Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh lieve pukje, ik baal echt nog altijd voor je!! HOpelijk heb je een beetje oke weekend gehad?

Ik was het weekend in Antwerpen :D lekker hele weekend op het terras gezeten , in de zon, met allerlei lekkere biertjes!!

We hebben begin van de week er alles aan gedaan, om zo goed mogelijk van de vruchtbare periode gebruik te maken! Nog een weekje wachten.. Maar ik geloof eigenlijk niet dat het raak is. Heb werkelijk helemaal niks, zelfs geen gevoelige borsten.

Heb dit weekend ook gewoon alles gegeten en veel te veel gedronken :D had er gewoon echt geen zin in , om rekening mee te houden.. de kans dat het ineens nu wel raak is.. wou gewoon zorgeloos ontspannen genieten (en dat is overigens erg goed gelukt!!)

Nu komen er sowieso wel drukke , maar heerlijke dagen aan! Lange weekenden, feestjes, lekker weer :D

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed gedaan Pandavliegen, super fijn juist dat je zo genoten hebt dit weekend!!! :cool::D Hebben jullie verdiend!!! En volgens mij is af en toe wat drankjes te veel drinken echt niet zo erg! Ontspanning is net zo belangrijk toch! En we moeten zeker niet vergeten te blijven leven en te genieten, het is allemaal al moeilijk genoeg.
    Je hebt gelijk, heerlijk die zomerweekenden! Hopen dat het weer blijft mee werken deze zomer!

Met mij gaat het sinds gisterenavond weer wat beter, gisterenavond een mooie film gekeken en vandaag een gezellig familie-etentje (lunch) bij ons thuis! Mijn man heeft Roemeense soep gemaakt, ik heb vooral veel met mijn nichtje van drie jaar gespeeld en gekwebbeld.
    Vrijdagavond had ik een etentje met bowlen van het werk, huilend had ik toen mijn vaste collega opgebeld dat ik niet kon en alles verteld. Nu weten al mijn collega's het hele verhaal, ik trok het gewoon niet meer. Een opluchting dat ze het weten, want na de zomervakantie hoef ik hen ook niet meer uit te leggen als ik af en toe even weg ben voor de IUI.
    Wel spannend hoe de collega's morgen op mij reageren als ik hen zie morgen, ik hoop wel dat ze normaal tegen mij blijven doen.

3. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    He Pukje, hoe deden ze vandaag op je werk?! Wat goed dat je het gewoon verteld hebt!!

Het is ook echt gewoon super (@#&$#(!*!@ wat er gebeurd is :( ik hoop dat net als bij patruusje dit de voorbode is van volgende maand een plakker!!

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, mijn collega's waren heel lief en begripvol! Ze vonden het allemaal heel erg voor mij. Eén collega heeft zelf vroeger een miskraam gehad en met alles bij elkaar was zij ook best lang bezig met zwanger worden, dus zij begreep precies wat ik voelde. Dus dat was wel erg fijn!

Het is nog steeds heel erg :x:x:(:(:$:$:x:x, maar ja de troost dat mijn lichaam het kan, is er ook.

Pandavliegen, jij ging toch deze zomer naar Cananda? De zomervakantie komt nu steeds dichterbij. Tempus, heb jij nog zomervakantie plannen?
    Pandavliegen, veel leuke afleiding maar zoeken voor de laatste wachtweek.
    En hoe is het met jou, Tempus? Vrijdag of zaterdag toch jouw NOD.
    Mammietammie, hoe gaat het met jou?

En voor Mammietammie en Patruusje, komt de bruiloft steeds dichterbij! :D:cool:;)

5. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Fijn dat ze wel begripvol reageerde!!

Ja het is super :x:x:x:(:(:x:x ik hoop dat je echt snel een goede plakker mag hebben!!! Maar wat je zegt.. je weet dat je lichaam in ieder geval het kan... hopelijk snapt je lichaam nu wat de bedoeling is!

Over 4 weken zit ik al in Canada ;) Super lekker!! En heel veel zin in! tel de weken echt af!

Gelukkig een drukke week deze week, veel afleiding voor de laatste wachtdagen.

Hoe is het met jou Tempus?

Wanneer trouwen jullie eigenllijk patruusje en mammietammie?

6. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, wow :D:D:cool::cool: over vier weken al in Canada!! Leuk vooruitzicht! :D
    Ja, laat die wachtweken maar lekker druk en vol gepland zijn! Dan heb je geen tijd om er teveel bij stil te staan.

En Tempus, hoe is het met je? Nu al helemaal gewend aan je nieuwe tong :p? Trek je het nog een beetje?

