Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, zeker honden kunnen zeker heel eigenwijs zijn en heel grappig! :cool:;):D:);) Super leuk om bij honden al die verschillende persoonlijkheidjes te zien! Elke hond is weer uniek en heeft weer wat specifieks schattigs/ grappigs.
    Wat gaaf, een fonteintje! :cool: Een klassieke tuin in gedachten! ;) Zeker ik zal ook eerst even afwachten wat er al groeit en verder gaat groeien/ bloeien in de tuin.
    Klopt inrichten v een nieuw huis is veel werk, niet één twee drie in een maand tijd gedaan nee.

Patruusje, fijn dat het zo goed gaat met jou en de kleine uk in je buik!! :);) Kijk maar vaak naar je buik, dan zie je dat wel degelijk een echte kleine baby in je buik groeit!! Maar ik begrijp je dat het soms nog zo onwerkelijk lijkt, je hebt er ook zo lang op moeten wachten!!
    Wat ben je goed op de hoogte van ons! :);) Lief van je dat je met ons meeleeft!

Wat mij betreft, Ik ben niet meer zo kalm meer vandaag. Een beetje buikpijn van de spanning zelfs, verder rustig. Ik hoop maar dat ik goed kan slapen vanavond, dan is het snel morgen.

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Succes morgen!! Hopelijk wordt dit de week voor ons!
    En lekker slapen!

Erg hè, ik heb dat ook de dagen voor mijn ongi, zenuwachtig en gespannen. Bah. Hoop echt dat we dat snel niet meer nodig hebben! En we kunnen gaan zenuwen over de kleur van de baby kamer :p

3. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, goed gezegd! ;) De kleur van de babykamer is inderdaad een veel veel leuker onderwerp om over te stressen en te zenuwen!
    En hopelijk wordt het onze week, meid!

Ik moet vandaag ongesteld worden, ik voel of zie nog niks. Maar ja, het komt vast wel :(:x:(. Ik heb nooit klachten bij een naderende menstruatie. :(:x Irritant, want dan krijg je soms stiekem weer hoog.

4. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja dat hoop ik ook!!

Mijn borsten deden vanmorgen al minder zeer dan afgelopen 1,5 week.. :( ben bang dat dat een teken is van aankomende menstruatie.. maar ja, zolang die er nog niet is, geven we de hoop niet op?!

En snap hoor, dat je hoop houd! doe ik ook zelfs nog af en toe als ik al ongesteld ben ;)

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben niet zo heel handig hoor Patruusje, alleen handiger dan m'n man :p Fijn dat je geen rare kwaaltjes hebt!

Pukje en panda: ik hoop voor jullie allebei heel hard dat het toch eindelijk eens wat op gaat leveren hoor. Dan zou het opeens een hele mooie afsluiting van 2014 worden (ja, ik reken altijd vooruit, erg he? Het is nog niet eens zomer!). Dus eh, mijn duimen draaien!

Ik heb vrijdag mijn inseminatie. Gisteren had ik een follikel van ongeveer 18mm, dus vanavond krijg ik mijn Pregnyl-injectie weer. Hoop dat het nu eindelijk eens raak zal zijn.

Foto van het kastje trouwens, voor en na:

6. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, Tempus!! Prachtig gedaan! Mooi!! Je noemt je zelf niet heel handig, nou ik vind dit heel knap gedaan hoor. Volgens mij ben jij echt creatief!! :cool: Vrijdag je inseminatie! Spannend!! :cool:;):) Ik duim voor je!!! Inderdaad, 2014 moet ons jaar worden!!!

Pandavliegen, rond mijn eisprong heb ik ook altijd wat gevoelige borsten en daarna niet meer. Ik heb altijd het idee dat wanneer het raak is, je borsten gevoelig blijven. Dus ik begrijp je gevoel, dat heb ik zelf ook.
    Je hebt gelijk, wij moeten hoop blijven houden. Hoop doet leven ;) . Als je hoopvol bent, dan kun het tenminste nog een beetje trekken.
    De klap van het ongesteld blijft gewoon erg hard, verwacht of onverwacht.

