Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Super super balen pukje :(:( zo kut is dat , zeker 2 dagen overtijd :( sterkte !!! Digi knuffel!

2. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier nog niet ongi.. Wel dagje in de tuin gewerkt en ondertussen weer rug en buikpijn :( ben erg bang dat het komende dagen toch komt :(

3. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Helaas vanmorgen ongesteld geworden :( balen balen balen

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, ah nee wat vreselijk rot!! :(:x:( Een dikke digi-knuffel!!
    Over anderhalve week krijg je natuurlijk de kijkoperatie. Zie je er tegen op? Hopelijk, vast wel, kunnen ze dan alles uitsluiten.

Tja, het is inderdaad erg moeilijk om het echt los te laten. Na het onderzoekstraject heb ik wel wat meer rust gekregen, maar elke keer weer ongesteld worden hakt er toch elke keer flink in.

Maar onze tijd komt ook, het gaat ons een keer lukken!

Patruusje, wat geweldig dat je de kleine al zo goed kunt voelen!
    De trouwjurk past al niet meer ;), dan groeit je buik goed!;) Maar hij kon toch versteld worden. Wel heel mooi en bijzonder zo'n zichtbare mooie buik in de trouwjurk!
    Hopen dat wij jou snel volgen! :);) Dan kunnen we over baby-dingen babbelen. :cool:

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh nee :( :( :x Dikke knuffel voor jullie allebei meiden! Hier ook vannacht ongesteld geworden :(

Tempus hoe is het gegaan gisteren?

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Nou we zijn alle drie lekker bezig ;) hopelijk gaat tempus deze ronde roze streepjes brengen!!

Ook voor een digi knuffel mammietammie!!

Had deze maand extra hoop omdat ik liever die kijkoperatie had afgebeld.. Dus dacht gisteravond echt, oh ja wat zou dat fijn zijn! Maar helaas dus. Zie er enorm tegen op, niet zo zeer de operatie zelf maar wel het klysma wat ik de avond van te voren moet doen ... Pfft misschien wel het minst erge maar heb dat nog nooit gedaan!

Wat gaan jullie doen pukje en mammietammie als troost? (Of ben ik de enige die dan standaard elke maand doet?!) ik ga zo de lekkerste fles wijn uitzoeken en opzoek naar een leuk kadootje voor mezelf :)

7. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet :( Het is ook heftig, maar gelukkig wel met een goed doel.
    Hihi ja ik verwen mezelf ook elke maand hoor :p maar dan meer met iets lekkers te eten en lekker bankhangen, series kijken en niks doen.

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik ga trouwens vandaag beginnen met maca poeder. Had het gelezen ergens in een bericht in een forum en wat meer informatie toen gevraagd.

Zoiets van baat het niet schaad het niet ;) en helpt het wel, ben ik alleen maar blij ;)

Heb het in mijn koffie gedaan.. de smaak opzich is niet heel vies.. maar de nasmaak..ieeeeuuwww ;) morgen wat anders proberen :p

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook een dikke digi-knuffel voor jou, Mammietammie!!! Wij zitten wel allemaal tegelijkertijd (rond dezelfde dag) in hetzelfde schuitje. :(:(

Jezelf even verwennen na zo'n nare tegenslag, dat doe ik ook hoor! Dat moeten we echt blijven doen!! Even shoppen of een leuk dagje weg. Gisterenavond gingen we lekker samen wokken!
    Nu ga ik snel het hondje van mijn ouders ophalen,die zijn een middagje weg. Dus dat wordt een gezellig hondendagje! tenminste ik geniet echt van die twee hondjes (eigen hondje en het hondje van mijn ouders):D

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    #870 pandavliegen, 15 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
    veel plezier en genieten van de hondjes!

Ik heb een blender gekocht ;) en een lekkere fles processeco om met ml te drinken vanavond! :)

Zo, de eerste smoothies zijn een feit! lekker hoor! ben allergisch voor veel soorten fruit, maar zo kan ik mijn eigen fruit drankjes maken :D:D

11. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    He bah meiden wat klote dat het bij jullie allemaal niet raak is :(:x:(

In de trant van baat het niet schaad het niet, ik heb de laatste maand granaatappelsap gedronken... Vooral na de eisprong (schijnt goed te zijn voor het bm slijmvlies).

