Op naar ronde 30. Het zet nog niet echt door maar had al wel wat helderrood met afvegen en daarna bruinverlies de rest van de dag. Dus helaas.
Pandavliegen, wat vreselijk :x rot weer! Ik begrijp je gevoel hoor, op zo'n moment wordt je hoop toch behoorlijk weer in de grond geboord. :x Nou, zo'n operatie kan je lichaam inderdaad van slag zijn. Mammietammie, huwelijksreis leuk vooruitzicht! . Heb je een bestemming/ bestemmingen in gedachten? Die tekenen die je noemde, lijken inderdaad op zwangerschapssymptomen. Wie weet? Ik duim voor je! Ik probeer ook maar te hopen dat wij gewoon tot nu toe steeds pech hebben gehad en als nog spontaan zwanger worden. Maar ik zie mijzelf ook na de zomervakantie al met IUI beginnen. Patruusje, heb je al ideeen voor de inrichting van de baby-kamer? Lastig dat je nu last begint te krijgen van je beken? Ik wacht nog maar even af, maar ik word vast wel ongesteld zaterdag. Het enige rare was dat ik twee dagen na mijn eisprong 's avonds in bed opeens twee keer even flinke buikpuin (krampen, steken ) in mijn onderbuik kreeg. Het ging ook weer over.
Vannacht heeft het doorgezet Weet niet zo goed wat ik nu als eerste dag moet rekenen, wat denken jullie? Pukje nee we hebben nog geen bestemming in gedachten maar wel veel wensen Een rondreis door Amerika, lekkere zonvakantie in Europa, Sicilië, new york... Genoeg wensen dus maar nog even afwachten in hoeverre de portemonnee meewerkt Hebben jullie je huwelijksreis in Roemenië gedaan? Of ook nog ergens anders heen geweest?
He balen Panda en Mammietammie hopelijk kunnen jullie jezelf weer snel oppikken! Wat een mooie huwlijksreisbestemmingen staan daartussen Mammietammie! Wij gaan waarschijnlijk na de bruiloft een paar daagjes naar een luxe hotel in Nederland, en als het meezit aan het eind van het jaar nog een weekje weg naar de zon of naar New York. Hoi Pukje ik stond ook op het punt om de IUI te starten, en dat was niet nodig dus alles blijft mogelijk... Blijf erin geloven, jullie kindje komt eraan.... Wie weet is hij/zij al onderweg ! Onze babykamer wordt gewoon standard witte muren en dan leuke muurstickers met aapjes en bomen op de muren. Qua meubels heb ik nog geen idee... Tsja die bekken is erg vervelend, maar het komt vaak voor, en dit is eigenlijk pas de eerste echte kwaal die ik heb (gehad)... Dus ik mag niet klagen!
Hoi Mammietammie, ik heb het nog even nagevraagd en het antwoord wat ik kreeg was helderrood verlies is dag 1, maar bruinverlies telt niet als dag 1 daar heb je dus niks aan... sorry!!
Mammietammie, jij ook ongesteld geworden, wat verschrikkelijk rot weer! :x Ik had nog zoveel hoop voor je, vanwege die symptomen. Al die huwelijksreis-bestemmingen klinken top! Ik ben benieuwd welke het gaat of gaan worden. Wij zijn na ons huwelijk een week de bergen in getrokken, en ik kwam toen voor de eerste keer in mijn leven een beer in het wild tegen tijdens een wandeling en 's nachts hoorden we regelmatig de wolven huilen. Niet zo romantisch, maar wel bijzonder. . Later hebben we wel wat meer romantische reisjes gemaakt (Marokko of Berlijn bijv). Pandavliegen, hoe gaat het nu met je? Trok je het de afgelopen twee dagen nog een beetje op je werk nu je net weer ongesteld bent geworden en al die zwangere collega's op het werk? Waar ben jij geweest met huwelijksreis? Patruusje, klopt je hebt gelijk. Je geeft mij/ ons moed, ons kindje gaat een keer komen! Nu weet ik het weer, jij zou toch anders begin 2014 aan IUI beginnen? Heel gelukkig was dit niet meer nodig! Witte muren met leuke afbeeldingen (aapjes en bomen) is ook heel mooi hoor! En die meubels volgen wel, eerst je bruiloft maar regelen en achter de rug hebben, daarna komt het ook goed met de babykamer. Een weekje naar New-York, heel bijzonder en gaaf! lieve meiden, ik denk dat ik morgen ga testen.
