor af moeten leggen). Op dit moment is het daarom te confronterend om bij een 'groepje' te zitten op dit forum.

Dus lieve dames, ik heb heel veel gehad aan jullie steun, daar wil ik jullie allemaal voor bedanken en ik wens jullie ook alvast hele fijne feestdagen en een mooi, vruchtbaar 2014. Dat al jullie wensen maar in vervulling mogen gaan en misschien spreken we elkaar nog wel eens hier op 't forum :)

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat jammer tempus :( Maar ik snap het wel heel goed. Voor mij is dit ook niet de eerste keer dat ik weer 'achter blijf'. Ik probeer mijzelf se laatste tijd niet teveel te vergelijken met anderen hier op het forum, ik merk dat dat hetgene is wat me zo down maakt en mijn vertrouwen verminderd... Ik hoop dat je wel af en toe nog eens hier komt vertellen hoe het met je is... Veel sterkte en succes en ook voor jou hopelijk een vruchtbaar 2014!

Aster welnee meid lekker blijven! Vind het wel fijn dat je het benoemd en begrijpt, daarom wil ik ook juist dat je blijft. Jij en Patruusje weten als geen ander hoe het is om lang te moeten wachten... Dit is een van de weinige topics hier waarin ik mij echt begrepen voel. Hoe voel je je? Nog last van de overstimulatie?

Patruusje joepie!! :) op naar volgende week!

5. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    lieve Tempus, jammer dat je afscheid neemt :(. Maar ik begrijp je, het is heel moeilijk om steeds alleen of bijna alleen achter te blijven. Die angst grijpt mij ook dikwijls aan, :( ik ben eveneens bang achter te blijven.

Lieverd, je moet doen waar jij het beste bij voelt! Jij alleen weet dat het beste! Ik zal je alleen erg gaan missen, bedankt voor al je lieve woorden en steun. Ik hoop alleen dat je genoeg lieve mensen om je heen hebt, bij wie je je hart kan luchten en je verdriet kan delen.

Mammietammie, ik hoop dat jij blijft. Ik blijf graag ook actief bij dit topic.

Aster, blijf praten bij dit topic! ;):) Graag zelfs, het doet mij zo goed dat je ons niet vergeet! Ik gun het jou zo, je hebt lang genoeg gewacht en veel verdriet gehad! Je geeft mij moed. Het is jou nou zo'n lange tijd en zoveel teleurstellingen toch gelukt zwanger te worden, dat geeft mij hoop!
    Patruusje, voor jou hetzelfde. Blijf hier praten. Ik gun het jou ook zo. Jouw situatie (niks uit onderzoeken gekomen en toch al lang bezig geweest) lijkt op die van mij, en dat jij uiteindelijk zwanger bent geworden geeft mij hoop! Vrijdag vertrekken we voor een weekje naar ons hutje op de hei.

Lieve meiden, ik hoop dat jullie goede kerst hebben. Ik hoop dat Tempus, mammietammie en ik Patruusje en Aster snel mogen op volgen in 2014.

6. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi ladies
    Hoe waren jullie kerstdagen? Aster en Patruusje hebben jullie het al aan iemand vertelt?
    Pukje heel veel plezier met jullie weekje weg!

Mijn dagen waren heel gezellig :) Maar ook wel confronterend, de ene dag vertelt mijn nichtje dat ze in verwachting is, de andere dag veel opmerkingen gekregen als 'we wachten erop, het is jullie beurt etc'. Allemaal goed bedoeld natuurlijk maar ze moesten eens weten... Maarja. Ik probeer er maar niet teveel over na te denken.

7. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hee meiden... Wij hebben het nu de afgelopen kerstdagen aan onze ouders verteld... Daar kwamen veel emoties los aan beide kanten dus iedereen was erg blij :) Nu weer even afwachten tot maandag dan waarschijnlijk de volgende echo met hopelijk een zichtbare hartslag. De kerst was verder heel geslaagd, 3 dagen lang onder de pannen geweest en dus weinig tot niks hoeven doen ;)

Tempus ik snap het helemaal dat het moeilijk voor je is, ik had het in mn eerste week al dat ik zag dat iemand die net zo lang bezig was als ik al met de IUI was begonnen en toen ook zwanger raakte... Hopelijk is het bij jou ook snel raak en kan je ons dat komen vertellen, super veel sterkte en succes gewenst in het nieuwe jaar!