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Momenteel ben ik in staat om alles te proberen.. Granaatappelsap, koop je dat bij de supermarkt?

Morgen naar een babyborrel van een "ongelukje" door de pil heen, hij studeert nog , zij heeft een part time baantje , 20 en 21.. Kennen elkaar net.. Woonde niet eens samen.. Auw!! :( soms vind ik het zo oneerlijk!! En maak ik me zo zorgen.. Maar als je dan verhalen hoort zoals patruusje, na dik 2 jaar nog "vanzelf" zwanger.. Geeft een beetje hoop wel.

13. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even een kort berichtje in mijn pauze.
    Ik heb dit weekend granaatappelsap gekocht, van Healthy people en deze kun je gewoon in de supermarkt kopen. Ik vind de vruchtensappen van hen sowieso gezond lekker. Van Maca-poeder weet ik niet zoveel, wel over gelezen.

Gisteren en vandaag heb ik toch enkele grotere stolsel bloed verloren met wat buikpijn erbij. Ik was natuurlijk 2,5 dagen over tijd, mogelijk heb ik te maken met een mislukte innesteling. Maar zeker weten zal ik nooit, omdat ik geen test heb gedaan deze ronde. Ik heb dit eerder ook een keer gehad, en toen zei de dokter dit ook. Voortaan toch maar op mijn NOD een test doen, dan kun je dit soort dingen gewoon uitsluiten.

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja inderdaad misschien wel slim, ik heb vorig jaar ook eens dat idee gehad.. maar zeker weten doe ik het niet. Heb wel vaker rare menstruaties. Maar 2,5 dag overtijd ben je ook niet zomaar lijkt me. Testen is misschien wel slim.. dan weet je tenminste dat het kan ;).

Ik kreeg echt net.. 3(!!!!!!!!!!!!!) zwangersschapsaankondigen van collega's :( gadverdamme zeg. Ik voelde me net even lekker en goed, en in 1 klap, pats boem over. kreeg er echt met heel erg veel moeite een glimlach en gefeliciteerd uit.

Pukje: Kan je niet nu nog een test doen? volgens mij blijft HCG best lang in je bloed..

15. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Panda he bah zo naar he dat je dan enthousiast 'moet' reageren maar van binnen huilt omdat je zelf graag die boodschap had willen kunnen vertellen... Zo ontzettend confronterend.

Pukje oh dat zou best kunnen idd... Maar hoeft niet hoor, ik heb dat ook een aantal keren gehad maar nog nooit een posi of twijfeltest gehad. Ik heb de laatste keer bij zwanger&kids een hele set dipsticks besteld, die kosten zo weinig dat je er best elke maand een kunt gebruiken. Of anders de actiontesten, die zijn ook goedkoop.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve test had, en omdat ik het niet kon geloven deed ik nog een paar testen die allemaal knalpositief waren. Ik wilde eigenlijk niet wakker worden, die droom had úren mogen duren :)

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, drie zwangerschapsaankondigingen, dat is wel erg heftig en confronterend! :(:x:( Eén zwangerschapsnieuwtje is al erg moeilijk, maar drie tegelijkertijd, is helemaal :$:(:x! Vooral ook nu jezelf net zaterdagochtend ongesteld ben geworden, dan valt het nieuws nog eens extra zwaar. En dan nog de hele dag gewoon doorwerken, terwijl je van binnen huilt!
    Het is gewoon oneerlijk. Natuurlijk gun je het anderen, maar waarom wij dan nog niet. Wij verdienen het net zo goed.

Mammietammie, wat een prachtige droom!! Ik hoop voor je dat deze droom snel echt werkelijkheid gaat worden!

Bedankt voor de tip, bestellen via internet vind ik veel fijner dan zelf de testen in de winkel kopen. Ik vind negatieve uitslagen krijgen zo confronterend. Maar ik ga vanaf nu gewoon op mijn NOD testen, dan weet ik dit soort dingen zeker. En stel dat je verschillende keren positief test en dan toch iets overtijd ongesteld wordt, dat is toch ook wel belangrijk om te weten.

