Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Pukjepuk: Alles was helemaal goed! Viel ook wel mee, maar wordt wel rustig aan doen vandaag :) toch wel wat buikpijn.

Wat vervelend dat je schoonouders en zus niet zo meeleven :( dat is niet leuk. Want je hebt er zoveel aan, als ze meeleven. (vind ik in ieder geval).

En af en toe moet je ook even huilen!! Het blijft gewoon toch moeilijk.

Maar ik ga even op de bank liggen :) zit vanaf vandaag ook in mijn vruchtbare periode, maar denk niet dat er vanavond iets van komt :p

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Tempus wat spannend deze tijd op de wachtbank, ik hoop zo dat het gelijk nu de eerste x raak is. Dat zou een geweldig mooi wonder zijn!

Die dromen zijn erg vervelend om uit wakker te worden Mammietammie... Been there :( maar het gaat vast goedkomen! Gewoon blijven geloven dat het ooit gaat lukken...

Pukje wat vervelend dat je schoonouders en zus zo weinig meeleven, waarschijnlijk is het allemaal een ver van hun bed show. Gelukkig heb je wel steun van andere mensen! En een potje huilen kan hartstikke goed zijn voor jezelf dus dat moet je gewoon doen :)

Hopelijk lukt het om de komende dagen nog gebruik te maken van je vruchtbare periode Panda!

Hier druk bezig met de voorbereidingen van de bruiloft, laatst naar de notaris geweest voor de huwelijkse vw, wat een gedoe zoiets! Hoop deze week m'n schoenen en sluier binnen te krijgen... VL gaat in april voor z'n pak kijken, die heb ik van de week ook weer eens moeten vertellen dat hij echt mijn boeket moet regelen. Verder is eigenlijk alles geregeld gelukkig, alleen de kleine details nog.

Zijn de huwelijkse vw al geregeld bij jullie Mammietammie?

3. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik moest gisterenmiddag weer terug :( doordat er veel vocht was achtergebleven is mijn buikvlies flink geïrriteerd :( nu dus aan 2x per dag naproxen en 4x 2 paracetamol :( hoop toch echt dat deze maand niet verloren gaat, aangezien je toch verhoogde kans op zwangerschap hebt na dat onderzoek.. Maar ja, die naproxen is volgens mij niet echt bevorderlijk (en de pijn is niet verdraagbaar, dus zonder is even geen optie). Hopelijk kan ik er donderdag mee stoppen. Dan heeft het nog wel kans denk ik? (ZA/zo heb ik eisprong)

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, wat naar dat je opeens toch zoveel pijn hebt! Sterkte! Laten ze je maar goed in de gaten houden! Het is niet zo maar niks, het is toch een soort operatie.
    Je eisprong is zaterdag/ zondag, ik snap heel goed dat je deze wilt benutten. Maar misschien voel je je zaterdag al wat beter en heb je die pijnstillers niet meer nodig. Ze zeggen dat je na een HSG (die heb je toch tijdens de kijkoperatie gehad) vruchtbaarder kan zijn. De eileiders worden door gespoten en eventuele kleine blokkades zoals slijmpropjes worden zo opgeheven. Ik heb mijn HSG eind september gehad, helaas geen effect gehad. Maar ja, het kan wel.

Patruusje, goed bezig dus met de bruiloft! Wat leuk! Huwelijkse voorwaarden enz regelen inderdaad een gedoe, een jurk en een trouwlocatie uitzoeken bijvoorbeeld is veel leuker.:cool::D
    Tja, soms moet je mannen wat meer achter hun broek aan zitten.
    ;)
    En Patruusje, wanneer ik weer ongesteld ben geworden, denk ik altijd aan jou. Jij bent uiteindelijk ook gewoon zwanger geworden, dus voor mij/ ons is er ook hoop! En jij weet als geen ander hoe wij ons voelen en wat wij doormaken.

Klopt, soms even goed uithuilen is inderdaad helpt inderdaad. Het verdriet mag er zijn en het lucht op. Maar ik wil mij voor anderen altijd zo groot en stoer houden, misschien dat mijn schoonouders en schoonzus daarom echt niet veel verdriet zien of zo. In Roemenie hebben veel vrouwen niet zo'n houding namelijk, ik vind ze ook veel sneller ''klagen''.

5. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Gaat gelukkig weer beter nu. Ze waren bang voor een buikvlies ontsteking maar dat is het gelukkig niet geworden!!

Nog even rustig aan blijven doen en hopelijk lukt het deze maand dan om toch te proberen.

Eileiders zijn inderdaad ook doorgespoten, zag er gelukkig wel allemaal goed uit.

Hoe is het nu met jou pukjepuk?

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

PukjePuk, dat lijkt me heel moeilijk. Je neemt ze toch in vertrouwen en bent er open over en om dan van de andere kant geen interesse te krijgen vind ik persoonlijk altijd wel kwetsend.

Patruusje, inderdaad veel regelen zo rond een bruiloft. En de dag waarvoor je al dat werk hebt gedaan, is zo voorbij! Huwelijkse voorwaarden heb ik geen ervaring mee, maar ongetwijfeld dat daar nog best veel energie in gaat zitten. En ik vind het echt knap dat je je boeket over durft te laten aan je vriend. De controlfreak in mij stond dat echt niet toe (zelf bij een bloemist gewerkt, dus het is niet snel goed bij mij ;))

Panda, naar zeg! Het is toch een behoorlijke klap voor je lichaam, neem maar goed de tijd om te herstellen. Al snap ik natuurlijk wel dat je deze maand niet zomaar voorbij wil laten gaan, maar hopelijk gaat het dit weekend wel al goed genoeg om aan de slag te gaan ;)

Ik zit nu in de laatste dagen van de wachtweken, maar ik denk dat ik ongesteld ga worden. Af en toe krampjes, maar ook steken (als ik nies, auw!)

Het is afwachten dus, maar misschien heb ik nog wat afleiding. Als ik terecht kan bij de piercingshop, ga ik een conch punch en conch piercing laten zetten. En daarvoor moet ik naar Arnhem, dus daar hebben we een dagtaak aan :p

7. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Tempus, is dat zo een ring in je oren?! (heb moeten googlen hoor! :p) dat lijkt me echt doodeng!!!! :$ dat je dat durft!!

Erg spannend Tempus!! Wanneer mag je testen? Morgen al?

8. TempusFugit

Ja, een conch piercing kan met een staafje of ringetje, ik wil inderdaad een ringetje.

Bij een punch halen ze met een soort appelboortje (kan het niet beter omschrijven) een stuk kraakbeen uit je oorschelp en dan kan er een sieraad in. Maar dat is dus een stuk groter dan een gewone piercing. Zoals deze:
    http://static.otherpeoplespixels.com/r1362684542/images/clear.gif

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ergens tussen morgen en maandag kan het. Heb meestal een langere LF dan 14 dagen dus..

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, gelukkig maar geen buikvliesontsteking!! Vervelend allemaal hoor! Doe maar rustig aan, en neem de tijd om rustig te herstellen.
    Fijn dat alles er wel goed (eileiders en baarmoeder) uitziet!

Tempus, Stoer zo'n piercing zeg!! En pandavliegen heeft gelijk, flink dat je dat zo durft. Klinkt namelijk best eng hoe ze het doen! Wel een goede afleiding :p;):D:cool:!
    ja, de laatste wachtdagen voor jou. Goed dat je nu afleiding zoekt! Lastig al die verschillende signalen, steekjes kunnen een goed teken zijn. Ik heb soms last van steekjes na mijn eisprong.

Met mij gaat het wel goed, ik heb zaterdag waarschijnlijk mijn eisprong. Dus het wordt weer leuk klussen.
    En Tempus, je hebt gelijk, vooral dat ze geen/ weinig interesse hebben is moeilijk. Maar gelukkig krijgen wij wel steun van andere mensen. En ik ervaar hier ook heel veel steun en begrip. :);)

10. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    En Tempus heb je de piercing al kunnen zetten? :cool::D;) Deed het erg pijn? Ik ben benieuwd! Een ringetje is wel erg mooi!

