Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Pukje!!! Je laat ons wel in de zenuwen zitten ;) moet ik nog een nachtje slapen!! Argh!! Hihi ik vind het echt zo spannend!!

Zit je nu qua tijd ook over je langste cyclus van afgelopen jaar? Dat zou wel een goed teken zijn toch!!

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    lieve meiden, ik heb vanochtend een test gedaan, van de kruidvat. Zo'n test die je ook vroeg kunt gebruiken. Er moet een tweede streepje verschijnen als je zwanger bent, resultaat een kruisje. Ik lijk heel lichtjes dat kruisje te kunnen zien. Maar ik ben zeker al drie dagen overtijd, dan had ik toch wat een knaltest verwacht wanneer ik zwanger zou zijn.
    :(:(:(:(:(:(:( Wat moet ik denken, dat ik zwanger ben geweest, en het is eerder mis is gegaan? In ieder geval morgen maar testen.

Bijgevoegde bestanden:

3. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    foto's zijn altijd vaag, maar zien jullie een verticaal streepje?

4. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Pukje! Kan je een foto maken op een witte achtergrond?? Ik kan niks zien maar ik ga zo even kijken in ander licht!

Kan ook zijn dat je eisprong later was/ langzaam hormoon opbouwt... Morgen weer testen! Oh meid wat spannend! Misschien zo een kruidvat test proberen? Die schijnen nog gevoeliger te zijn..

5. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    In ander licht lijkt ik het kruisje ook te zien!! Spannend!!!!

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zie wel wat hoor! Hoop voor je dat hij donkerder wordt, maar ik durf er niet met zekerheid wat over te zeggen. Ik zou ook nog even een andere test proberen. Verscheen het wel binnen afleestijd?

7. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Hoi hoi,
    Ik lees al een poos mee en ik gun het jullie allemaal zo!! Ik zie ook zeker een kruisje. Het is wel heel licht inderdaad maar toen ik zwanger was van mijn eerste testte Ik vier dagen over tijd alleen positief met zo'n super gevoelige test en het resultaat banjer hier lekker in het rond!

Pas een week over tijd testte Ik met clearblue positief. Dus hou goede hoop als het echt niks was zag je nu ook geen licht kruisje.

Hou je taai! X olga

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ooooh Pukje wat spannend... Ik zie ook een kruisje... Heb je geen KV 2 voor 5 euro testen... Deze hebben altijd vrij snel een duidelijk resultaat. Ik ben verder niet bekend met deze KV testen die je nu hebt gedaan.

Ik ben heel hard aan het duimen voor oplopende testen...! het is je zoooo gegund!

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor jullie antwoord! Het is inderdaad heel licht nog, dus ik durf nog niet blij te zijn. Nog even flink spannend.
    Het is inmiddels drie dagen overtijd (zondag zou de NOD van mijn langste cyclus geweest kunnen zijn), dus dat de uitslag nog heel licht positief is, baart mij zorgen zeg maar. Olgademuurbloem, jouw verhaal geeft mij wel wat hoop, je hoeft niet gelijk altijd direct een knaltest te hebben.
    Wel was het binnen de twee minuten, en het was lichtblauw dus dezelfde kleur als de andere streepjes.

Verder ook geen symptomen. Ik ben vandaag alleen erg moe, maar dat komt omdat ik heel slecht geslapen heb van de spanning. Maar Patruusje, jij had ook niet direct symptomen.

Maar wat zou het super mooi zijn als ik na 25 rondes zwanger mag zijn! Ik doe gewoon morgen of overmorgen nog een test.

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh! Dat je zolang overtijd bent is al wel een goed teken! Ik duim echt heel hard voor je!!

11. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    #1031 Patruusje, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt: 21 mei 2014
    Nee ik had niet echt symptomen, meer het gevoel dat ik ongesteld moest worden en wat steekjes rond m'n liezen. Verder echt niks bijzonders... jeetje meid, ik kan niet stoppen met kijken, ik ben helemaal zenuwachtig voor jou! Hopelijk stijgt de test qua kleur, maar ik zou sowieso even kijken of je misschien een andere test kunt halen liefst KV 2V5... Die zijn tot nu toe bij mij het gevoeligst geweest...

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat spannend pukje! Als ik jou was zou ik nu elke dag testen :p Het zou iig om de dag moeten gaan oplopen als het raak is... Ik hoop het zo voor je. Ik vind het op de foto lastig te zien maar dat komt ook door de drukke ondergrond. Heb je vandaag weer getest? Spannend zeg!

13. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    :(:(:(:x:x:x:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:x:x:x:x Vandaag weer getest, en niks geen positief plusje meer, ook leek ik al wat roze te zien toen ik naar de toilet ging. Ik zat er zo dichtbij, het lijkt wel of het mij gewoon niet gegund is. Waarom :$:$:(:(:(:x:x:x:(:(:(:(

En nu moet ik nog de hele dag werken, ik ben zo boos en verdrietig.

14. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Lieve pukje wat vind ik dit erg voor jou.
    ik wil je even een hele dikke knuffel geven meid

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh lieve pukje!!!!! Wat super super super super super kut!! :( balen balen balen, oh meid het is je zo gegund, wat super super balen!!! :( :( :( bah bah bah!! Hele dikke knuffel!!

16. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Oh lieverd wat een domper... Maar prober nog even positief te blijven, ik heb geen idee hoe accuraat deze testen zijn... Geen bloed geeft moed.

Als het wel nog doorbreekt is het misschien toch vroegtijdig misgegaan, maar ook dan is er geen nood aan de man... Dat gebeurde mij tenslotte ook en nu 30 weken verder zit er wel een kindje veilig in m'n buik... Ook jullie is dit gegund, blijf erin geloven!

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh Pukje, wat verschrikkelijk :( Zo gemeen dit, dan had je beter meteen een witte test gehad dan de hoop dat je test op zou lopen :(

18. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden! De test van afgelopen woensdag (NOD waarschijnlijk vrijdag geweest) was ook misschien wel veel te licht voor drie a vier dagen overtijd. Was tenslotte zo'n extra gevoelige test, die je al voor je NOD kunt gebruiken. gisterenavond had ik al enorm veel rugpijn.

Nu verlies ik veel bloed met veel stolsels en al opgebouwd weefsels. Verder krijg ik waarschijnlijk koorts, want mijn temperatuur is nu 38 C (iets verhoging).

Pandavliegen, heb je nog goed kunnen klussen begin deze week? Nu zit je net als Tempus, in die ellendige wachtweken. Tempus, jij nog een weekje wachten.

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ooooh nee lieve pukje :( Wat verschrikkelijk zeg! Je was er eventjes zó dichtbij :( :x Ik hoop dat het voor jou net zo gaat als bij Patruusje, dat je lichaam het nu doorheeft en je komende ronde zwanger mag worden en blijven! Knuffel!

20. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    De enige troost is dat mijn lichaam wel zwanger kan worden, nu alleen nog zwanger blijven. Ik hoop dat niet dat ik dan weer twee jaar moeten wachten. :x:x:(:( Maar ja dat hoeft dus niet, zie Patruusje. Dat geeft mij toch weer een sprankje hoop voor de toekomst.
    Patruusje, hoeveel dagen en weken was jij toen je de miskraam kreeg?

Het was gewoon te mooi om waar te zijn. En Tempus, je hebt gelijk, direct een negatieve test had ik liever gehad. Nu komt de klap extra hard aan.

Gelukkig is mijn temperatuur gezakt naar 37,4 C . Gelukkig geen echte koorts gekregen.

Deel Deze Pagina