Dankjewel Patruusje!! hoe is het met jou? Ben je weer begonnen met werken? Hoe bevalt dat? Hoe is het gegaan mammietammie? Viel het mee? Pukje, fijn dat alles goed gaat!! Alles al voorbereid? Kamertje en naam enzo?
Het is heel goed gegaan, ik had natuurlijk 2 eitjes, maar nog belangrijker; manlief had meer dan 3x zoveel zaadjes als bij de vorige test en dat terwijl we eigenlijk te weinig onthouding hadden gehad Ik moet zeggen dat ik het wel een klein beetje pijnlijk vond, het was goed te doen hoor maar je leest overal dat je er niks van merkt. Nou, ik wel. Had ook de dag zelf en de dag erna nog wat kramp in m'n baarmoeder. En nu maar duimen! We zijn nu allebei zo positief, m'n man zorgt voor me alsof ik al zwanger ben en ik ben al niet meer zo hoopvol geweest sinds het begin van 2012. We zijn wel realistisch maar we hebben zoveel hoop. Hoe was je echo pandavliegen? Weet je al wanneer het gaat gebeuren?
Mamietamie ik hoop zo dat het gelukt is. Lief dat je man zo voor je zorgt. panda hoe is t met jou gegaan? Hier alles rustig had deze maand ineens een veel kortere cyclus ineens maar 28 dagen. De laatste paar maanden wisselt mijn cyclus ineens.
mammietammie, wat geweldig dat je naast twee eitjes ook je man nu 3 x zoveel zaadcellen heeft!! Wow! Goed om te lezen dat jullie zo vol hoop zijn!! Hou dat vast!! Maar het is toch ook al heel goed nieuws dat er nu 3 x zoveel zaadcellen waren!! Ik duim voor je!! Pandavliegen, hoe is het bij jou gegaan?? En Patruusje, hoe is het nu met je? Lukt het je om al te werken!! Ik hoop zo dat de pijn snel afneemt!! Hier even vooral een lui bankhang zaterdagje! Ik doe wel steeds een klusje tusendoor. Woensdag de babykamer besteld en de combiwagen plus autostoeltje e.d. opgehaald. het gaat nu echt snel wat babyshoppen betreft!
Fijn dat het goed ging mammietammie!! En dat er zoveel zaadjes waren!!! HIer was nog niet echt iets te zien op de echo, dus dinsdag terug. En verwacht ergens wo/do/vrij de inseminatie. Spannend wel! Leuk pukje, dat je nu alle babyspullen zo kan verzamelen Catlady, dat is wel vervelend dat je cyclussen zo wisselen ineens. Wanneer heb jij weer een afspraak?
Oooooh Mammietammie ik vind het zoooo spannend, ik hoop zo dat het raak is voor jullie! Wat leuk dat je man zo lief voor je zorgt... Wat super dat jullie lekker aan het shoppen zijn voor de kleine man pukje, lukt het werken nog een beetje? Hopelijk is het morgen zover panda, ik zal voor je duimen! Ik ben nog niet aan het werk, ik ga morgen naar de ha om te vragen voor een doorverwijzing voor een second opinion. Ik heb nog steeds vrij veel pijn, slik nog steeds regelmatig morfine dus het gaat nog niet best
Wat super vervelend Patruusje hopelijk kom je met een so wat verder! Ik had gisteren een positive ovulatietest, vroeger dan gedacht, want zou vandaag een echo hebben om de iui te plannen, die is dus niet meer nodig! Vanmiddag is de IUI nu! spannend hoor!! mammietammie, hoe gaat het bij jou?! De eerste wachtweek ben je doorheen!
YEAH spannend panda! Heel veel succes vanmiddag! Ben benieuwd hoe je het vond. Pfoe de wachtweken zijn zwaar. Gaat langzaam en inmiddels heb ik erge testdrang... Dat heb ik al maanden niet meer gehad. Ik had niet eens testen in huis 😁 Heb ze vandaag gekocht. Maar de positiviteit is al wel iets minder... Ik heb het idee dat als ik zwanger ben dat ik dat dan moet voelen, of intuïtief weten.... En ik voel niks Ik weet dat dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn, maar toch... Ik kan gewoon niet geloven dat ik ooit wel een positieve test ga krijgen. Patruusje wow wat heftig zeg dat je er nog steeds zo'n last van hebt. Heb je de doorverwijzing gekregen? Wat zei je ha ervan? Sterkte x Pukje hoe ver ben je nu? Je hebt geen banner dus ik kan het niet echt bijhouden, sorry Hebben jullie al een naam gekozen?
