Wat naar panda Ik dacht echt dat het nog wel de goede kant op kon gaan voor jou deze maand. Dikke knuffel hoor Patruusje, ik vind het zo lief van je dat je nog steeds blijft reageren! Mammietammie, jij ook al ongesteld Begrijpelijk dat het op een gegeven moment teveel wordt (wat dat betreft was ik blij dat ik er pas achter kwam toen we al getrouwd waren) Ook voor jou een dikke knuffel Pukjepuk, heb jij nog bloed verloren? Naar zeg, een blaasontsteking. Hopelijk wordt het snel beter! Ik kwam trouwens net een plaatje tegen op Facebook waar ik echt furieus om werd. Het is waarschijnlijk grappig bedoeld maar AAARGH. Geef dat kind maar hier dan! Hoef ik me ook niet zo klote te voelen nu Moederdag nadert.
mammietammie, heel begrijpelijk dat alles een beetje teveel werd! En het steeds weer ongesteld worden, hakt er ook weer elke keer in. :x Het lijkt mij ook heel dubbel. Een bruiloft is de mooiste dag van je leven, en daar leef je graag naar uit, en het verdriet van het zwanger worden gooit elke keer weer roet in het eten! Heel goed en fijn dat jullie er veel over gepraat hebben en dat jullie elkaar in deze drukte en stress niet vergeten! Ik hoop echt dat je ook genoeg momenten van voorpret ervaart van de komende bruiloft. Gaaf dat je het juiste kapsel en make-up hebt 'gevonden'!!! Denk daar maar heel heel vaak aan!!!! Tempus, inderdaad die foto en andere soortgelijke grapjes/ opmerkingen maken mij ook altijd erg boos! :x:x Geef al die kinderen die 'teveel' zijn voor hun ouders maar aan ons ja. :x Klopt, met moederdag wordt het nog niet moeder zijn nog eens even extra benadrukt. Geen leuke dag! Mijn ouders zijn een weekje op vakantie, anders kon ik mij op mijn eigen moeder richten (even langs gaan). Dat deed dat mij altijd goed. Ik heb de afgelopen twee weken met de kinderen op het werk moederdag-cadeaus gemaakt. Dus ik ben een beetje 'afgestompt'. En hoe is het met je tongsplit? Met mij nu beter, ik heb een stuk minder last van de blaasontsteking. Daarnaast hoef ik niet meer constant naar de toilet. Ik drink nu iedere dag naast mijn dagelijkse glaasje granaatappelsap eveneens een glaasje cranberry. Gelukkig woensdag en vandaag geen bloed meer verloren.
Goed om te lezen dat het in ieder geval wel beter gaat. Jammer dat je moeder er dit jaar niet is om even langs te gaan. Pff, ik weet echt niet hoe je het doet, hoe je jezelf zo'n week doorsleept met moederdagcadeautjes en versjes die je om de oren vliegen. Maar ja, er is geen ontkomen aan ook natuurlijk. Mijn tongsplit is overmorgen om 12 uur. Jammer genoeg heeft m'n man rare ploegendiensten en de split wordt gedaan door een artist in Arnhem, dus dat is niet echt een afstand die we op een middagje heen en terug kunnen rijden. Beperkt tot het weekend dan dus maar. Ik ben wel zenuwachtig!
Tempus, WOW overmorgen al!!!! Spannend!!!! Logisch dat je zenuwachtig bent, ik zal het zelf doodeng vinden. : Wat betreft die moederdagcadeautjes ik moet toegeven dat ik veel enthousiaster was in het bedenken van paasknutsels. Ik heb mijn collega;s maar iets leuks laten bedenken voor moederdag.