Pukje: spannend morgen!!!! Laat je het weten?! Patruusje: waarschijnlijk als ik terug ga lezen vind ik het ook wel, maar zo is makkelijker, jij was na dik 2 jaar spontaan zwanger? Maar alles was ook "goed" bij jullie? *edit: sorry dat ik zo brutaal vraag, als je er niet over wilt praten, gewoon niet doen hoor! Enne ik vind het super lief dat je nog zo regelmatig informeert naar ons! (En mij terwijl we elkaar niet veel gesproken hebben, althans toen ik me aanmelden hier was je net zwanger erg lief dat je toch nog meeleeft!)*
Hihihi geeft niks hoor Panda... Vl heeft idd een zaadonderzoek gehad en ik heb bloedonderzoek, hsg en een kijkoperatie gehad... Naast een septum was er niks te vinden en ook het septum mocht geen probleem vormen om zwanger te worden. Ik had in november voor het eerst in m'n leven een positieve test in handen, na precies 2 jaar proberen. Helaas werd dat een vroege miskraam, na een bezoek aan de gyn ben ik op de wachtlijst voor IUI gezet... En dat bleek dus niet nodig want ik was in december weer spontaan zwanger... Ik weet gewoon wat jullie meemaken, en ik geef jullie graag een steuntje in de rug. Ik ben het bewijs dat het ook na 2 jaar gewoon spontaan kan gebeuren Spannend pukje, mijn duimen zullen voor je draaien!!
lieve meiden, nog niet ongesteld maar ook nog niet getest. . Ik had het testje klaar moeten leggen bij de toilet boven, met ochtendurine testen toch het beste. Ik moest zo nodig na de toilet na het ontwaken dat ik geen tijd meer had om het testje beneden uit de kast te pakken. Dan morgenochtend maar testen, mits ik nog niet ongesteld ben geworden dan. Misschien toch onbewust expres vergeten, toch heb ik nu net het testje al in de badkamer boven gelegd voor morgenochtend. Patruusje, zeker als ik er even doorheen zit, probeer ik altijd even aan jou en een bevriend stel van ons (na 6 a 7 jaar toch nog zwanger) te denken en dan komt er altijd weer een sprankje hoop terug. Wisten we maar van te voren maar wanneer het raak zal zijn, dan zouden we stukken geruster kunnen zijn. Mammietammie en Pandavliegen, ik hoop dat jullie vandaag van het zonnetje kunnen genieten. Lekker er even op uit of heerlijk lunchen buiten in de tuin. Tenminste het zonnetje maakt mij altijd wat vrolijker, ook als ik verdrietig ben en even nergens zin in heb.
Pukje! Je houd het spannend Hopelijk zie ik morgen een posi test als ik dit topic open!!!! Patruusje: Oh wauw, gewoon spontaan na 2 jaar. Dat geeft moed!! En het fijn zo een steuntje in de rug. Mensen die meteen in ronde 1/2/3 zwanger zijn geraakt, begrijpen toch niet dat gevoel elke maand.. en die (voor mij althans) rollercoaster van emoties, van dip, weer naar tot rust, naar hoop en tot nu toe weer kei hard terug naar die dip. Gelukkig krijg ik de echte dip beperkt tot een paar uren, maar de twijfel of het ooit goed komt, duurt vaak steeds langer, soms wel een paar dagen. Maar als ik dan jou verhaal zo lees, dan denk ik toch wel , het kan serieus echt nog. Dankje!! Zou inderdaad fijn zijn als je wist wanneer het raak zou zijn.. dan was het wachten minder erg ofzo, nu is het toch nog zo onzeker. Wij zijn trouwens niet op huwelijksreis geweest nog we gaan eind juni en het wordt Canada! (we moeten nog wel boeken trouwens maar moest nog mijn paspoort opnieuw aanvragen, dus denk dat we na woensdag gaan boeken!) We zijn eerder niet geweest i.v.m. dat we trouwde begin november en begin december de sleutels kregen van ons nieuwe huis! Gaat dit weekend trouwens helemaal goed komen! Lekker genieten van de zon, wijntje en elkaar Tempus, hoe is het eigenlijk met jou? Heb je je volgende IUI al gehad?
Aaah zo naar panda en Mammietammie Ik had toch het beste gehoopt. Wanneer gaat het nou eens gebeuren Pukje, spannend! Is vandaag eigenlijk je NOD? Ik ben benieuwd, al zou ik je wel missen in dit topic Ik heb maandag mijn 2e IUI. Vandaag follikelmeting en ik had er aan allebei de kanten eentje zitten tussen de 20-22mm. Ik vroeg nog even naar de zaadkwaliteit van m'n man bij de eerste IUI en het werd bestempeld als matig! Ik schrok me dood, want toen hij het via de huisarts liet testen zei die dat het 'prima' was. Als we eerder hadden geweten van de kwaliteit, hadden we misschien ook niet zo lang zelf moeten proberen. Wat een grove fout zeg
lieve meiden, vanochtend getest, resultaat heel duidelijk negatief. :x:x Laat de menstruatie nu maar snel komen dan. :x:x Ik moet zo weg, weinig tijd dus. vanmiddag reageer ik op jullie stukjes.
