Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Irritant zeg :( misschien toch even een testje voor de zekerheid?

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Gedaan en negatief. Aaaargh, het vrouwelijk lichaam :p

3. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja precies dat!!! Aaargghh!!

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tempus, wat vreselijk :(:x:(:x rot weer! En wat super irritant voor je het ook weer even stopte, niet leuk verwarrend gewoon. :( :(:x Je lichaam kan je soms behoorlijk voor de war houden.

Pandavliegen, Wat fijn dat je toch hebt kunnen klussen! ;):p Zeker heerlijk dat mooie weer van de laatste dagen.

Ik heb dit weekend ook genoten van het mooie weer, ik heb zondagochtend even mijn kleine nichtje gezien en geknuffeld. Verder natuurlijk ook geklust, uiteraard voor een lief klein ukje!

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh tempus wat balen zeg!! Echt rot dat je zo voor de gek gehouden wordt! Krijg je toch weer een klein beetje hoop he, voor niks :(

Hier ook afgelopen vrijdag m'n eisprong gehad, en hebben wel geklust maar niet optimaal. Als het goed is is m'n ei dag 14 gesprongen, hebben dag 12, 13 en 16 geklust... Ach we zien wel weer. Als ik deze ronde niet zwanger wordt is het iig zo goed als zeker dat ik m'n trouwjurk aan kan.

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wanneer gaan jullie trouwen mammietammie?

Wij gaan in augustus trouwen maar daarna ook nog op huwelijksreis (dat pas in november). Dus vandaar dat wij het nu nog even uitstellen. Maar het liefste willen wij nu al meteen beginnen!!

7. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier hetzelfde, alleen geklust op dag 13 en 14.. had mijn eisprong nog helemaal niet verwacht en na dag 14 hadden we even wat andere dingen aan ons hoofd. Ook mede door mijn buikvliesirritatie verwacht ik er weinig van deze maand. Hoop natuurlijk wel, maar ook even veel gedoe en stress op mijn werk.

Mammietammie, wel fijn dat je je trouwjurk dan aankan! Al is het natuurlijk toch leuker als er een kleine uk roet in je jurk gooit ;) alles verder geregeld?

Zit nu in de wachtweken, maar door omstandigheden om mijn werk, heb ik nu daarvan even veel afleiding (met mij alles goed daar hoor :) mijn baas is ontslagen en ben er flink van slag van. Vind het echt echt echt niet leuk :( )

Tempus, hoe is het met je? Heb je jezelf wel ff verwend gisteren?
    Pukje, hoe gaat het met wachten bij jou?

8. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mammietammie en pandavliegen, jullie eisprongen en die van mij liggen redelijk dicht in de buurt. Die van mij was waarschijnlijk zaterdag. En nu dan alle drie op het wachtbankje voor het resultaat, niet altijd even makkelijk. Je hebt geprobeerd goed te klussen, en je kunt er nu niks meer aan doen.
    Mammietammie, Twee dagen en een dag voor je eisprong klussen is ook heel goed hoor. Je had natuurlijk ook op de dag van je eisprong willen klussen, maar ja het lukt niet altijd. Dat heb ik ook, maar dat loslaten is niet makkelijk. Hoe gaat het verder met je?

Pandavliegen, wat vervelend dat gedoe op je werk en wat erg voor je dat je baas ontslagen is, want hij was toch juist heel begripvol naar jou toe. Nu natuurlijk afwachten wie er voor hem in de plaats komt, en hoe die persoon dan weer is. Je hebt al genoeg verdriet en stress (kinderwens) en nu dit er nog eens bij. :(:x:( Sterkte en een dikke knuffel!!

En Tempus, vergeet jezelf niet, he, in deze moeilijke dagen!!! Wij begrijpen hoe hard die klap elke keer weer is. Vooral tijdens een behandeling als IUI, lijkt mij. Je bent er dan nog intensiever mee bezig, je kunt er dan echt niet niet mee bezig zijn. dikke knuffel, meid!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mijn cyclus loopt echt totaal ongelijk met die van jullie allemaal :p

En het is toch prima, op welke dagen jullie hebben geklust? Het is in ieder geval in de vruchtbare periode geweest, dus de kans zal er niet minder om zijn dan de vorige maanden. Mammietammie, lijkt me een erg dubbel gevoel. Het is natuurlijk heel tof dat je de jurk kunt dragen die je hebt uitgekozen, maar aan de andere kant wachten jullie al zo lang. Het wordt gewoon eens tijd!