Wat mij betreft, nog niet ongesteld. Maar ja, dat kan elke minuut komen. Pas als het echt goed is doorgebroken, dan pas heb ik een weeig in mijn buik. Verder voel ik nu niks.

7. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Super gaaf tempus!!! Wauw!! Erg mooi! Helemaal zelf?! Haha je bent super handig!

En spannend zeg, vrijdag!!

Ene kant fijn , nog niet ongesteld, andere kant zit je nu niet elke 5 min op toilet om te checken? Zo gaat dat bij mij,als het s ochtends niet meteen doorkomt.

Ik dacht net een beetje donker rood te zien.. maar ik had ook grote boodschap en had verder gewoon witte afscheiding.. echt dat zijn de momenten dat ik denk "NIET ZO OP FOCUSSEN" totaal nutteloos en geen zin.. als ik zwanger ben.. ben ik dat toch al en als het niet zo is, weet mijn lijf dat ook al! Die geeft het alleen pas vrijdag door aan mij ;)

Ik voel het verder ook nooit aankomen, ja, pijn aan mijn borsten heb ik normaal pas een week na de eisprong, maar nu al vanaf de eisprong, heel irritant, want van het weekend en maandag deed het zo een zeer dat ik ze moest vasthouden bij het lopen naar boven ;) en slapen was ook drama. maar nu is dat dus alweer verminderd.. alleen trap lopen naar beneden is gevoelig, en als ik er op duw (en moet er dus niet de hele dag op duwen om te checken ;) moet ik ook echt op letten, werk met alleen maar mannen namelijk ;) beetje raar als ik dan 20 keer aan mijn borsten voel :p )

en ik ga er inderdaad vanuit dat het zo heftig blijft als het wel raak is.

dus ehm.. niet opletten en genieten van je dag?!?!?!?!?! :$ en hopelijk gaan we volgende week stressen over op babykamer kleuren! En tempus ook over 2 weken! :D;)

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wow Tempus wat een mooi kastje!! Ik vind dat toch echt behoorlijk creatief hoor! Wat spannend dat je vrijdag je inseminatie hebt, mijn duimen draaien heel hard voor een in 1x raak :D

Jouw lichaam houd het weer spannend Pukjepuk, nog niets te merken of te zien. Heb je al een idee wanneer je eventueel een test gaat doen, of ga je dat gewoon rustig afwachten?

Panda... Het hoeft niets te betekenen als het ineens minder gevoelig is, zo te horen is het nog gevoelig genoeg!

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wauw tempus! Ik vind dat toch behoorlijk handig en creatief hoor :D Ziet er mooi uit. Hoe heb je die bloemetjes erop gekregen?
    Spannend dus weer vanaf vrijdag...ik zal voor je duimen!

Pukje spannend weer he... Ik duim voor je hoor!

Er zijn echt veel te weinig roze streepjes te zien in dit topic, moeten er snel meer worden! Hopelijk allemaal tegelijk ;)

Patruusje fijn dat het goed gaat met jullie :) Heb je je kleine al kunnen voelen? Misschien heb ik het al eens gevraagd hoor, maar merkte jij eigenlijk iets tussen je ei en nod waardoor je dacht dat het raak zou kunnen zijn?
    Jammer dat je vriend niet zo met de bruiloft bezig is, maar kan me goed voorstellen dat hij denkt dat t nog zoooo lang duurt. Dat heb ik zelf ook ;) Mijn vriend is er ook niet heel actief mee bezig maar hij luistert wel braaf naar al mijn ideeën en vindt (bijna) alles leuk en doet zijn best om mee te denken :D

Ik heb het de laatste dagen weer een beetje moeilijk, zie flink wat mensen die al voor de tweede keer zwanger zijn sinds wij zijn begonnen dat vind ik best zwaar eigenlijk....

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Pukje, hoe is het met je?!

ben het mee eens mammietammie, we moeten meer roze streepjes hebben! Van ons allemaal eigenlijk in de komende dag / enkele weken ;)

kan me voorstellen dat dat zwaar is :( super rot is dat.

11. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, nog niks te bespeuren.
    Wel had ik vanochtend om 5:45 mijn temperatuur gecheckt en die was 36,7 C. Niet echt hoog (de nod-dip denk ik), maar het slaat nergens op dat ik vanochtend getemperatuurd heb, want dat heb ik deze maand helemaal niet gedaan. :( Dus niks om mee te vergelijken. Mijn borsten voelen neutraal. Niks gevoelig, misschien de zijkant, maar dat heb ik altijd al na mijn eisprong.
    Net alleen wat weeig/ zeurend gevoel in de onderrug, dus dan zal ik wel ongesteld worden. Mijn lichaam houdt het spannend en dat is zo irritant!! :x:(:x Dit is gewoon niet leuk. Ik ben bang voor valse hoop.

Patruusje, ik zit met dezelfde vraag als Mammietammie. Voelde jij in de maand dat je zwanger werd al enkele zwangerschapstekenen voor je
    NOD?

Pandavliegen, hoe is het met jou? Kom je de dag een beetje door? Ik duim voor je morgen. Let jij ook zo op je lichaam deze dagen? Ik wel, ik merk/ voel en zie alleen niks.

Mammietammie, :(:x:( naar is dat, he, als zovelen je dubbel inhalen! Dan denk je redelijk in balans (het was los gelaten te hebben) te zijn, en dan wordt je toch weer van je stuk gebracht.

Tja, het wordt inderdaad tijd voor twee mooie roze streepjes of een digitaal zwanger v;):p voor iedereen! en dan allemaal deze ronde!!

Mammietammie en Patruusje, wat mannen betreft, die vinden het vaak soms gewoon heerlijk makkelijk om het aan hun (aanstaande) vrouwen over te laten. Zo was en is mijn man ook hoor. Ze hebben gewoon heel veel vertrouwen in ons!!
    Maar voor een bruiloft regelen is het wel fijn en het leukst om samen over alles na te denken.

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Pfff had een drukke dag en eeuwig in de file gestaan . Ben helemaal kapot, rugpijn, buikpijn.. Allemaal tekenen van komende menstruatie , maar ik hoop zo op dat het 9 maand uitblijft. Pffft zie nu al op tegen het opstaan morgen maar eigenlijk ben ik ook te moe om er teveel over te denken.

Pukje, spannend, en lastig om nu niet teveel te hopen he?! Al een plan wanneer je gaat testen ? Ik wel.. Erg he.. Als ik zaterdag niet ongi ben ga ik denk ik een test halen voor zondagochtend.. Maar ja, misschien is het wel niet nodig :(. Ik let deze dagen ook op alles... Elk detail, heb ook wel elk kwaaltje wel al eens gevoeld, dus ja, ;) zegt niet zo veel.

Ik ga vanavond maar vroeg slapen en heel hard hopen dat we roze streepjes/plusjes hebben!

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Rugpijn en buikpijn leek van de autorit , moest vandaag in Amsterdam zijn en door allerlei ongelukken 2 uur heen en 2 uur terug gereden en tussendoor nog 10 uur gewerkt. Nu ik even gereleaxed heb is dat een stuk minder.. Heb afgelopen maanden altijd getemperatuurd en nu niet .. Heel raar nu moet ik weer gewoon wachten op wat er komt of niet ;) al heb ik net als jij pukje ook de neiging om morgenochtend te tempen ;)

14. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel vroeg heb getest (10 DPO) en dat was meer om mezelf te bewijzen dat ik heus niet zwanger was. Ik heb de eerste tijd eigenlijk niet echt last gehad van kwaaltjes (m'n borsten zijn altijd wel wat gevoelig). De weeïgheid begon volgens mij vanaf week 7 of 8 pas...

@Mammietammie, ja ik voel de kleine af en toe al wa spartelen. Is iets heel geks maar super bijzonder! Nee ik denk dat mannen het inderdaad wat anders meemaken het plannen van de bruiloft. Ik was vandaag m'n jurk weer passen om te zien om ze een andere maat moesten gaan bestellen... Nou mooi niet dus! Ben dus al redelijk aangekomen...
    Ik kan me voorstellen dat je daar wel even van in een dip raakt :( maar ook jouw tijd komt!

