hey lieve meiden, ik voel of merk nog niks. Maar ja het ook zomaar net als de vorige twee maanden een dag later zijn, dus op vrijdag. De spanning is er nu wel, alleen denk ik dat weer niet gelukt is. Na zoveel rondes bouw je toch voor elke keer een verwachting op dat het niet raak zou zijn. Tempus, je bent zeker stoer! en een sterke vrouw! Klopt, en laat je zeker niet gek maken door je schoonouders! Jij weet beter!! Maar ik snap dat hun houding je zwaar valt, je verwacht steun en troost en je krijgt een schop na van hen! Fijn dat het nu beter gaat met je tong! Ik hoop dat je snel van kunt genieten! Pandavliegen, vier aankondigingen in één week! WOW :x, heftig en niet absoluut niet 'like'! Alsof het altijd zo gemakkelijk gaat! :x:x Ik dacht echter ook altijd, dat ik wel redelijk snel zwanger zou zijn. Gewoon omdat ik gezond ben en bijna nooit ziek ben! Ik leef en eet redelijk gezond. Dat zegt dus niks. Soms denk ik dat ik een te sterk lichaam heb om zwanger te worden, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
pukje!! ik ben ook benieuwd! Heb je getest vanmorgen? Tempus, ik vind je stoer hoor!! En ik geloof niet, kan niet zoveel zeggen over wat wel en niet slecht is van het geloof, maar ik vind dat van je schoonouders echt heel gemeen!!!! Hier komende weekend weer eisprong. Daar gaan mijn hormoonvrije dagen weer!! Zie soms echt zo op tegen die weken erna.. Maar weer duimen op iets goeds!! Oh en Tempus, heel veel succes vrijdag!!!
lieve meiden, morgen dus mijn NOD. Nog niet getest, ook nog geen testen gekocht. Ik was even heel druk de laatste afgelopen dagen en avonden. Morgen ga ik testen kopen en zaterdagochtend testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden morgen. Ik voel niks, wel ben ik erg onrustig. Pandavliegen, dus je eisprong komt er aan. Aan de klus dus maar! Je hebt gelijk, daar gaat je rust, want de twee weken die volgen zijn echte 'wachtweken'. :x We moeten maar gewoon doorgaan en blijven doorgaan. Het moment gaat echt een keer komen! Tempus, ik ben benieuwd naar foto's van je tongsplit! Wat is een volgende stap?
En Pukje? Hoe is het vandaag!? (ben niet nieuwsgierig hoor ) Tempus, de IUI goed gegaan vandaag? Veel pijn? of wen je aan zoiets?
Tempus, hoe is de IUI gegaan? Ik hoop dat je er geen (na)pijn van hebt! Sorry, meiden, nog niet getest ! Ook nog niet ongesteld. Ik ga vandaag pas boodschappen doen en een test kopen. Onbewust heb ik geen haast met testen kopen, geen zin in negatieve uitslagen. Ik laat trouwens mijn man altijd testen kopen, dan hoef ik het zelf niet doen. De supermarkt en de kruidvat is een dorp verder, waar ook mijn werk is, en ik kom tijdens het boodschappen dan vaak ouders van mijn werk tegen. Dan ga ik daar zelf geen testen kopen. Ik had tot en met donderdag wat gevoelige borsten, vanaf gisterenochtend niks meer. Maar woensdag had ik ook geen gevoelige borsten, maar dinsdag en donderdag wel weer. Dus dat lijkt mij dus niks te zeggen.
Mijn hechtingen gaan er morgen uit, zal dan proberen een foto te maken. Ondertussen gaat het drama met m'n schoonouders lekker verder. IUI was prima, ik heb wel een beetje krampen gehad maar niet zoals de vorige keren. Ik werd geholpen door een dokter die eigenlijk niet in ons ziekenhuis werkt, maar in het team zat wat IUI heeft ontwikkeld! Hij wist er dus heel veel over te vertellen. Fingers crossed, hopelijk driemaal scheepsrecht. Panda, heeeeeel veel succes weer nu je zo rond je eisprong zit. Wachtweken zijn inderdaad naar, maar hopelijk wordt je geduld beloond Pukje, nog steeds niet getest joh.. knap hoor! Ik heb echt wel goede hoop voor je deze maand!
Balen tempus dat het drama verder gaat!!! Ook jij strekte in de wachtweken!! Hier nog geen teken van eisprong cyclus wordt weer langer denk ik (hoop dinsdag dan op eisprong) Pukje: en?! Vind het spannend!!