Pandavliegen, gisterenmiddag dus de IUI gehad! Spannend!! Fijn van die positieve ovu-test! Ik duim voor je/jullie voor een goed resultaat!! Ik hoop het zo voor je, meid! Mammietammie, zwaar hoor die nare tergend langzaam voorbijgaande wachtweken! Sterkte met het wachten, meid! Het is nu alleen afwachten, dat lijkt mij erg moeilijk en zwaar! Je hoeft echt niet direct iets te voelen/ merken van een beginnende zwangerschap. Pas vanaf mijn NOD begon ik mij moe te voelen, en pas vanaf 7,5 week kreeg ik last van kwaaltjes zoals misselijkheid. Patruusje, wat vreselijk naar en vervelend dat je nog zoveel last en pijn hebt! Dit had juist de mooiste tijd van je leven moeten zijn, je zou juist heerlijk moeten kunnen genieten van je kleine Max! Die pijn gooit nu de roet in het eten! Sterkte, meid! Ik hoop dat ze ergens anders (second opinion) iets voor je kunnen betekenen! Want dit klinkt niet goed! Ik ben nu precies 25 weken en een dag zwanger. Werken gaat nog goed, alleen wel vermoeiend. Vandaag roostervrije dag en uitgeslapen tot 11:00. Wat betreft een banner, ik weet niet hoe dat moet.
mammietammie, wanneer is je nod nu? Hier viel de IUI reuze mee eigenlijk, de eendenbek is nooit fijn, maar daarna was het zo gebeurd. Stond binnen 10 min weer buiten . Hoefde ook niet te blijven liggen (had ik wel verwacht) jij wel? Ik ben nog maar even gaan liggen in de auto! Jij hebt toch ook geen pregnyl gespoten? Of wel? Pukje, wow! 25 weken alweer! Gaat snel zeg! Hier nu dus wachten.. gelukkig wel drukke weken op het werk. Dat zorgt wel voor de nodige afleiding!
Fijn dat de IUI goed verliep! Jij en Pandavliegen, doen toch IUI in eigen cyclus? Goed dat nu even enkele drukke weken op het werk hebt, dan heb je niet zoveel om te piekeren en gaan de wachtweken wat sneller! Wat mij betreft, gaat inderdaad erg snel! Babykamer besteld, dus babyshoppen nu in sneltreinvaart. Verder hebben we ook al een naam .
ohhh! Ben erg benieuwd wat voor naam! Pukje (en patruusje) hoeveel en hoelang dronken jullie van het granaatappelsap? Ik vind het echt te smerig voor woorden drink nu pure sap, en dan een flesje van 710 ml per dag. IEUW!
Fijn pukje dat het goed gaat Als je helemaal naar boven gaat op zp zie je een kopje staan met 'banners', daar kun je er een maken en dan wijst het zich volgens mij vanzelf. Als je een code krijgt kun je die plakken in het kopje handtekening bij Gebruikersinstellingen. Panda welkom op het wachtbankje Fijn dat het goed is gegaan. Ik heb inderdaad ook IUI in eigen cyclus gehad en niks gespoten. Ik moest erna wel 15 min blijven liggen en heb thuis ook nog de hele dag op de bank gelegen. Ze zeggen dat het niet bewezen is dat blijven liggen helpt en daarom heeft elk ziekenhuis een ander beleid. Oja en ik drink ook granaatappelsap haha. Ik drink 100-150 ml per dag, had gelezen dat 100 ml voldoende is. 700 zou ik ook veel moeite mee hebben haha Ik vind het een beetje smakeloos eigenlijk. Mijn nod is komende dinsdag.
Ohh echt?! 100ml! Hahaha dan ga ik ook minderen!! Vind het spul echt vies Granaatappel pitjes heb ik nog nooit op, maar klinkt niet als iets wat ik moet proberen Ik heb ook iui helemaal zonder hormonen gehad. Wel fijn dat dat kan! Ik ga voor je duimen mammietammie!
Wat spannend meiden op het wachtbankje, wanneer ga je een test wagen Mammietammie? Of ga je het helemaal netjes afwachten? Ik was nooit zo een ster in wachten Ik ben gister naar de ha geweest, van het kastje naar de muur gestuurd maar uiteindelijk een doorverwijzing gekregen... Ik ga morgen bellen met het olvg in Amsterdam voor een afspraak. Wat betreft de granaatappelsap, ik had de mix met framboos... Erg lekker 1 glas per dag, dus ongeveer 200 ml. Wat gaat de tijd snel pukje... Nog ff en je hebt je kleine ventje in je armen!
ohh mammietammie!!! Wat geweldig!! Wat een super nieuws!!! Geniet van deze heerlijke tijd meid!! Je hebt het verdient!!!!