Panda, wat rot dat je baas is ontslagen. Als je goed met iemand van je werk overweg kan, is het gewoon heel verrot om hem/haar te zien gaan.

Nou, ik ben alweer even van het wachtbankje af en mijn duimen draaien weer overuren voor jullie allemaal ;)

En ik heb vandaag weer even een slechter dagje. Mijn moeder had een kruidenkastje voor me gehaald (kwam ik net pas achter, toen ze het kwam brengen) en het past niet in de keuken..
    Ze vroeg of ik het dan niet kan gebruiken voor de babykamer, prima idee. Het is een vrij ruim wandkastje, dus voor pampers enzo is het heel mooi.
    Zegt ze: En als je het nu toch nooit meer nodig blijkt te hebben, verkoop ik het wel weer.

Dat kwam echt ontzettend hard aan en ik voel me nu zo waardeloos en zit weer steeds te huilen. Ik heb het juist nodig dat andere mensen erin blijven geloven, niet dat zij ook rekening houden met het ergste. Weet het even niet meer :(

Nu staat dat kastje hier in de woonkamer en ik kan er gewoon niet naar kijken, opeens is geen wandkastje meer, maar gelinkt aan onvruchtbaarheid. Jullie ook weleens zulke domme dingen?

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    tempus, dat is niet dom hoor!!!! Zo een opmerking is ook helemaal niet leuk! Mijn stiefvader maakt hem ook weleens en dat resulteert ook standaard in een huilbui.

Toen we verhuiste kwam iemand kijken, en we hadden nog 1 kamertje leeg, en toen soort gelijke opmerking, leuke babykamer dit, maar als het nooit lukt, kan je er nog een walkin boekenkast van maken.. nou.. het staat nu alleen maar zooi in en kan er voorlopig niks van maken ;)

Kan je het kastje niet opknappen/anders maken en ergens anders voor gebruiken? misschien helpt dat om die link eraf te krijgen.. en je bent er heel erg goed in!

Mag je volgende week weer IUI?

Hier inderdaad wachten.. heb alleen zo pijn aan mijn borsten.. dat ik hoop dat het toch wat zakken gaat (ook al is dat meestal slecht teken). Heb het trouwens altijd vanaf de eisprong, maar een enkele maand gaat het niet over bij de menstruatie (zoals afgelopen maand) en dan wordt het bij de eisprong wel erger!! arrgg!

Ben wel benieuwd eigenlijk.. of ik aan mijn borsten zou moeten merken of ik wel/niet zwanger ben.. omdat ik er zo snel al last van krijg.. en het dan juist minder zou moeten worden ofzo.. geen idee.

11. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Panda het meeste is wel geregeld ja :) Moet nog wat accessoires kopen enzo en morgen gaan we naar een bloemist. En de huw.vw moeten nog steeds (het enige wat ik niet leuk vind om te regelen ;) ).
    Wat naar van je baas, zo rot om een fijn iemand te zien gaan. En altijd maar weer afwachten wat je ervoor terug krijgt.

Tempus ach meis :( Juist van je moeder wil je gewoon horen dat het goed gaat komen! Snap helemaal dat je erdoor van slag was/bent. Ik heb idd ook wel eens van die rare dingen hoor... Bij ons weet natuurlijk niemand dat we bezig zijn dus heb het niet zozeer door opmerkingen, maar soms lees of zie ik iets en dan raakt dat me onwijs. Momenteel bijvoorbeeld die libresse reclame van al die juichende vrouwen op de wc :x

Pukje het gaat wel ok hoor :) Z'n gangetje zeg maar... Ben wel bang dat als ik na de bruiloft nog steeds niet zwanger ben dat dat 'zwarte gat' dan weer terugkomt... (alleen maar bezig met zwanger worden en het niet willen lukken daarvan). En daarnaast (waarschijnlijk) volgende week ronde 30(!) in... Zo ver had ik nooit verwacht te komen. Maarja ik kan denk ik niet veel anders doen dan gewoon maar doorgaan.
    En hoe gaat het met jou?

12. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh, Tempus, dat is zeker een nare ontactische opmerking van je moeder! Heel begrijpelijk dat je zo van slag bent, dat zou ik ook zeker zijn! Je wilt dat mensen je de moed en hoop inspreken en dat heb je echt nodig, niet dat mensen je ontmoedigen. En het komt ook goed, meid! Heb je het je moeder verteld hoe deze opmerking is binnen gekomen?
    Goed een idee van Panda, om er totaal iets van te maken. Een sieradenkastje bijvoorbeeld.

