Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL

Meid, ik duim voor je!!! Hopelijk heb je snel een positieve OVU-test!!! En helemaal hoop ik en duim ik dat je het mooiste kerstcadeau ooit krijgt!!!

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik lees weleens mee in dit topic. Mammietammie wat geweldig voor je. Gefeliciteerd :D

En Panda wat naar weer :( Veel sterkte.

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dank jullie!!

Helaas nog geen positieve ovulatie test.. Hopelijk morgen en dan vrijdag iui!

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Balen panda, ik hoop dat hij vandaag positief is en ik hoop ook dat je de mooiste kerstdagen ooit krijgt. 🍀 Krijg je geen echo om te kijken naar je eitjes? Doet jullie ziekenhuis eigenlijk ook behandelingen in het weekend?

Pukje dat was schrikken! Gelukkig goed afgelopen voor de kleine. Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

Straycat dank je :)

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hoop heel hard voor je panda :)
    Doen ze geen inseminaties in het weekend in "jouw" ziekenhuis?

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    dankjewel tempus!

Ja doen ze wel :) maar dat vind ik meer gedoe vanwege andere openingstijden en bellen enzo ;)

Echo's doen ze trouwens ook, alleen we mochten kiezen en vanwege echt topdrukte op werk en de drukke decembermaand, hadden we bedacht het alleen op ovulatietesten te doen. Wel releaxed, behalve dat hij nu maar niet positief wordt :( ga morgen denk ik , als het nog altijd negatief is, wel even bellen of ik langs kan komen voor een echo.

Hoe gaat het met jou tempus? Ben je al begonnen met ICSI? hoe gaat dat? Ik duim altijd hard voor je!

7. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, hopelijk is je ovu-test vandaag wel positief en krijg je morgen gewoon je inseminatie. Wel fijn dat je altijd nog een echo kan laten doen. Lijkt mij wel een gestress op je werk om al die afspraken in het ziekenhuis te plannen. :( Hoe gaan ze er mee om op het werk? Ik hoop dat ze begrip tonen. Hoe gaat het verder met je?

Tempus, ik duim ook voor jou! Ik zie dat je as zaterdag 13 december een een punctie hebt in Gent! Heel veel succes en sterkte gewenst! Trek je het nog een beetje? :(

Ik ben inmiddels 29 weken en twee dagen zwanger, 24 februari ben ik uitgerekend. Ik kan niet wachten om de kleine in mijn armen te sluiten. Overmorgen kunnen wij de kinderkamer ophalen.

8. TempusFugit

#1208 TempusFugit, 11 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2014
    @Panda: Ja, lijkt me verstandig. Heb je toch nog een stukje duidelijkheid voordat het weekend weer begint (voor zover duidelijheid binnen de MMM bestaat, haha).
    Eh ja, ik zit middenin de IVF/ICSI poging. Zaterdag heb ik de punctie en van de eitjes die daaruit worden verkregen wordt de helft bevrucht via IVF en de andere helft via ICSI, dus we zullen zien waar het op neerkomt :)

@Pukje: Nope, ik trek het helemaal niet. Nog nooit hebben mijn emoties elkaar zo snel afgewisseld. Maar ik zal wel moeten, dus op de automatische piloot..

Gaat snel joh, ongeveer op de helft al! Ga je de kinderkamer meteen opzetten of wachten jullie daar nog mee?
    Edit: Sorry, ik las 19 weken. Sla jij weken over ofzo? :p Volgens mij heb ik geen besef van tijd meer, haha.

9. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ohhh spannend Tempus! Jemig. Wel apart dat je en IVF en ICSI krijgt! Wel fijn denk ik?!

Ik kan me je emoties echt helemaal voorstellen, zeker in het traject waar je nu zit. Het blijft een heftig traject.

sorry, had je handtekening helemaal niet gezien!

Echt mega veel succes zaterdag! Ik denk dat ik van de zenuwen niet meer wist wat ik moest doen.

Pukje, mijn werk is gelukkig mega flexibel. Nu werk ik vrij standaard vrij veel overuren, dus dat maakt ze ook wel extra flexibel. Ze leven enorm mee, en proberen echt me te steunen waar nodig.

10. TempusFugit

Ik krijg maar één terugplaatsing natuurlijk, maar het vergroot de kansen wel enigszins denk ik :) En misschien ook de kans op cryo's, mochten die nodig zijn..
    Ben net gebeld dat ik me om 7u 's ochtends mag melden, vroeeeg. :p Maar ja, thanks. Ik sla me er wel doorheen, alleen die wachtweken hè. Ik mag een dag of vier na jou testen geloof ik. Lekker zo met die feestdagen.