Tempus!! Super spannend die tongsplit ik zou ook mega zenuwachtig zijn!! En wat een belachelijk plaatje.. gelukkig zie ik die niet op facebook. Bah!! Pukje, fijn dat je blaasontsteking beter is, ik hoop voor je voor een goede reden!! Hier merk ik niet zoveel van moederdag... was het eigenlijk vergeten tot ik het hier las Sinds mijn vader overleden is (als jong kind al) heb ik geweigerd zo een dag te vieren... mammietammie, ik hoop ook dat je wel echt kan genieten van de voorpret voor je bruiloft! Het is zo leuk!! Super veel succes Tempus, overmorgen!!
Hoi lieve meiden... wat balen dat er toch weer 2 ongesteld zijn geworden! Pukje wat fijn dat het beter gaat met je blaas ontsteking, ik heb het ook ooit zo erg gehad dat ik bloed plaste, dat was zeker geen pretje! Echt heel knap dat je voor je werk toch maar de hele dag met kindertjes kan omgaan, en dan ook helemaal met deze dag in aantocht Wij kiezen voor huw vw omdat ik een koophuis heb en VL een eigen bedrijf. Dit willen wij graag gescheiden houden... Ik heb gister eindelijk het concept doorgenomen, poeh best nog een klus want het is allemaal in technische taal geschreven. Heb er een paar vragen over gesteld, moet nog een paar dingen sturen als aanvullen en dan is het wel klaar hoop ik. Wat leuk van je proef kapsel en make-up... Ik ben zo benieuwd naar het totaal plaatje straks, je hebt natuurlijk een beeld van de jurk en van het haar en de make up, maar straks alles samen Ik snap je helemaal, probeer je zoveel mogelijk te focussen op de bruiloft en andere leuke zaken! Wat spannend Tempus je split dit weekend!! Ik ben wel benieuwd hoe dat er nou uitziet, dus mocht je een foto willen posten ben ik wel heeeeeeeel benieuwd! Hebben jullie inmiddels de volgende IUI al gepland, of doen jullie het rustig aan?
Ik heb maandag de eerste follikelmeting weer, dan weten we pas de datum van de IUI weer. Ik mag pas foto's online zetten als het genezen is, een week na de split.
Tempus, als het goed is, heb je net het 'snijden' van de tongsplit achter de rug! Is het meegevallen? Sterkte met de eerste dagen (pijn)! Hopelijk geneest het snel en kun je snel gaan genieten van het resultaat! Ik ben heel benieuwd, dus ik zou graag na een week ook een fotootje willen zien ! Goed dat je dit doet!!! We moeten niet vergeten te 'leven' ondanks het verdriet, gewoon van alles blijven plannen en doen! Een sterke vrouw ben je!! Pandavliegen, heel begrijpelijk dat je eigenlijk niet doet aan moederdag. In het verlengde van moederdag ligt vaderdag, en dat is door het gemis van je vader dus extra confronterend. Patruusje, klinkt als veel gedoe en geregel dat huw.vw. ! Maar ja, in jouw geval wel veel handiger en verstandig dus. Ik ben ook wel benieuwd naar jullie trouwfoto straks! Gelukkig werkte ik al voordat we begonnen met zwanger worden al met kinderen, anders had ik het wel erg moeilijk gevonden, denk ik. Het is echter wel soms pittig om te zien hoe snel en makkelijk veel moeders weer zwanger worden een tweede of derde. Maar daarnaast hoor ik ook dat ouders na lang proberen toch zwanger werden, dat geeft daarentegen hoop. Mammietammie, van jou zou ik straks ook een trouwfotootje willen zien! Altijd leuk om trouwfoto's te zien ! Met mij ging het stukken beter, vandaag ik de ochtend even wat minder. Het leek of de blaasontsteking een beetje terug kwam, maar nu weer wat beter. Het is toch weekend, dus kan ik heel veel drinken en plassen (goed doorspoelen). Op het werk drink ik meestal weinig. Niet fijn trouwens, dat nare regenachtige weer! Vanochtend naar een bloemenmarkt in het dorp geweest en veel bloemen voor de bloempotten in de tuin gekocht!