Spannende dagen voor jullie allemaal! Blijf hier toch steeds kijken voor roze nieuwtjes :)

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Soms twijfel ik of ik gewoon niet standaard een testje moet doen op ongi dag of dag ervoor... Dan ben ik vast voorbereid .. Wel duur grapje hmm

Heb je vaak getest patruusje? (Ook voor je zwanger was?)

Wij waren van plan volgende maand te stressen over babykamer kleuren ;) pffft hopelijk lukt dat hihi!

16. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik heb al heeeeeeeeeeeeel wat testen versleten in mijn leven, eerst vaak de testen van Matcare (zwangerschaptest.nu) en later eigenlijk altijd met KV5V2. En in de tijd dat we bezig waren heb ik bijna altijd een testje gedaan op of vlak voor NOD, ook inderdaad zodat ik dan voorbereid zou zijn. Je moet altijd doen wat voor jou goed voelt...

Ik ben heel benieuwd of er roze streepjes komen deze maand, me duimen draaien overuren voor jullie :)

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Tempus, veel succes vandaag!!!

Hier nog niks.. maar ja ;) het is pas half 10 :p en normaal komt het ook pas rond 10/11 uur opzetten :p

Had al weer weer iets ondekt: gele afscheiding... (zucht.. hoop hoop) dat heb ik (Denk ik, maar goed, dat denk ik ook wel vaker) nog nooit gehad..

maar helaas mijn buik is niet meer opgezet en mijn borsten doen bijna geen pijn meer, alleen nog wat gevoelig aan de zij en onderkant (dit is eigenlijk mijn normale gevoeligheid). Dat zijn toch wel echt de tekenen dat het ergens vandaag door gaat breken :(

maar ja, zolang geen bloed, blijf ik dus hoop houden (tegen beter weten in).

Ik ga er eens over denken.. weet nog niet wat ik erger vind.. een witte test of dit wachten/hopen ;) ik leef zo een beetje op die hoop de laatste dagen. Je zou zeggen dat ik wel geleerd had na bijna 1,5 jaar om het iets meer los te laten.

Pukje, hoe is het met jou?!

Patruusje: hoe heb jij die tijd tot je zwanger was overleeft?!! hihi Weet niet precies hoelang je bezig bent geweest (je was net zwanger toen ik me hier aanmelden).

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi Panda, wij zijn in november 2011 actief begonnen met actief in de juist periode te klussen. Daarvoor was het wat meer vrijblijvend :) Hoe ik de tijd ben doorgekomen, het eerste jaar was niet zo een probleem daar had ik wel op gerekend. Wel dacht ik nadat het eerste jaar voorbij was ik ga gelijk door naar de gyn om te starten met onderzoeken. Daarna heb ik eigenlijk van onderzoek naar onderzoek geleefd... Heb al die tijd ook echt geen vertrouwen meer gehad dat het uit zichzelf zou gaan lukken, tot oktober... In oktober dacht ik voor het eerst, hmmmm misschien zou het dan toch?! (was niet zo) In november had ik rond 10 DPO roze afscheiding (daar geloofde ik helemaal niks van) dacht dat me lichaam weer iets nieuws had bedacht om me hoop te geven... Maar zowaar had ik een positieve test (helaas liep dit uit op een vroege miskraam). De maand erop dacht ik nou ik ben heus niet zwanger hoor, ik ben 2 jaar bezig geweest voor een positieve test dan is heus niet de maand erop weer positief. Maar dat was hij dus wel, en met veel stressen en onzekerheid ben ik dus nu alweer goed onderweg naar de 18 wkn :D

19. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    lieve meiden, even een kort bericht in mijn pauze. ik ben ongesteld geworden. Twee dagen te laat. :(:(:(:x:x:x:(:(:(. Ik had toch stiekem een beetje hoop gekregen, maar dat is nu weer de grond in geboord. :(:(:x:x:x

Ik duim nog even voor je verder, pandavliegen!!! ;)

Tempus, vandaag je inseminatie!! ;):):p;) Hopen dat dit het gaat worden voor je!

20. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    A neeeee toch?! Ik kan het me heel erg voorstellen dat je dan hoop hebt... Sterkte de komende dagen, dan vol goede moed weer door. Het moet echt een x lukken!

Deel Deze Pagina