Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, wat fijn dat het gesprek goed ging!:)
    Goed dat ze gelijk verder gaan met onderzoek (samenlevingsonderzoek)!
    Zeker een gerust gevoel als straks alles is onderzocht! Geeft toch meer zekerheid. Onzekerheid of er misschien toch iets is, is het moeilijkste wat er is. :(
    Ik duim voor je voor goede resultaten!!;)

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pukje klopt van die milde stimulatie, ik heb de pregnyl al klaar liggen in de koelkast ;) maar het is in principe niet de bedoeling het te gaan gebruiken, hangt ook van de echo af.
    Wat leuk dat jullie een jongetje krijgen! :D Ben je al lekker aan het shoppen? ;)

Panda fijn dat jullie een samenlevingsonderzoek krijgen. Krijgen jullie de resultaten snel? Het scheelt al veel he dat je nu iig een vooruitzicht hebt op vooruitgang (door de IUI)... Mij gaf dat wel een stukje rust. Ook al is het nog steeds allemaal heel onzeker en moeilijk is het toch wel fijn dat er eindelijk iemand 'meekijkt' en helpt om je doel te bereiken...

3. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mammietammie, hopelijk heb je die hormonen niet nodig. Lijkt mij echt behoorlijk heftig hormonen spuiten!
    En er niet meer alleen voorstaan, geeft zeker een vorm van rust!
    Wanneer heb je de echo?

Zeker cool :cool:, een jongetje. Hij voetbalt al in mijn buik.:D
    Wij zijn inderdaad nu echt begonnen met baby-shoppen. Kinderwagen plus autostoeltje e.d. besteld en in november de babykamer. :D:cool:;) Ook al ben ik inmiddels 21 weken, soms heb ik nog het gevoel dat ik droom. Maar nu ik echt duidelijk buikje krijg, wordt het steeds echter. ;):)
    Ook al ben ik op bepaalde momenten erg moe, mensen blijven vinden dat ik straal en er goed uit zie, zal het grote gevoel van geluk en dankbaarheid zijn, denk ik.

Vergeet niet dat ik jullie ongelooflijk sterk vind!! Ik denk aan jullie en ik duim voor jullie!!!

4. lovely2be

lovely2be Actief lid

29 sep 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
    Ik heb ook pcos ,en bekijk mijn banner.
    Rot voelen op dit soort momenten is heel begrijpelijk.
    Het enige wat ik je kan meegeven is dat jij waarschijnlijk ook snel zwanger zult raken .
    Bij pcos duurt het soms wat langer maar onvruchtbaar zijn we niet.
    Probeer het in ieder geval een beetje los te laten op je trouwfeest.
    Zou zonde zijn als je later terug kijkt met je ukk naar de trouwfoto's ,en je er niet happy uitziet.
    Ik had dat ook met een vriendin we wilde beide weer zwanger worden.
    Zei raakten de eerste ronde al zwanger was super blij voor haar maar voelde toch een steek.
    Waarom kan mijn lichaam ook niet zo werken dacht ik vaak.
    Maar jaloers op haar kindje in haar buik was ik niet.
    Ik zie het zo als je het een ander niet gunt zal het bij jou ook langer weg blijven.
    Na 7 maanden raakte ik zwanger des te blijer wij waren.
    Ik ging bij haar op kraamvisite met een baby in mijn buikje.
    Je weet dus nooit hoe een situatie kan verlopen en hebt het niet altijd zelf in de hand.
    Het los laten hielp mij wel echt.
    Heel veel succes met de voorbereidingen voor jullie bruiloft.

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Mammietammie, hoe is het?! Al begonnen aan iui?

Pukje, wat leuk nu allerlei dingen bestellen en dan je hem voelt :D genieten!!! Weinig klachten?

Hier slecht resultaat van de samenlevingstest. Zodra zaadjes bij mijn slijm kwamen gingen ze meteen dood. We zaten op wat mijn meest vruchtbare dag moest zijn met de test, bevestigd door echo's. Het is ergens wel "fijn" dat we ene reden hebben gevonden dat het zolang duurt, maar we weten nog niet hoe verder. 27ste horen we meer. Spannend!

Het geeft deze maand wel rust :) aangezien alle zaadjes dood gingen (en dat was na bewerking, dus alleen het beste zaad is gebruikt) ga ik er vanuit dat met het klussen alles ook meteen dood ging dus deze maand is het sowieso niet raak. Hoef nergens op te letten! Dat is ook wel ff fijn.

6. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Dikke knuffel voor jullie meiden.

7. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, bah :(:x:( wat een tegenvaller dat de resultaten van de samenlevingstest negatief waren!! Ik begrijp wel dat het enige rust geeft, omdat je nu een mogelijke oorzaak hebt. Maar ja, leuk is het absoluut niet! :(:( Moest je de dag daarvoor klussen en had je de test de dag daarna? Betekent dit dat je mogelijk zaad vijandelijk baarmoederslijm hebt?

Met IUI kun je dit probleem volgens mij omzeilen, tenminste dat is wat ik heb gehoord. Heftig hoor! Zo komt de IUI opeens wel heel dichtbij.

Met mij gaat het verder goed. Na een hele werkweek ben ik wel echt gesloopt, kinderopvang ook fysiek zwaar werk. Ik heb dus wel echt mijn rustmomenten (avond, weekend) nodig. Verder is het gewoon heel bijzonder :);)!

8. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pandavliegen balen zeg dat de uitslag slecht was! Maar ook ergens wel weer fijn dat er een mogelijke oorzaak gevonden is en er wat aan gedaan kan worden. Moet je de 27e weer terug?
    Ik heb een vermoeden dat dit zelfde bij ons ook speelt (hoewel het niet getest is). Het is inderdaad met IUI te omzeilen omdat de zaadjes dan niet meer door het slijm heen hoeven te zwemmen.
    Volgend weekend heb ik mijn eerste echo en hopelijk 1 of 2 dagen daarna de eerste inseminatie als alles goed loopt...

Leuk pukje dat jullie lekker bezig zijn met shoppen en bestellen! Lijkt me heerlijk lekker samen al die babywinkels doorlopen en lekker zwijmelen :p Ga je nog een pretecho doen in de komende weken?

9. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Het is ook een soort van fijn.. dat er nu een reden is gevonden! We gaan volgende ronde beginnen met IUI zonder hormonen. (verwacht deze week mijn ongi en dan moet ik bellen voor een afspraak voor een echo).

Spannend!! Nu voelt het echt als nieuwe ronde, met nieuwe, echte kansen!

10. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, pandavliegen, dat is al snel! Spannend!
    Fijn dat er gelijk actie wordt ondernomen! Zeker nieuwe echte kansen! Goed dat je dat zo ziet! Ik duim met je mee!

11. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Panda wat ontzettend fijn dat jullie mogen beginnen. Weer een stap dichterbij :)

12. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi meiden wat spannend dat jullie beide met de IUI gaan beginnen (Mammietammie en Panda)... Hopelijk is het snel raak en hoeven jullie beiden niet met hormonen te beginnen!

Pukje wat leuk dat je ook een jongen krijgt zeg! En heerlijk dat jullie lekker aan huet shoppen zijn geslagen... Neem je rust en als iets niet meer gaat trek oprijd aan de bel!

Hier gaat alles nog een beetje hetzelfde, moest officieel maandag weer beginnen met werken maar ik heb nog steeds erg veel pijn. Max doet het super goed, slaapt alweer een tijdje de nachten door en is over het algemeen een heel vrolijk ventje!

Meiden ik lees nog regelmatig mee, maar wil ook niet na elk wissewasje reageren ;) Ik duim voor jullie allemaal en ik denk aan jullie!

13. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb het even helemaal gehad. Ben emotioneel en ineens bang dat het nooit lukt.
    ben de hele avond tegen mijn tranen aan het vechten.

op facebook 3 zwangerschapsaankondigen. Ik vind het zo oneerlijk op het moment. Waarom hun wel en wij niet.

Ik heb bijna zin om ze er allemaal af te gooien puur omdat het zo'n pijn doet om er iedere keer mee geconfronteerd te worden dat het bij ons nog altijd niet raak is.

14. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum

hou vol toch zullen jullie ook vast ooit een mooie kindje in de armen hebben, maar ik snap je gevoel ik ben soms ook super jaloers!!!
    en overal kinderen enz. gek wordt probeer het iets meer los te laten zodat je je wat lekker der voelt i.p.v.. gek te worden...;)
    draai het om naar het positieve ''mijn tijd komt ook ik weet het zeker''

15. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Catlady dikke knuffel! Ik begrijp het, heb ook wel eens zulke dagen. Wat hondagirl zegt is wel heel makkelijk ;) Natuurlijk moet je hoop en vertrouwen blijven houden maar je mag af en toe best eens een baaldag hebben en gewoon lekker janken en chagrijnig zijn.

Ik heb vanochtend een echo gehad en had een positieve ovulatietest. Er staan 2 eitjes op springen :D Ben stiekem toch een soort van trots op mezelf haha :cool: Morgen hebben we de inseminatie dus ik hoop zo zo zo erg dat het nu eens onze tijd is.

16. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Wat fijn dat je eitjes mooi klaar staan mammietammie!
    Hoop dat de inseminatie gaat lukken.

Ik heb deze maand geen positieve ovulatietest gehad dus weer geen goed eitje.
    zit erover te denken om eerder naar de kliniek te gaan Januari duurd nog zo'n tijd.

Uiteindelijk komt alles wel goed. Momenteel ben ik weer positief ik had afgelopen week gewoon een giga baaldag. Soms is dat even nodig. En daar is chocolade voor uit gevonden :)

Vanmiddag denk ik even lekker in bad en genieten met een bath bomb.

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dikke knuffEl catlady!! Af en toe een baaldagje moet je ook hebben! En inderdaad chocolade is daarom uitgevonden!!! ;)

Januari duurt idd nog wel lang... Aan d'r andere kant.. Het is al bijna dec!!

Mammietammie, spannend morgen!!! Heel veel succes!!! Ik ga duimen!! En 2 eitjes is heel mooi!!

Ik heb donderdag FM, ben benieuwd!

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wat spannend Mammietammie... Heel veel succes vandaag!!
    Ik ga duimen voor jullie :D

19. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mammietammie, Super van die twee eitjes!! ;):) Vandaag dus de inseminatie gehad! Ik duim voor je, meid!! Spannend, en ik hoop zo dat dit jouw maand gaat worden!!

Pandavliegen, ik hoop dat er voor jou ook prachtige eitjes aan het groeien zijn!! en hopelijk wordt dit ook echt jouw maand! Ik duim voor je!!

Catlady, die baaldagen/-momenten van mij liggen nog vers in mijn geheugen. Ik moest ook elke keer weer overeind krabbelen ja, en gelukkig lukte dat nog elke keer.

Patruusje, wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine Max!! Maar wat naar dat je nog zoveel pijn hebt!! :(:( Pittig hoor! Sterkte!

Met mij en de kleine uk gaat alles goed! :D Al begint het op het werk wel zwaarder te worden.

20. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Succes morgen pandavliegen!

Deel Deze Pagina