Had gisterenmiddag ineens een positieve ovulatietest.. en vanmorgen van die eisprong buikpijn.. dus wie weet toch nu. Test nog even door, maar begrijp niet heel veel van mijn cyclus meer sinds de kijkoperatie Ja eens, pukje, je maakt het spannend!!
sorry meiden, het blijft nog even spannend. Ik had zaterdag nog testen gekocht, en gelijk eentje gedaan met het resultaat 'negatief'. Maar ja, ik had toen een uur geleden ook al geplast. Nu vandaag, ben ik nog steeds niet ongesteld. Wel had ik vanaf zaterdag een beetje een weeiig gevoel in onderrug en onderbuik, alsof ik ongesteld ga worden. Morgen ochtend maar weer testen. Drie dagen overtijd, vreemd! :x Pandavliegen, wat vervelend dat je cyclus wat langer is geworden. Ik weet niet of dat door de kijkoperatie komt, het zou kunnen. Goed dat je nu ovulatie-testen gebruikt, dan mis je je ovulatie ook niet. Mijn cyclus lijkt ook wel 1,5 dag verlengd te zijn, cyclussen kunnen dus veranderen. Tempus, en hoe is het nu met je tong? De hechtingen zijn er nu uit toch. Hoe ziet het er nu uit? Wat naar dat het gedoe van je schoonouders nog doorgaat! :x:x:x:x Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien, makkelijk praten ook vanuit hun situatie! :x:x Wat zegt je man er van, kan hij hen niet even tot orde roepen? Jullie verdienen deze situatie echt niet hoor! En het gaat je gewoon lukken, en hopelijk deze ronde!
Succes panda! Hopelijk is het toch écht je ovulatie Pukje, huh wat gek. Ik had nu toch echt wel gewoon een knaltest verwacht van jouw kant eerlijk gezegd. Ik hoop dat die alsnog komt.. maar anders is het gewoon stom dat je menstruatie niet doorbreekt! Tijdverspilling, haha.. Nou, de ruzie is uit de hand gelopen en we hebben mijn schoonouders niet meer gehoord. Mijn man was en is woedend, voor hem hoeft het contact op deze manier niet meer.. dus ja, hij is wel voor ons opgekomen maar hij voelt zich er natuurlijk heel naar over nu.
Whoooo!! Tempus!!! Dat ziet minder eng uit dan ik dacht! Gaaaaaf!! Wat super nare situatie met je schoonouders, super lastig. Wel fijn dat je man het voor je opnam! Pukje, he bah, en niet ongesteld en negatieve test ik hoop morgen op een positieve!!! Duim duim duim!! Vandaag weer positieve ovulatietest, vermoed dat mijn cyclus zich langzaam weer hersteld naar 28 dagen. De wacht weken breken weer aan maar nog paar dagen klussen! Wel raar he dat je cyclus zo kan veranderen. Vind onze lijven maar vaag Echt super spannend pukje'!!
kan je ze nu ook los bewegen van elkaar? en 2 dingen tegelijk proeven? hehe of dat nog niet uitgeprobeerd?
M'n smaakpapillen zijn nog aan het vernieuwen, dus dat kan ik denk ik nog niet testen. Kan ze wel los bewegen van elkaar, maar het vergt wel wat oefening hoor Over een tijdje kan ik vast trucjes.
Wow Tempus, dat ziet er wel heel vet uit! Ik vind die piercings in je wang ook leuk, onnatuurlijke kuiltjes Wat naar dat je schoonouders dat soort dingen zeggen, maar wel fijn dat je man het voor je opneemt! Panda success weer met de wachtweken!! Pukje, god wat hoop ik dat het raak is voor jou! Hopelijk zien we snel hier het positieve nieuws
Tempus, wow wat ziet je tong er gaaf en stoer uit! Je zult vast je tong wat opnieuw moeten leren kennen. Lijkt mij wel heel cool om de twee tonggedeeltes los van elkaar te kunnen bewegen! Die lachkuiltjes-piercings zien er ook stoer uit! Volgens mij ben je een heel kleurrijk persoon. Goed dat je man voor je/jullie op kwam! Dat hij flink boos is geworden, is gewoon terecht. Je schoonouders mogen erop gewezen worden. Maar ja, leuk is het niet. Je wilt dat je (schoon)ouders je steunen en je positief bemoedigen! Misschien is het ook wel goed dat jullie even afstand van hen nemen, hopelijk beseffen ze dan wat ze zeggen. Pandavliegen, gisteren weer een positieve ovulatie-test. Nog even klussen dus maar. Het zal fijn als je cyclus zich herstelt. Niks is zo ingewikkeld als een vrouwlichaam, denk ik. Meiden, ik heb vanochtend niet getest, ik dacht vanochtend vroeg dat ik ongesteld zou worden. Ik ben dat echter niet geworden. Morgen dus maar testen, dan moet het echt. Al vind ik het erg spannend! Ik voel niks, zijkanten van mijn borsten met vlagen pijnlijk (niet de hele dag). Verder topfit. Wel had ik gisterenavond lage rugpijn, nu niet meer. Ik word er moe van!