Pandavliegen, die wachtweken ook. :(:x:) Je let constant op je lichaam of je iets anders voelt wat je normaal niet voelt. Ik voel nu bijvoorbeeld helemaal niks, misschien wat meer witte afscheiding of zo.
    Moeilijk dat je stiefvader zulke opmerkingen maakt. Onze toekomstige babykamer is nu nog een logeerkamer, wat het vanaf het begin was. Ik zal die kamer van jullie gewoon nog een rommelkamer laten, want jullie zullen de kamer echt nodig hebben als een kinderkamer. Het gaat jullie echt een keer lukken.

Mammietammie, ik snap je angst heel goed hoor. Nu kun je nog storten helemaal storten op het voorbereiden van de bruiloft, maar wat daarna. En er gaat elke keer weer een maand voorbij :(:x.
    Klopt we moeten inderdaad gewoon doorgaan, het zal een keer raak zijn. Alleen helaas weten we niet wanneer. Mijn moeder zegt altijd:'' Tja, het is afwachten en wachten tot het gebeurt, het is moeilijk maar het komt echt goed.''

Met gaat het nu wel oke, alleen nog een maand en dan ben ik precies twee jaar bezig. Dat is wrang. Maar daarentegen heb ik wel weer wat nieuwe moed, het schoonzusje van mijn schoonzus is na vier jaar zwanger geworden. Mijn man denkt en zegt nog steeds dat we gewoon steeds pech hebben gehad, en het dat ik heus wel vroeg of laat zwanger wordt.
    Mijn man heeft een auto gekocht, een ruime auto en nu zeggen mensen dat het een uitstekende keuze is, want het is een ideale gezinsauto. en ik voel die ogen gewoon naar mij kijken of ik misschien al zwanger ben. Niet leuk!

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi meiden, de spannende tijden komen we weer aan...! Wilde jullie even een hart onder de riem steken, hopelijk is het voor een of meer van jullie eindelijk raak!

He bah Tempus wat naar dat juist je moeder zo een opmerking maakt :( Hopelijk kan je een mooi ander plekje vinden voor het kastje!

Mammietammie, blijf hoop houden voor deze ronde! Na de bruiloft zit je hopelijk eerst nog op een roze wolk... huwelijkreis (misschien maken jullie daar jullie baby) anders kan je misschien toch hulp gaan inroepen.

O ja dat is balen dan mensen gelijk zoiets denken Pukje! Kan me voorstellen dat je daar wel even gek van kan worden... Heerlijk dat het goed weer is, zodat je lekker kan genieten van het buiten zijn met je hondje! En bij mij was het na precies 2 jaar raak en de maand erop weer, dus wie weet is die magische grens nu bereikt!

Nou hier druk bezig met de bruiloft plannen, heb een lijstje met alle kleine dinegnd ie nog geregeld moeten worden dus daar ben ik mee begonnen. Verder moet er nog super veel in huis gebeuren maar VL is veel te druk met z'n werk, heb echt geeeeeeeeeen idee hoe we alles op tijd klaar gaan krijgen voor de baby er is :(:x:( Verder voel ik me ok, krijg helaas steeds meer last van m'n bekken... Maar goed dat hoort erbij naar het schijnt!

Meiden ik blijf aan jullie denken, enorm hard voor jullie duimen en ik maak een klein vreugde dansje voor iedereen die hopelijk deze maand een roze streepje mag gaan spotten :)

Dikke digitale knuffel!

14. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Patruusje, bedankt dat je ons een hart onder de riem wilt zeker! ;):)
    Ja, inderdaad het zou geweldig zijn, als het deze ronde raak mag zijn! :D Nog even in spanning afwachten, ik voel niks wat op iets kan wijzen.

Ja, een bruiloft regelen en alles in orde maken (kamertje en spulletjes) voor een kleine uk is erg leuk, maar alles bij elkaar heel veel werk ook, lijkt mij! Wat vervelend dat je man juist nu zo druk bezig is met zijn werk, dan komt het meeste toch op jou neer. :(
    Maar ik ken heel veel mensen die de baby-kamer nog niet klaar hadden bij de komst van de kleine, mijn broertje bijvoorbeeld. Ze hadden de eerste drie maanden nog een klein wiegje voor de kleine op hun kamer.
    Sterkte en succes met al die drukte van het regelen, maar er komt vanzelf een einde inzicht!

