Nou, m'n menstruatie kwam vandaag op gang en mijn gyn is terug, dus ik bellen.. de vorige gyn had niets van aantekeningen gemaakt en ik krijg nu weer Clomid 100 voorgeschreven.. Is er nog enige kans dat een dosering die de eerste keer geen effect had, alsnog aanslaat in een volgende cyclus?
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik zit nu in de tweede ronde 50mg en bij mij kwam mijn eisprong wel eerder, zo'n 5 dagen. Dus misschien wel! Kun je voor de zekerheid niet naar het ziekenhuis bellen? Dank voor de lieve berichtjes hier. Ik ben inmiddels klaar met mijn lessen en klaar om te trouwen! Gedachten dus compleet op iets anders! Leuk!!! @Pukje: Houd jij alles ook nog een beetje vol?
Ik heb 't ziekenhuis gisteren nog gebeld, ze zouden het bespreken maar er lag net toch Clomid 100 klaar.. meer wist ze me ook niet te vertellen dus ik hoop dat het wat wordt. Ik hoop dat de weersverwachtingen een beetje goed blijven, ze geven nu rond de 21 graden af voor vrijdag! Zou mooi zijn toch?
Aster14: Houden zo, focus je maar compleet op je bruiloft!!! en geniet alvast van de voorpret voor de bruiloft!! Lief van je, ik houd het nog wel vol. Ik geniet echt van de kinderen van mijn werk (kinderdagverblijf), en natuurlijk ook van mijn man. Maar het werken met kinderen geeft mij zoveel energie, en het verzorgen van bijvoorbeeld een lief klein baby'tje verzacht bij mij het verdriet/ gemis van het zelf nog geen baby'tje hebben. Je merkt dat je ook veel voor deze kinderen betekent en dat doet mij eveneens goed. Ik heb eveneens mijn vaste collega met wie ik vier dagen op de groep sta in vertrouwen genomen en ze kon zo al drie moeders (van twee groepen kdv) noemen bij wie het zwanger worden meer dan een jaar duurde. En die kinderen lopen nu vrolijk bij ons rond op het kdv, toch wel fijne succesverhalen om te horen!
Aaaaah vandaag Het zonnetje schijnt! Ik denk niet dat je dit nog leest, maar een geweldig mooie dag gewenst en vooral: GENIET! Zo'n dag is veel te snel voorbij!
Overnieuw ivm type fout : En Aster, hoe was je dag???!!!! Ik ben benieuwd!!! Heb je genoten? Vast wel !!! Voor mij een spannend weekend, want ik moet morgenavond/zondagochtend ongesteld worden. Ik hoop echt dat ik het niet wordt, anders het eerste bezoek in het ziekenhuis afwachten en beginnen met de onderzoeken. Al ben ik deze week een stuk rustiger dan de vorige ronde, ik denk omdat we nu bij het ziekenhuis terecht kunnen.
Lieve Aster, ik herken dit. 6 jaar geleden hier precies hetzelfde. Ik zou je een dikke knuffel willen geven. Geef de hoop niet op. Van iui uitendelijk na anderhalf door naar icsi en na de derde icsi uiteindelijk zwanger van een tweeling. Mss heb je nog een lange weg te gaan, maar je hoeft de hoop niet op te geven. Clomid en alle andere hormonentroep jagen je ook op, daardoor reageer je ook heftiger. En mss zouden de zwangeren in jouw buurt iets sensibeler naar jou toe mogen zijn. Over ongelukjes praten is wel erg bot. Heel veel sterkte en succes toegewenst
Hee meiden! Onze dag was heerlijk! Mijn man zag er onwijs mooi uit en ik voelde me helemaal goed in mijn jurk! De dag overtrof onze verwachtingen helemaal! We hebben ook onwijs veel geluk gehad met het weer. Het regende 's ochtends nog een klein beetje, maar verder alleen maar zon gehad. Nu nog steeds kapot alleen.. Zo'n dag is echt slopend, je wordt echt geleefd. We zitten nu thuis na te genieten van alles! En stiekem kijken we vast even naar een huwelijksreis! Morgen weer naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat we daar te zien krijgen.. @Pukje: En? Ik hoop dat er nog niets gekomen is en je gewoon een mooie test kunt laten zien hier.. @Tempus: Al het gevoel dat de 100mg nu wel iets doet? @Nic: Dank voor je opsteker! Het komt ook wel goed, het is alleen een slopende weg zo.
Hoi Aster, Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat de dag goed is verlopen. Geniet van de huwelijksreis (en succes in het zh)!
Gefeliciteerd Fijn dat het een mooie dag was, maar inderdaad slopend zo'n bruiloft Succes in het ziekenhuis alvast. Ik voel zelf niets wat erop zou kunnen wijzen dat het wel goed gaat deze ronde, alleen vanochtend opeens heel erg veel last van afscheiding. Weet niet of dat een bijwerking is van de medicatie zelf of een goed teken
Aster, Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!!!! En nu veel plezier met het plannen van de huwelijksreis.! En natuurlijk veel succes in het ziekenhuis! Wij kunnen 3 juli terecht in het ziekenhuis, ik ben benieuwd. Ik zou vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden, maar ik ben het nog niet. Meestal ben ik redelijk regelmatig, maar het kan wel eens een dag eerder of later zijn. Wel heb ik vanochtend getest, en de test was negatief. Dus helaas. :x . Op na de volgende ronde. Nog een maand en dan gaan we op vakantie. Even lekker van zon en mooie natuur genieten!
gisterenochtend negatief getest (clear blue), maar ik ben gisteren of vandaag nog niet ongesteld geworden. Ik denk dat ik woensdagochtend maar weer ga testen. Ik voel verder niks, maar ook geen rugpijn of pijnlijke borsten wat ik normaal heb ik als ongesteld wordt. Ik weet niet wat dit betekent, nog even afwachten maar.