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Lekker hoor pandavliegen, dagje Antwerpen. Hele fijne stad, wij gaan er ook een paar keer per jaar naartoe (halfuurtje rijden). En Canada, wauw :D Even ontspannen!

Wat fijn Pukje, dat ze er begrip voor konden opbrengen. En dat je dan toch nog een lotgenoot tegenkomt, zo zie je maar weer.. had het laatst opeens ook op dansles en het is toch wel fijn dat je die pijn dan kunt delen, dat iemand weet hoe verschrikkelijk rot je je voelt en je er niet alleen in staat. Al is het misschien een schrale troost..

Ik heb sinds vanochtend alweer krampen, ben het helemaal spuugzat. Het gaat gewoon nooit gebeuren voor mijn gevoel :(

Wij houden het op dagjes weg in de vakantie. Bobbejaanland, Efteling en Apenheul. Verder zijn we in juni twee jaar getrouwd en in juli vier jaar samen, dus dat vieren we vast ook nog wel..

En met m'n tong gaat het goed hoor :p Wordt steeds flexibeler haha.

8. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tempus, gaaf dat je de tong flexibeler wordt! :D Nu kun je beginnen met het leren van verschillende trucjes! :cool:
    Wat :x:(:x naar dat mogelijk je menstruatie zich weer aankondigt! Niet leuk! :x:x:(:( Ja, om moedeloos van te worden :(:(! Maar onze tijd komt ook een keer!
    Je hebt gelijk, een lotgenoot tegen komen is altijd erg fijn! Een schrale troost, maar toch dat begrip is fijn. 'Mijn lotgenoot' op het werk is inmiddels zwanger van een tweede kindje, het moeilijk zwanger worden en de miskraam was bij het eerste kindje. Dus het is haar gelukt :);) en dat geeft ook hoop!
    Dagjes uit in de vakantie zijn ook altijd erg leuk! :cool::D;) Plan de zomer maar lekker vol met leuke uitjes! Kijk maar eens op Groupon.nl, veel verschillende acties voor dagjes uit!

Pandavliegen, ga je vooral rondtrekken in Canada? Volgens mij heeft Canada prachtige natuurparken! Ik heb thuis een documentaire over wolven in een natuurpark in Canada, wat een geweldige natuur om te zien! Ik ben dol op wolven, dus maak maar een mooie wolvenfoto voor mij mocht je er eentje tegenkomen! ;):$:D

Ik ga morgen maar eens goed uitrusten, ik verlies toch meer bloed dan een normale menstruatie. Ik moet echt even bijkomen, voel ik nu.
    Hopelijk in het weekend mooi weer om te varen en dus uit te waaien!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het is weer voorbij.. wachten tot het goed doorbreekt en op naar IUI4.

Ik kan echt niets vinden op Groupon trouwens, doe altijd via Vakantieveilingen :p Hoe is je menstruatie verder nog verlopen Pukje?

10. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Onee tempus niet weer :( Vind het zo erg voor je! Hebben ze gezegd hoeveel IUI's jullie mogen/moeten proberen?

Pukje, lijkt me fijn dat je collega's er nu vanaf weten. Kun je er toch open over zijn en dan weten ze ook wat er is als je niet lekker in je vel zit. Hoe is het nu met je?

Panda, YEAH aftellen nu voor Canada! Zo gaaf! Hoe lang ga je er eigenlijk heen?

Volgende week heb ik weer m'n nod, heb weer last van de gebruikelijke kwaaltjes, maagzuur en soms pijnlijke borsten. Ik durf er niet meer op te hopen dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld word. Ik werd alleen de afgelopen maand iets te vroeg ongesteld dus ik hoop dat het nu wat later is, wil niet de volgende ronde ongesteld zijn op m'n bruiloft :x Zou echt m'n nachtmerrie zijn.
    Ik zet de precieze datum niet hier ivm herkenbaarheid maar we trouwen eind juni :) Zal na afloop foto's in m'n privéalbum plaatsen dan kunnen jullie die zien!

Ik zag laatst een filmpje wat ging over de invulling van je leven en dan met name over carrière maken. En daarin werd gevraagd wat je echt het allerliefst zou willen doen, iets waarvoor je elke dag met plezier je bed uit kan komen. En het enige wat in mij opkwam was moeder zijn... Was wel even confronterend. :(

11. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tempus, wat vreselijk rot weer! :(:x:(:x Nu zit je zeker op de helft van de IUI-behandelingen, je krijgt er toch zes.:( Hopen op de volgende ronde! Blijf moed en hoop houden!

vakantieveilingen is ook een goede hoor! ;):p, en op Groupon had ik al een tijdje niet meer gekeken. ;) Misschien wisselt het wat betreft hun aanbod. Ook leuk trouwens om geschikte leuke uitjes voor maar weinig geld te vinden!:cool:

Mammietammmie, nee ongesteld op je bruiloft zijn, lijkt mij ook echt absoluut niet leuk! Misschien kun je dat uit laten stellen, je hoort soms toch dat mensen dat doen.
    Tja, erg rauw en naar :(:x dat je (nog) niet bent wat je het allerliefste zou zijn! Vooral die onzekerheid van hoe lang het nog gaat duren! Kinderen zijn het meest kostbaarste 'bezit/ geschenk' wat je maar kunt hebben, ik vind het mooi als mensen dat zeggen. Maar je voelt daarbij bij jezelf ook zo'n leegte.

Foto's in je prive-album! :D;):cool: Cool gaaf! Graag dus! ;)

Met mij gaat het beter. Ik baal nog steeds, van waarom mocht het na 2 jaar en een maand niet raak blijven?! Anderzijds weet ik nu zeker, het bewijs was, dat ik er zwanger kan worden. Dat is het positieve. Maar wel ben ik bang dat ik opnieuw zo lang moet wachten tot ik weer zwanger ben (en dan zwanger blijf natuurlijk). Pfff.
    Met het begrip van mijn collega's was ik wel heel blij.

12. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    vergeten erbij te schrijven. Mijn menstruatie was de eerste vier dagen zwaar, ik verloor duidelijk meer bloed en stolsels dan normaal. Nu is het bijna over. Wel heb ik rugpijn, maar dat heeft er misschien niks mee te maken.

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi Pukje, bij mij was het precies hetzelfde... Ik was ook bang dat het weer 2 jaar zou duren, daarom had ik bij de gyn aangedrongen dat ik op de wachtlijst wilde voor IUI. Maar dat bleek dus niet nodig, misschien was je lichaam geschrokken, en zal het het de volgende maand "herkennen". Ik hoop het iig voor je!

Mammietammie, was spannend weer... Jouw bruiloft is ook al heeeel snel dus. Ik ben over 3! Weken al getrouwd... Heb er zo een zin in, ben ook heel benieuwd naar je foto's! Ik zal ook in mijn album een paar foto's proberen te plaatsen... Is alles nu geregeld voor jullie bruiloft? Wij hebben komende week de afspraak met de ambtenaar. Succes deze laatste wachtweek, wat zou het een mooi vervroegd cadeautje wezen :)

He bah Tempus wat balen! Ook jouw tijd zal nog komen... Maar ik snap heel goed dat je wanhoopt op zo een moment!

Panda wat heerlijk dat de vakantie alweer zo dichtbij is... Dat is super fijn om naar toe te leven! Geeft je ook goed de kans om je gedachten even te verzetten...

Hier... Hier is alles goed, erg veel last van m'n bekken en wat harde buiken van de stress op het werk. Wel ben ik bijna klaar met het schilderen van de babykamer, vl gaat vandaag beginnen met de vloer als het goed is :) Dinsdag as moet ik m'n jurk gaan afpassen, dat is op dit moment het enige waar ik zenuwachtig voor ben betreft de bruiloft! Zoals altijd, ik denk aan jullie en duim de hele maand met jullie mee...

14. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pukje, ja dat kan ik me voorstellen dat je bang bent weer zo lang te moeten wachten. Ik hoop van niet! Hopelijk heeft je lichaam nu 'het licht gezien' ;)
    Ongesteldheid uitstellen is geen optie voor mij...dat kan alleen met hormonen (primolut dacht ik) en ik ben veel te bang dat ik daarmee alles overhoop schop. Dus ja...ik zal sowieso ongesteld zijn op onze huwelijksreis, hopelijk niet eerder dan dat.

Patruusje spannend he! :D ik trouw de week na jou. Heb er zo'n zin in nu het plaatje echt compleet wordt! M'n jurk, pak en de ringen zijn al in huis. Grootste dingen zijn geregeld, alleen nog versiering regelen. En helaas nog steeds die stomme huwelijkse voorwaarden, de notaris heeft het concept nog steeds niet af :x Zijn in april al geweest. Grrr.
    Is bij jullie alles geregeld? Ga je nog stoelen huren?

Ik heb vandaag weer eens een keer getest...was al maanden geleden en zag dat m'n laatste test bijna over de datum was. Maar het was zoals gewoonlijk weer voor niks, witte test dus :( Zodra ik m'n rooster voor juli/aug heb gaan we een afspraak bij de gyn maken.

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ha Meiden!

Tempus: Ah super balen meid :(:( Helemaal doorgezet nu? bah bah bah!!!! Hoe is het nu met je?