Pukje waarschijnlijk ben je nu onderweg naar jullie hutje, maar sowieso super veel plezier gewenst daar!

Mammietammie, wat vervelend die mensen die erom gaan vragen... Bij ons hadden ze aan de kersttafel (met de hele schoonfamilie) ook een gesprek hoe lang het bij ons nog zou duren... Ze zijn al een poeltje aan het maken en ze gokken allemaal op maart 2015 (9 mnd na de bruiloft... Alsof het allemaal maar altijd zo makkelijk gaat! Sommige mensen snappen het echt niet dat er soms tijd overheen gaat... Maar goed gelukkig waren je kerstdagen verder wel gezellig.

Hebben jullie allemaal nog leuke plannen voor oud en nieuw?
    Ik denk nog steeds aan jullie en blijf voor jullie duimen!

8. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je berichtje, Patruusje, het doet mij zo goed dat je aan ons denkt. :);) Hoe gaat het nu met je, jullie? Natuurlijk heel blij ;):D;), maar kun je je angst en onzekerheid een beetje aan de kant zetten en gaan genieten van jullie wondertje in je buik? Maak je niet druk, zes weekjes is vaak nog veel te vroeg om een hartje te horen kloppen.
    Logisch dat jullie het aan jullie ouders hebben verteld,! zou ik ook hebben gedaan.

Mammietammie, pijnlijk en absoluut niet fijn dat soort opmerkingen! Ik raak van dat (thuis gekomen dan) soort opmerkingen ook van slag. Tja, mensen denken dat het maar zomaar van zelf gaat. Gewoon iets wat je even doet. Ik vind dat mensen gewoon dat soort opmerkingen gewoon niet moeten maken, dat deed ik (voor mijn kinderwens) ook nooit.
    En Mammietammie, onze tijd komt ook.

Ik was ook even bang voor dat soort opmerkingen, vooral omdat 1,5 week geleden mijn kleine nichtje is geboren en ik kreeg al zo'n opmerking van een buurvrouw van mijn ouders. Mijn zussen, schoonzus, broer en zwager hebben gelukkig niet zulk soort opmerkingen gemaakt, volgens mij hebben ze wel vermoedens van onze kinderwens en dat het niet zo snel gaat als wij willen. Mijn ouders en een zus en mijn jonge broertje weten ons hele verhaal, dus dat is wel fijn.
    Wat betreft mijn jonge broertje, hij is uit de kast gekomen vorig jaar. Wat later dan normaal, hij worstelde heel erg met dat hij graag vader zou willen worden en dat als homo (homostel) stukken moeilijker gaat. Hij heeft dat ouderschap echt op zij moeten zeggen voor zijn gevoel. Ik was de eerste die het hoorde van hem en hij na onze ouders de eerste van onze onvervulde kinderwens. Dat scheept toch een speciale band.

Ik heb jullie echt gemist tijdens de kerst. Eerste kerstdag samen met mijn man en hondje ( schoonfamilie woont in Roemenie), en tweede kerstdag met mijn ouders en (schoon)zussen, 2 broers en zwager en kleine neefjes en nichtjes. Was heel gezellig, we hebben genoten.

Straks om 13:00 richting hutje op de hei, gelukkig heeft dat hutje wel een goede verwarming. ;);)

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Een hart onder de riem: ik deed tijdens mijn zwangerschappen vervangend werk (want werkend vliegen mag niet als je zwanger bent), en ik zat op een afdeling waar veel dames ook vervangend werk deden ivm diverse trajecten.
    Ik heb meiden met heel veel ellende gezien, wat is het zwaar, lichamelijk en psychisch...
    Maar...ik heb ook heel veel vreugde gezien en geboortekaaartjes thuisgestuurd gekregen!! Hou dat in gedachten...
    Sterkte en ik weet zeker dat jullie toch een geweldige bruiloft hebben!

10. beertjje

beertjje Nieuw lid

11 aug 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi , allemaal ik ben nieuw hier :D
    maar ik zit er gewoon hellemaal doorheen , ik voel me gewoon zo kut iedereen om me heen is en word zwanger en bij mij lukt het gewoon niet , ik doe zo me best en er komt er gewoon niet van dat ik gewoon dagen aan het huilen bent ben ook al naar de gynea geweest en die zeggen dat er niks aan de hand is met mij en met hem , maar als ik een kind wil het kunstmatig ofzo willen doen maar dat ik dan eerst met een maatschapelijkwerk moet praten ? waar slaat dat nou op ... en dan ook nog hadden ze de afspraak verzet en konden wij geen vrij meer vragen van werk dus zijn ook niet meer geweest.

11. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Lieve meiden ik wens jullie allemaal het beste voor 2014. Ik hoop dat voor ons allemaal dit jaar onze grootste wens mag uitkomen.

Beertje welkom. Hoe lang zijn jullie al bezig?

Pukje hoe hebben jullie het gehad in het hutje op de hei? ;)
    Rond de jaarwisseling was ik wel even jaloers hoor, had graag samen met mijn vriend in zo'n hutje gezeten ipv al die 'happy nieuwjaarswensen' uit te delen.

Patruusje hoe was het maandag? Fijn dat iedereen blij was! Vermoeiend ja dat sommige mensen maar denken dat het allemaal zo makkelijk gaat... Ik ben bang dat wij dat soort opmerkingen ook gaan krijgen. Ik wou stiekem dat ik ook nog zo makkelijk kon denken. Vroeger had ik altijd het gevoel dat ik ook snel zwanger zou zijn, de feiten blijken anders te zijn helaas...

Ik heb het toch wel weer een beetje moeilijk gehad met oud en nieuw. Zwaar confronterend dat we wederom een jaar uitgaan zonder zwangerschap... Vraag me echt af wat er mis is met mij, ons, waarom het niet lukt etc, jullie kennen het wel.

12. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, ook de beste wensen voor 2014! Ik hoop dat dit jaar een keer echt ons jaar wordt!!! Ik ben nu net terug na een super weekje Drenthe! Veel in de natuur gewandeld en lekker uitgerust!

Welkom Beertjje! Helaas in hetzelfde schuitje :(. Bij mij en mijn man bleek ook alles prima in orde te zijn, maar toch nog niet zwanger. We kregen het advies om nog een halfjaar tot een jaar zelf te proberen. Hebben ze dat niet tegen jullie gezegd? We mogen dan meteen met IUI beginnen zonder gesprekken met maatschappelijk werkers of zo te voeren. Mocht er behoefte zijn, dan kan het ziekenhuis dat wel voor ons regelen. Maar verplicht niet.

Mammietammie, die nieuwjaarswensen/-plannen uitspreken blijft beladen en confronterend. En al spreken mensen het niet uit, ze denken het vaak wel 'tijd dat ze zwanger wordt' of ' na de bruiloft zal er snel een kindje volgen.'
    Wij hebben ook niet echt aan oud-en nieuw gedaan, gewoon zoals een van de andere avonden van de vakantie en nieuwjaarsdag hebben we een heerlijke lange bos- en heidewandeling gemaakt! :) En niemand kent ons daar, heerlijk anoniem. Dat hielp wel!
    Maar het blijft toch bitter :(:x:(, wanneer wordt het nu voor ons een keer een echt 'gelukkig' nieuwjaar!

Patruusje, hoe is het gegaan maandag? Hartje horen kloppen?
    En Aster, hoe is het met jou?:):D;)

13. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi dames, nog de beste wensen.
    Volgende week onze eerste afspraak staan bij de gynaecoloog. Ik zit er ook helemaal door heen. We zijn nu bijna een jar bezig. Zonder succes. Elke cyclus weer die valse hoop en teleurstellingen doen het meeste pijn. Ik ga mijzelf dingen verwijten of ik word kattig naar mijn vriend van: ja jij wou die avond geen seks hebben (voel mij soms net Joyce van Divorce als ik zo begin te denken).
    In het afgelopen jaar zijn op 2 vriendinnen na, al m'n vriendinnen zwanger geraakt of inmiddels bevallen, m'n schoonzusje en mijn nicht hebben een kindje gekregen, m'n collega's zwanger, buren hebben een kindje gekregen en m'n Facebook bestaat alleen nog maar uit de zwangerschapsmededelingen en baby foto's naar mijn idee.
    Conclusie ik ben er zelf misschien te veel mee bezig omdat het niet wil lukken.
    De dokter is nu begonnen met onderzoek, m'n vriend z'n sperma blijkt heel goed dus de dokter zegt de bal ligt bij jou. Ik bleek geen SOA's of afwijkende hormoonwaardes te hebben dus ik heb vrijdag m'n eerste afspraak bij de gynaecoloog en ik hoop zo dat zij mij helpen kan.
    Al dat goed bedoelde advies van je moet er niet te veel mee bezig zijn is soms zo kwetsend. Vooral nu ik de een na de andere babyshower heb waar elke keer word gevraagd, wanneer gaan jullie eens beginnen? Je hebt toch een huisje en al wel lang samen. Het is het mooiste wat er is!
    Ik heb dan echt zin om te janken of te flippen maar in plaats daarvan haal ik m'n schouders maar op.
    Ik weet dat hier meiden zijn die al langer bezig zijn als een jaar dus ik wil hun niet voor hun kop stoten maar ik trek het vooruitzicht echt even niet van al die teleurstellingen weer voor de boeg. Alle weggegooide testjes. Die mensen bij de kruidvat worden slapend rijk door m'n test drang..
    Ik hoop dat 2014 een vruchtbaar gelukkig jaar mag worden en we allemaal onze wens vervult krijgen.
    Mocht ik zwanger raken en dan zal ik nooit en te nimmer tegen anderen zeggen wanneer raak jij eens zwanger, zo geweldig bla bla. Ik heb zelf ervaren hoe veel pijn en tranen dat kan veroorzaken.