Ik heb mijn split aaahh. Ik zal jullie de details besparen, maar de procedure viel best mee. De pijn begon daarna pas, de zwelling is nu heel erg maar goed, dat wordt met de dag beter natuurlijk. Jammer genoeg belden mijn schoonouders vanochtend met de mededeling dat we er nog maar eens over na moesten denken, want volgens het geloof mag het niet (Leviticus, dan kan ik ook nog wel wat dingen opnoemen waar zij zich niet aan houden). Misschien houden we op deze manier de zegeningen zelf uit ons leven zeiden ze (met andere woorden: eigen schuld, dikke bult dat ik onvruchtbaar ben!) Ik geloof zelf in God en diep vanbinnen weet ik dat ik dit niet moet doorstaan als straf, maar gewoon het feit dat ze zoiets dúrven zeggen maakt me woest. Pukje, heb je al cranberrysap of cranberry-bruistabletten geprobeerd? Het is inderdaad gewoon rotweer zeg, wel lekker dat je nog even buitenshuis bent geweest toch? En dan kun je het ook weer lekker gezellig maken in je tuintje
He tempus, wat super balen dat je schoonouders zoiets zeggen!! Bah!! Nou het ligt zeker niet aan jezelf hoor!! En ik vind het goed dat je het gedaan hebt!! Hopelijk geneest het snel! Is het niet heel raar? Pukje, hopelijk blijft de blaasontsteking nu weg!! Wanneer is je NOD nu? Trek je het wachten nog? Wij hebben ook huw.vw. Gedaan, was een hoop geregel maar door eigen bedrijf van mijn man noodzakelijk. Ben nu wel blij dat we het zo goed geregeld hebben! Hier dit weekend vooral heel druk. Ben echt even helemaal klaar met het zwanger worden heb van de week er over gedacht om weer aan de anti concepti te gaan okay, dat was een slecht idee maar toch. Gelukkig ook wel een goed gesprek met mijn man gehad , en we proberen het loslaten niet (dat werkt niet voor mij) maar wel hoe we het een plekje kunnen geven. De voorbereidingen naar Canada helpen wel bij lekker afleiding! Plus gisteravond hele avond speciaal biertjes gedronken met mijn stiefneven! Helpt ook Succes met de genezing van je tong tempus! En pukje jij ook nog beterschap en een fijn weekend! Ondanks de regen!
Het is wel heel raar ja Fijn dat je toch nog met je man hebt kunnen praten over dit alles panda. Het is soms heel moeilijk om hier een weg in te vinden, maar ja.. je hebt geen keuze. En begrijpelijk dat je wel even dacht aan anticonceptie, ik weet alleen niet in hoeverre dat rust zou geven (en uiteindelijk sta je dan ook met lege handen..)
Denk ook niet dat het helpt, maar soms wil ik zou graag die relaxheid van toen we niet of heel net bezig waren maar ja, zo is het gewoon niet. Inderdaad wat je zegt, je hebt geen keuze en we zullen het een plekje moeten geven. Hihi tempus, jammer dat ze geen tongsmiley hebben met een split
Heel herkenbaar ja, ik zou ook graag nog even een middagje doorbrengen in de tijd dat ik dacht dat ik binnen een halfjaar wel zwanger zou zijn. En hier niet, maar op het piercingforum wel!