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Patruusje, zeker lief! Fijn! Kan me voorstellen dat het irritant is dat je man nu zo druk is met werk, terwijl er zoveel geregeld moet worden!!

Pukje: Jij ook wachten tot vrijdag/zaterdag? Ga je testen deze maand?
    Ik had gisteren ineens geen last meer van mijn borsten. Heel fijn, maar dacht vanmorgen even testen, maar negatief. Dacht in het begin wel iets te zien, maar als het al iets was, was het zo vaag wat alleen onder de perfecte hoek in de zon een soort van heel misschien te spotten was.. maar toen ik in de huiskamer nog eens keek, kon ik het niet meer echt zien. Zal het me echt ingebeeld hebben. maar merk wel dat ik toch weer extra hoop :( had net ook een mini beetje lichtroze slijm dacht ik te zien, dat geeft in ieder geval extra reden om niet teveel meer te hopen deze ronde.

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, Wat verwarrend dat je eerst wat gezien dacht te hebben en toen daarna niet meer. :(:( Bij een negatieve uitslag hoor je helemaal niks te zien, dus misschien betekent het wel het begin van groeiend streepje :D. Gewoon vrijdag of zaterdag opnieuw testen. Lastig die verwarring, dat maakt het wachten nog spannender! :( Sterkte nog even!

Mammietammie, jouw NOD komt nu ook weer heel dichtbij!

Tempus, hoe is het met jou? Heb je de volgende IUI al gehad?

Mijn NOD is inderdaad zaterdag, of zondag. Ik ga in ieder geval zaterdag wel testen.

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Testen is helaas niet meer nodig :x:(:x:(:x Ben gisteravond / vannacht ongesteld geworden.

Lichaaam toch nog een beetje in de war na die kijkoperatie.

BLEGHH!!!!!!!!! Dit zijn de dagen dat ik echt denk, gaat dit nog ooit goedkomen?!!

Maar goed.. adem in en adem uit.. nieuwe ronde.. nieuwe kansen.

18. LisavB

LisavB Lid

10 apr 2014
    19
    0
    0
    Ik ken je gevoel, wij proberen ook al een jaar en het wil maar niet! Het is zo frustrerend dat je elke maand gewoon weer ongesteld wordt en idd om me heen ook een zwangere naar de andere. Ik gun het ook iedereen van harte, maar het is moeilijk om je je echt nog te verheugen voor de ander. Bij iedereen lijkt het ook super makkelijk te gaan.
    Ik ben op zich wel een stukje rustiger dan jij, maar ik begrijp je goed!
    Hou moed en vertrouwen, lieve Aster! Als het moet zijn, worden wij ook nog beschonken met een kindje! Veel sterkte en een prachtige huwelijksdag!! x

19. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oneee panda! :( Kl*te weer zeg :x :( Wie weet deze maand dan... Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na zo'n operatie toch?

Pukje ja mijn vriend zegt dat ook steeds dat het gewoon pech is... Maar eerlijk gezegd vermoed ik dat hij dat ook zegt omdat hij hoopt dat dat zo is... Tja en ik hoop het ook, maar het wordt wel steeds moeilijker om te geloven dat het spontaan gaat gebeuren.
    Spannend de komende dagen, ik hoop dat we onverwacht toch allebei een mooie test hebben!

Patruusje wat moeten jullie allemaal nog doen in huis dan?
    Gaan jullie nog op huwelijksreis? Wij wel maar weten nog niet of we direct na de bruiloft gaan. In september hebben we langer vakantie dus we twijfelen tussen een grote reis in september of twee kleinere reisjes in juni èn september. En daarnaast is het maar even afwachten of we nog wat overhouden na de bruiloft ;)

Nou mijn nod komt er ook weer aan, moet zaterdag ongesteld worden. Ik heb al sinds kort na mijn ei ontzettende last van mijn borsten en heb af en toe maagzuur/licht misselijk gevoel. Had ook rond 9 dpo 1 dag steken in mijn lies. En ja het geeft hoop, maar ik durf niet te hopen. Heb tegelijkertijd sinds vandaag ook hoofdpijn en kramp dus meestal betekent dat dat mijn menstruatie eraan komt. Dus het zal wel weer niets zijn.

20. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    MammieTammie: ja geloof dat je het gevoel hebt dat spontaan er niet meer in zit :( dat heb ik al af en toe.. en ben nog maar op de helft van jou.. pfft. Spannend komende dagen meid, ik duim voor je!

En Pukje, ook voor jou!

Deel Deze Pagina