Liefs Ryanne

14. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Ryanne, welkom en heel herkenbaar allemaal wat je schrijft. :(:x:(:x Je hebt gelijk, elke keer weer hoop en dan weer die teleurstellingen dat is het moeilijkste wat er is.
    Het is gewoon heel erg, begrijpelijk dat je veel verdriet hebt! Goed dat je de stap naar de dokter hebt gezegd,! het is toch een drempel waar je over moet. De dagen voordat ik naar de huisarts ging, had ik het ook heel erg moeilijk! en het was een opluchting toen we werden door verwezen naar het ziekenhuis (je staat er niet meer alleen voor). Ook weer opluchting dat er bij ons niks aan de hand bleek te zijn. Maar ja het blijft zwaar, het er niet of minder mee bezig zijn lukt niet. Maar er veel mee bezig zijn of juist niet, maakt je niet sneller of minder snel zwanger hoor. Leuke afleiding is vooral goed en fijn voor jezelf, om het nog een beetje te kunnen trekken.
    Fijn dat er met je man niks aan de hand is! :) Ik duim voor je dat er bij jou ook niks aan de hand is!
    Blijf gewoon hier praten en gooi alles er maar uit! Wij begrijpen jou en ik ervaar hier heel veel steun!

15. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi meisjes... Uiteindelijk vorige week vrijdag naar het pretecho bureau geweest, ivm tweeling trip (dankzij mijn vriendinnen). Er was een vruchtje met hartje te zien, precies gelijk aan mijn termijn... En vandaag hadden we de officiele eerste echo bij de gyn... Het hartje gehoord! Het was een heel bijzonder moment wat ik jullie ook allemaal zo van harte gun!

Beertje welkom.. Helaas niet de beste omstandigheden, maar hopelijk komt het snel goed.

Mammietammie ik dacht vroeger altijd dat ik helemaal geen kinderen kon krijgen, was overigens op niets gebaseerd... Misschien heeft dat het oor mij makkelijker gemaakt deze tijd, maar dat weet ik eigenlijk niet. Misschien moest ik juist geloven dat het wel kon :( Hopelijk ook voor jullie snel goed nieuws!

Pukje wat goed at jullie het fijn hebben gehad in jullie hutje op de drentse hei :D wat lekker dat je de hele sores om O&N hebt kunnen ontlopen, al zul je bij terugkomst alsnog wel de gelukkig nieuwjaarswensen naar je hoofd krijgen. Ik vond dat toch allemaal minder beladen als op de avond zelf.

Hoi Ryanne, welkom in dit clubje... Hopelijk komt er goed nieuws uit je testen bij de gyn. Heb je al een idee wat je volgende week gaan doen? Gewoon kijken? HSG?? Bloedonderzoek heb je al gehad zo te zien... Het forum is super voor de steun van anderen die weten wat je doormaakt... Sterkte!

16. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt! Lief dat ik mee mag praten. De huisarts zei dat de gynaecoloog ging controleren of mijn eileiders doorgankelijk zijn en controleren wat het is waardoor ik niet zwanger raak. Ik weet eigenlijk niet precies hoe of wat er gecontroleerd wordt. Door m'n temperatuurkaarten en ingeplakte ovu testen in mijn bijhoud schriftje kon ik wel beter geholpen worden zei de dokter gelukkig. Heb ik het iig niet voor niets bijgehouden en niet voor niets die testjes gekocht!
    Patruusje gefeliciteerd! Je krijgt een zomerbaby! Geniet er van. Ik kan mij niet eens voorstellen hoe intens gelukkig je je voelt na al die rondes. Is je enorm gegund! Ik wens je een hele voorspoedige en gelukkige zwangerschap!

17. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Dank je wel Ryanne... Het heeft inderdaad flink wat geduld gekost maar ons wachten is beloond! Ik denk dat je dan een afspraak voor een hsg zal krijgen, dan spuiten ze je eileiders door met contrast vloeistof... Dat schijnt voor sommige vrouwen sowieso te helpen omdat eventuele blokkades worden doorgespoeld. Maar dat hoeft natuurlijk niet, bij mij heeft het niet geholpen ;)

18. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Patruusje, je hebt gelijk het gedoe van nieuwjaarswensen is een stuk weggeebt eigenlijk. :) Gelukkig stond de jaarwisseling voor jou nu in een heel ander teken! ;):D

Mammietammie, ik dacht vroeger ook redelijk snel zwanger te worden. Gewoon omdat ik bijna nooit ziek ben en sterk en gezond ben, maar niet dus. Nu ben ik soms eerder bang dat ik het babygeluk nooit zelf ga meemaken. Maar het gaat ons ook lukken hoor, mammietammie!

Ryanne, in het ziekenhuis zullen ze vast een inwendige echo, lichamelijk onderzoek en vervolgens een HSG doen, waar Patruusje het over had. Maar in het ziekenhuis zullen ze mogelijk opnieuw zaadonderzoek bij je man doen. Het is een spannende tijd, waar je elkaar echt bij nodig hebt. Op de dag van een bepaald onderzoek of resultatengesprek gingen mijn man en ik vaak s avonds vaak even uiteten. ;):) Om de dag luchtig af te spreken ;):) en stoom af te blazen. Misschien ook een goed idee voor jullie.;)

lieve meiden, ik mis de vakantie in Drenthe. Ik leefde echt weer op. Mijn man en ik hebben afgesproken om het komende jaar elk nationaal park (natuurgebieden) van Nederland te bezoeken. Voor een dagje of een weekend. ;):D:) Zo hebben we toch een leuk voornemen.

Vandaag de verjaardag van mijn moeder en broertje. Op zich leuk en gezellig, alleen pijnlijk dat alle gesprekken bijna over mijn pasgeboren nichtje gaan (dat is nog het minst erg) en het net voor het eerst vader en moeder zijn (dat viel erg zwaar). Mijn ouders vroegen (die weten van ons) ons expres veel over de vakantie, zodat wij ons minder opgelaten voelden, denk ik. Het lijkt soms of je minder mee telt als je nog geen kinderen hebt/ verwacht.

19. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik had nog een vraagje over HSG. Ik denk vandaag m'n ei te hebben, als ze vrijdag m'n eileiders door gaan spuiten.. En stel m'n ei is toevallig dit keer wel bevrucht. Wordt het dan niet weg gespoeld of kapot gespoeld daardoor? Of is dat een domme vraag.. Kan zij zien of m'n eitje al loopt rond te zweven vrijdag? Xx

20. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ryanne, in het ziekenhuis waar ik loop, proberen ze altijd de HSG te plannen tussen de laatste dag van je menstruatie en je eisprong in om die ronde vervolgens nog te kunnen benutten. Bij mij lukte dat helaas niet, en had ik de HSG de dag na mijn eisprong.
    Ik mocht voor mijn eisprong en HSG dus absoluut niet klussen,!!!! mocht je eitje toch bevrucht zijn, is dit zelfs gevaarlijk. Het bevruchte eitje wordt dan de vrije buikholte in gespoten bij het doorspuiten van je eileiders.
    Wel mag je direct na je HSG gelijk alles doen. ;):p:D

Mammietammie hoe is het met jou?

zaterdag of uiterlijk zondag is mijn NOD. Het is niet spannend meer, ik ga er toch weer vanuit dat het niet gelukt is. Ik zie mijzelf niet spoedig zwanger worden en ik zie mij na de zomervakantie al met IUI beginnen.:(:x:( Ik hoorde net weer van een collega dat zij zwanger is geworden van haar tweede, haar eerste is net een jaar geworden. :(

Deel Deze Pagina