Tempus, de tongsplit zit er nu dus! Eten is vast nog even moeilijk, denk ik. Wat een nare gemene opmerking van je schoonouders! Kan echt niet, wie zijn zij om te oordelen en dit zomaar te zeggen! :x:x Wij zijn zelf ook christelijk, mijn ouders eveneens. Ik zie vruchtbaarheidsbehandelingen als middelen die God ons gegeven heeft, dus geoorloofd! Mijn ouders zien dit ook zo, terwijl zij uit een behoorlijk traditionele kerk komen. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat er christenen tegen IUI zijn. Waarom zijn je schoonouders er dan tegen? Zij gaan toch ook naar de dokter als ze ziek zijn. Wel ken ik mensen die tegen IVF zijn als er sprake is van restembryo's. Al vind ik dat je als christen eveneens gewoon IVF mag doen, in de trend van het doel heiligt de middelen of zo. En je moet nooit vergeten, het is absoluut geen straf!!! Jullie hebben dit niet verdiend!!! God houdt juist van ons, zowel van christenen als niet-christenen! Je doet het goed, Tempus! En er is ook niks mis met een tongsplit! Dat is juist stoer. Pandavliegen, logisch dat je het zwanger worden zat bent! Als het zo lang duurt, dan is het gewoon niet leuk en spannend meer! Ik heb vorig jaar zomer ooit een keer uit frustratie een potje foliumzuurtabletten door de badkamer gegooid :x. En het loslaten is ook niet mogelijk! :x:x Ik heb dat geprobeerd, maar ik werd alleen maar boos omdat het niet lukte. Het afleiding zoeken hou ik er wel in, dat lukt nog en het werkt ook nog. Gewoon veel blijven praten samen. Ik praat er veel over met mijn man en ik kan bij jullie mijn verhaal goed kwijt. Donderdag waarschijnlijk mijn NOD, nog geen last van spanning. Dat komt vanaf dinsdag, denk ik. Verder ben ik zeker blij met de bloempjes, de bloembakken zijn weer gevuld. Daarnaast nog twee mooie hang bloemen. Vorig jaar hadden we geen bloemen in de bakken, die zomer begon ik aan het onderzoekstraject en ik had toen geen oog voor bloemen uitzoeken. En vervolgens geen tijd en te laat.
Pukje! Hoe is het nu?! Hopelijk nog niet teveel spanning voor je!! En Tempus, hoe was de FM maandag? En je tong? Hier alles zijn gangentje . Niet veel nieuws nog, wat ups/downs, en heb vooral afgelopen weekend veel sushi gegeten en veel gedronken
PukjePuk, voel je al wat? Ja, ik snap wel dat je tuin dan echt het laatste is waar je aan denkt. Nou ja, dit jaar kun je er in ieder geval van genieten. Nu de temperatuur nog en wat minder regen! Ik weet niet hoe dat zit met m'n schoonouders, zij vinden het overduidelijk een straf van God en daar kun je niet tegenin gaan omdat het Zijn wil is ofzo denk ik. Allemaal prima, maar dan moeten ze ook niet aan m'n kraambed staan, of is het dan opeens wél oké? Panda, lekker toch! Dat moet ook een keer kunnen, jezelf trakteren op iets lekkers. Oh ja, m'n follikelmeting. Ik had twee follikels, een van 14 en een van 16 dus die moeten nog even doorgroeien. Morgen Pregnyl (weer gedoe met die rot ziekenhuisapotheek!) en dan vrijdagochtend inseminatie. Fingers crossed! Tongsplit gaat trouwens ook oké, ik heb een paar dagen superveel pijn gehad maar sinds vandaag gaat het de goede kant op. Wat doe ik mezelf toch altijd aan
Tempus wat ben je toch een stoere meid gaaf hoor je tongsplit! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto. Wat gemeen van je schoonouders zeg :x Jammer dat ze jullie niet gewoon onvoorwaardelijk kunnen steunen Panda ja herkenbaar hoor! Hier ook zitten twijfelen om weer ac te gaan gebruiken, dan heb je tenminste weer vastigheid, weet je gewoon wanneer je ongesteld moet worden enzo! Ik dacht vroeger altijd dat ik héél snel zwanger zou zijn, zou me zo graag weer eventjes zo optimistisch voelen... Pukje spannend meid, morgen je nod. Merk je al iets? Ik word gek hier, heb deze week al minstens 4! zwangerschapsaankondigingen gezien op Facebook Lijkt wel een babyboom, behalve bij ons dan :x