Tempus, hoe is het met jou?

Bij mij op het werk hadden het ze over bevallingen, en dat iedere vrouw dit een keer mee maakt. En dat de eerste week zeker geen roze wolk is. En daar sta je dan gezellig bij, nou ik hoop zeker dat wij dit mee gaan maken. Ik wou bijna zeggen:'' Zo lang bezig zijn met zwanger worden is net zo goed absoluut geen roze wolk.''

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wow, drie aankondigingen. Je krijgt het nogal te verduren panda!

Naar om te lezen dat jullie weer ongesteld zijn geworden en zeker in jouw geval Pukje, dat er eigenlijk best wat onduidelijkheid is over hoe het nu zat. Ik kan je trouwens ook de Z&K testjes aanraden, die heb ik ook altijd gehad en ze zijn vrij goedkoop!

Mammietammie, mooi is dat hè! En het gevoel wat erbij hoort en nog even blijft hangen als je wakker wordt.. Hopelijk wordt het snel werkelijkheid.

Hier gaat het wel, 4DPO en ik heb nog steeds pijn van de IUI. Was geen pretje.

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja zit echt op een kantoor met allemaal 25-40ers, had nog niet helemaal uitgesproken en zat al huilend op toilet ;)

Ik durf nog altijd niet goed zwangerschapstesten te bestellen :( Beetje raar misschien... Zo bang voor teleurstellingen ... En dat ik mezelf niet kan inhouden om al dagen van tevoren te testen.. Maar misschien is dat juist ook wel goed?!

Tempus, vervelend zeg, dat je er nog altijd last van hebt :(

Mammietammie, fijne dromen hé!! Ik hoop echt dat we allemaal snel dat moment ook mogen meemaken in het echt!

19. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tempus, wat vervelend dat je nog last hebt van de IUI-inseminatie! :( Gingen jullie samen met de inseminatie? Want dat lijkt mij op zo'n moment wel fijn, vooral als het zo naar is.
    en heeft die mooie kast (van de foto) een mooi plekje gekregen?

Panda, tja allemaal collega's in de leeftijd van 25-40 jaar en die worden natuurlijk allemaal om de beurt zwanger van een eerste/tweede en/of derde kindje. :$:( Mijn naaste collega op de groep is gelukkig 51 jaar, dat scheelt wat dat betreft. ;);) Van de rest de meeste tussen de 24 en 35 jaar, maar ja die werken op andere groepen.

Ik ga straks met mijn hondje een lange wandeling maken.

20. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, morgen toch de kijkoperatie! Ik hoop dat je dit berichtje nog leest. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!!! en ik duim voor je dat alles gewoon goed is!! en dat je snel weer herstelt van de operatie!!

Tempus, jij zit nu in de laatste wachtweek. zwaar lijkt mij! Hou je het nog een beetje vol, meid?

Mammietammie en Patruusje, hoe gaat het met de voorbereidingen van jullie huwelijk?

Hier gaat het wel goed, Alleen was ik gisterenavond in bed weer even heel verdrietig (huilbui), maar dat luchtte enorm op. En mijn man is even erg teleurgesteld in zijn ouders en zus, ze vragen ons eigenlijk (bijna) nooit over onze kinderwens (of wij het nog een beetje trekken, over onderzoeken en wanneer behandelen enz).

Mijn schoonfamilie woont in Roemenie en het contact gaat dan via de telefoon of webcam. Zijn zus praat alleen over zichzelf.
    Het vervelende is dat ze denken dat wij niks te klagen hebben, we hebben financieel gezien een goed (gewoon voor NL, maar voor Roemenie erg goed) leven en dat is voor hen een garantie voor geluk of zo. Wij zijn ook gelukkig, maar onze onvervulde kinderwens is zeker wel een groot verdriet en dat weten zij. Alleen voor de buitenwereld hebben we altijd een vrolijke glimlach op ons gezicht.
    De tante van mijn man (38 jaar) is echter wel met ons begaan en vraagt er ook regelmatig naar. Net als mijn ouders.

Deel Deze Pagina