Pukje: Het blijft hoe dan ook super balen :( Na zolang.. ik hoop echt dat je lichaam deze ronde denkt, nu snap ik hoe het werkt!!!!

Patruusje en mammietamie.. jullie huwelijk komen echt dichtbij nu :D:D:D Super leuk!!!

mammietammie: toch balen weer zo een witte test he :( bah! Vind het knap dat je het zo lang heb volgehouden zonder een afspraak bij de gyn!!

Hier, morgen NOD, maar mijn temp zakte gisteren alweer, vandaag wel weer stijging, maar dat heb ik vaker zo vlak voor NOD. Dus ik ga er vanuit dat we de ronde 20 in mogen.. en ik weet dat jullie al veel langer bezig zijn.. maar het voelt toch even naar :(.. ronde 20.. blegh. net als met ouder worden ;)

Maar heb ondertussen wel een goede modus gevonden tussen er wel/niet mee bezig zijn.. voor nu dan even ;)

We gaan 3 weken naar Canada, over 3 weken :D echt veel veel zin in!

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Patruusje, wow over drie weken al de bruiloft!:D;):cool: Dinsdag dus weer je jurk passen, ik snap dat je je een beetje druk maakt om de jurk. Je weet natuurlijk nooit echt goed hoeveel je buik gaat groeien in die weken. Maar misschien kunnen ze dat een beetje inschatten of zo aanstaande dinsdag.
    Wat ben je al ver met de baby-kamer! Wel zo fijn, denk ik! Dan wordt dat niet teveel stressen op het eind.

Wat vervelend dat je op het werk zoveel stress hebt! :(:( Ook aan jezelf blijven denken hoor, gewoon wat rustiger aan doen! Je hebt dat nodig, want ik lees dat je last hebt van harde buiken!

Mammietammie, wat vreselijk :(:x:(:x weer zo'n witte test! Uit zelfbescherming ga je er maar elke keer weer vanuit dat het niet gelukt is, maar het blijft toch een teleurstelling! :(
    Goed :D:cool: dat je zoveel zin hebt in jullie bruiloft! :cool::D Het is tenslotte mooiste dag van je leven! Hopelijk wordt je pas ongesteld na de bruiloft, of nog beter helemaal niet meer ongesteld worden! het zou absoluut niet leuk zijn om een teleurstelling (ongesteld worden) te moeten verwerken op je bruiloft!
    Maar wat irritant trouwens van die huwelijkse voorwaarden! Duurt wel lang zo. :x

Pandavliegen, ik duim voor je voor morgen! Ik hoop dat die temperatuurstijging blijft! Na een jaar van proberen is elke maand een maand teveel!
    Wel fijn dat je een goede modus hebt gevonden! Anders trek je het gewoon niet meer. En weer ongesteld worden zal toch elke keer een grote verdrietige teleurstelling zijn. Tussendoor moeten we maar genoeg andere (leuke) dingen hebben om mee bezig te zijn!

Gisteren heb ik een gezellig fijn dagje op het water gehad, zelfs gezwommen! Ik kon daar echt van genieten. Menstruatie is gestopt sinds vrijdagavond, dus waarschijnlijk vrijdag of volgend weekend mijn ovulatie. We gaan gewoon maar verder en ik blijf granaatappelsap drinken. De meeste mensen worden na een (vroege) miskraam een keer opnieuw zwanger, misschien had mijn lichaam dat extra duwtje in de rug nodig. Het vrouwelijk lichaam zit ingewikkeld in elkaar.

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Meiden!!! Ik had vanmorgen een licht positieve test!!! Helaas ook meteen bloedverlies, en net weer, helderrood :( dus ik denk dat het toch misgaat. Nog niet echt veel krampen, af en toe heel licht.

Maar momenteel ben ik vooral blij dat mijn lichaam lijkt te werken! het voelt dubbel :)

18. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, dat is zeker heel dubbel. Een licht positieve test met een dag overtijd (gisteren toch je NOD) :$ en toch ook bloedverlies!! :$:(:$ Verwarrend hoor! Nog even heel spannend dus.
    Hou het bloedverlies maar in de gaten, is het net zoveel als een gewone menstruatie of is het minder? Het kan ook een innestellingsbloeding zijn. Morgen of overmorgen maar weer opnieuw testen.
    Ik hoop zo voor je dat het positief mag blijven!!! Hou ons op de hoogte!!!

19. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Spannend Panda *duim heel hard voor je*

20. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Helaas is het net doorgebroken.. hele dikke zwarte klodders bloed :( BALEN!!!!!!

Maar zover als dit.. nog nooit gekomen.. en overtijd, en een positieve test. Volgende keer moet het blijven plakken!

Deel Deze Pagina