Ooh nee pukje jij ook al :x Grrr :x Tempus zou het niet kunnen dat de kwaliteit toen wel prima was en nu iets minder? Want het kan natuurlijk ook wel eens verschillen... Is je man misschien nog ziek geweest de afgelopen tijd bijvoorbeeld? Dat heeft veel invloed. Ik hoop dat je met 2 follikels dubbel kans hebt en het dus nu wel gaat lukken! Mijn duimen draaien voor je. Panda wauw naar Canada! Gaaf! Naar 1 plek of doen jullie een rondreis? Ik heb familie daar wonen maar ben er nog nooit geweest, lijkt me zo gaaf daar! Prachtige natuur...
Pukje: Ohnee!!!! :x:x:x Super balen!!! Tempus: Oh spannend, 2 follikels! Dat lijkt me wel een goed begin?! Wat apart van de zaadkwaliteit van je man.. misschien inderdaad wat mammietammie zegt? Zou het bij deze keer nog een keer navragen!! Heel veel succes morgen!! Hopelijk heb je er minder last van dan normaal!! Mammietammie: We willen naar vancouver vliegen en dan daar een auto huren en door west canada rijden. Rondje langs de natuurparken en Vancouver zelf Lijkt me ook mega mooie natuur! We zijn twee jaar geleden in Ijsland geweest (3 weken rondgereist) dat was ook zo verschrikkelijk mooi. Echt een enorm grote aanrader als je van natuur houd!
Nou ja, dat vroeg ik dus ook. Eerder zagen ze geen reden om het opnieuw te onderzoeken. Maar waarschijnlijk heeft de huisarts niets gezegd over de beweeglijkheid (40%) en afwijkende spermacellen, omdat bij goede aantallen (bij hem 17 miljoen) de beweeglijkheid geen probleem hoeft te zijn. Hij is trouwens niet ziek geweest. Wauw panda, dat klinkt allemaal heel mooi! Autorijden in een ander land lijkt me we eng trouwens joh.. Ik ben benieuwd, wel een verslagje als je terugkomt hè
hihi zal ik zeker doen! Ik vind autorijden erg leuk Heb ook in Ijsland 3000 km gereden, in Amerika, Spanje en in Kreta (Kreta was overigens wel eng!! die mensen daar rijden erg anders dan hier ) In het begin is het altijd wel eng, andere auto, andere borden enzo, maar goed opletten en dan lukt het wel Oh, wel vervelend van dat zaadonderzoek, had toch fijn geweest als je eerder wat meer had geweten.. Hoe is het eigenlijk met je euhh gat in je oor?! (ik ben de naam even vergeten!!! Sorry!!) heb je daar nog last van?
Pandavliegen, Canada wat gaaf!! Het lijkt mij zo mooi daar, prachtige uitgestrekte natuur! Je gaat vast de tijd van je leven daar hebben! Cool dat jullie zelf met een auto rondtrekken op vakantie! Tja, hoe ze in sommige landen rijden , doodeng gewoon. Wel leuk om te zien, maar om dan ook echt aan het verkeer deel te nemen dat niet graag. Ik raakte in het centrum van Marrakech niet uitgekeken wat er op de weg reed en hoe ze reden. En heb je van je wijntje genoten ? De zonnetje is alleen niet zoveel waard , ik vind het nog behoorlijk koud. Mammietammie, ik ben wel echt benieuwd wat jullie reis gaat worden! Tempus, 2 follikels wow!! Dat klinkt goed! Wel een flinke tegenvaller dat de kwaliteit van de zaadcellen zo tegen viel! :x De kwaliteit kan wel eens verschillen van keer tot keer, maar van prima tot matig . Ik vind dat ze in het ziekenhuis het zaadonderzoek gewoon over hadden moeten doen. Het AMC waar wij lopen, doet standaard altijd het zaadonderzoek twee keer, ook als de huisarts dit al gedaan heeft. Ze hebben daar tenslotte een speciaal laboratorium voor zaadonderzoek en zaadbewerking. Bij de huisarts volgens mij meer simpele testjes. Nu ik toch negatief getest heb, wil ik maar snel ongesteld worden. Dan kan ik tenminste verder voor mijn gevoel. Gisteren of uiterlijk afgelopen nacht was mijn NOD. Maar ja vorige keer was ik natuurlijk ook twee dagen later dan normaal ongesteld geworden. Misschien is mijn gewone cyclus nu met een dag of twee dagen langer geworden. Vreemd, maar ja als je maar een eisprong hebt toch, dat lijkt mij het belangrijkst.