En heb je al getest? :););) Ik ben zo benieuwd en ik hoop zooooo............ voor je dat je positief test deze ronde!

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ha Tempus, ik ben ook super benieuwd!!

Vandaag lekker mijn kleine nichtje over de vloer! (ze slaapt net :D) zo lekker buiten spelen, genieten van het zonnetje!

12. TempusFugit

Niet getest! En wel mijn punch, was goed te doen. Op aanraden wordt de volgende keer later gedaan ivm op mijn zij slapen :) En plannetjes gemaakt voor een tongsplit.

13. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tempus, Fijn dat de punch goed te doen was! :cool::D;) Ook geen napijn? Een tongsplit :D:$, dat lijkt mij heel erg pijnlijk, maar wel echt stoer! :cool::D;) Goed dat je dit doet :) en plannetjes maakt voor meer piercings, je verdient het!
    Nog niet getest, maar ook nog niet ongesteld! Ga je morgen of maandag testen? Je stelt liever het moment even uit, dat heb ik ook hoor.

Pandavliegen, wat fijn dat je zo van je kleine nichtje geniet! Zeker prachtig weer om buiten te zijn ja! Heb je vandaag een hele dag op je kleine nichtje gepast of waren ze op bezoek bij jullie? Kinderen zijn ook gewoon geweldig! :) Ik kan ook van andere kinderen (werk en neefjes/ nichtjes) genieten, maar het blijft altijd een beetje wrang/ moeilijk, omdat je zelf ook zo graag een kleine wil.
    En Panda, hoe voel je je nu? Nog pijn in je buik? Lukt het je te klussen dit weekend?

Zelf heb ik eveneens van de zon genoten! Lekker buiten gegeten en gelezen! De zon doet het altijd wel goed bij mij :D;). Verder druk aan het klussen. :p

14. TempusFugit

Pff sorry, ik kon gisteren niet zo uitgebreid reageren want ik ben slecht in typen op m'n mobiel.

Ik vraag me idd ook af hoe het nu met je buikpijn is, panda! En inderdaad zo fijn, dat mooie weer!

@Pukje: Als het me lukt kijk ik eerst of m'n menstruatie vandaag of morgen doorbreekt. Zo niet, dan test ik wel een keertje. Ga die confrontatie met een witte test zoveel mogelijk uit de weg.

En druk aan het klussen? Voor een kindje of de andere definitie? :p

Ja napijn heb ik nu wel, ze halen toch een stuk kraakbeen uit je oor, maar 't is goed te doen.

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Spannend zeg Tempus!! Dat je dat volhoud zo wachten!

Met mij gaat het goed! Buikpijn is wel echt weg. Alleen is alles nog wat dikkig, en gevoeliger dan normaal :). Klussen is wel gelukt, donderdag en vrijdag! En had donderdag een positieve ovulatietest. Was nog wel wat gevoelig allemaal :D

We hadden echt opgepast :) we werd op 9 uur afgeleverd en 15 uur weer opgehaald :D vind het met mijn nichtje wel echt leuk, maar heb ook wel dat gevoel wat dan denk.. dit wil ik ook!!

@tempus: Je tong in tweeën?! Of bedoel je dat niet met een tongsplit?!

Vandaag alweer lekker weer :D lekker van gaan genieten!

16. TempusFugit

Dan ga ik maar weer voor je hopen de komende weken, panda. En vind het toch wel knap dat je het überhaupt kunt, dat oppassen!

Inderdaad, m'n tong in tweeën ;)

17. TempusFugit

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh :( :( damn balen tempus :( super k*t.
    Sterkte meid!!

19. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    He bah Tempus :( krijg je nu gelijk deze maand weer een IUI of sla je even over?

Pukje en Panda, hopelijk is het klussen goed gelukt dit weekend :D nu hopen op een geweldig resultaat!

20. TempusFugit

Als het goed is gewoon weer een IUI. M'n menstruatie zet weer eens niet goed door, krijg ik ook helemaal de pest in hoor, pff. Gisteren bloed, vanaf gisteravond tot nu niets meer. -.-'

Deel Deze Pagina