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    pffft ja vreselijk!!! Mijn nod verschuift ook naar achter.. denk rond 2de kerstdag ondertussen :( of later. wel balen vind ik dat.

oef, 7 uur!! Das vroeg, en jij gaat je er zeker doorheen slaan! Je bent zo sterk! Hoeveel folikels heb je zitten?

12. TempusFugit

Tien, waarvan er misschien één of twee nog te klein zijn, zullen we dan wel zien.

Tweede Kerstdag? Meh.. ben jij ook niet heel bang om te testen en dan als het negatief is gewoon een verschrikkelijk Oud & Nieuw te hebben? Daar heb ik echt heel erg last van..

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ja ik ook.. zie enorm op tegen de "feestdagen" al vind ik de lichtjes enzo wel gezellig. maar weet wel als ik ongesteld wordt.. dat ik echt het op een zuipen zet met oud & nieuw ;)

edit: oh echt heel erg, ze nu dat het ook gewoon in je handtekening stond! Sorry! Hopelijk groeien ze gewoon alle 10 mooi door!

14. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jemig tempus wat lees ik nu in je onderschrift :$ Ik had zo gehoopt dat jullie nu ook een goede kans zouden hebben en nou dit weer :(
    Is alles nu onduidelijk en moet je afwachten tot het gesprek? Of weet je al wel wat een eventueel vervolg kan zijn? In ieder geval wil ik je een hele dikke knuffel geven en veel sterkte wensen!!

Panda hoe is het met jou? Heb je inmiddels al de inseminatie gehad?

Pukje staat je kinderkamer al? :) Heb je foto's? ;)

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Jemig Tempus, ik zie het ook :( :x wat een ontzettende tegenslag meid!! En nu?! Wat gaan ze doen??

Hier gaat het wel goed, afgelopen zondag iui gehad, dus nu op het wachtbankje.. 2 lange weken weer. Net voor oudjaar weten we het resultaat.

Hoe is het met jou mammietammie? En Pukje?

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tempus, wat lees ik nu in je onderschrift!!:$:(:x:(:$ Wat een heftige tegenslag!!! Krijg je een vonkje hoop misschien omdat er bevruchtingen zijn, en dan zijn die opeens toch niet goed! :(:x:(:(:$ En dat net voor de feestdagen! :$:(:x Sowieso lijken mij die behandelingen ook super zwaar! Een dikke knuffel! Hopelijk krijg je 22 december meer te horen! Sterkte meid!

Pandavliegen, ik hoop dat die inseminatie van afgelopen zondag een goed resultaat geeft! En ik hoop dat je de kerstdagen een beetje doorkomt! Ik duim voor je! Wel fijn dat ze op het werk flexibel en begripvol zijn! Dat heb je nu ook echt nodig!

Lieve tempus en pandavliegen, jullie zijn beiden top vrouwen en echt heel sterk! Ik weet nog goed hoe ik mij vorig jaar rond deze tijd voelde en als je in zo'n behandelingstraject belandt, wordt dat gevoel alleen zwaarder denk ik.

Mammietammie, hoe is het met jou? Begint het goede nieuws meer en meer te landen? Het is toch heel bijzonder om na zo'n lange weg zwanger te worden! En in het begin ook moeilijk te geloven/ te beseffen. tenminste dat had ik.

Met mij gaat het prima, afgelopen zaterdag de kinderkamer opgehaald en in de kerstvakantie gaat mijn man alles in elkaar zetten. ;):) Het wordt allemaal steeds echter en het komt steeds dichterbij. :);):D Gewoon al 30 weken. Helemaal verliefd op onze klein man in de buik die ik elke dag enkele keren goed voel bewegen! Elke keer weer een prachtige bevestiging.

17. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend panda! Ik ga heel hard voor je duimen! Hopelijk kunnen jullie dit jaar mooi afsluiten.

Leuk pukje :) Het komt nu echt dichtbij hè... Over tien weken is hij er waarschijnlijk gewoon al! :D Hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht?

Hoe het met mij gaat... Tja, ik mag eigenlijk niet klagen van mezelf :) Maar ik voel me wel echt heel beroerd... Elke dag overgeven en van opstaan tot naar bed gaan misselijk. En soms zelfs s'nachts. Eten gaat nog wel maar drinken vind ik echt verschrikkelijk. Ik ga morgen medicijnen ophalen tegen de misselijkheid, hopelijk helpen ze. Verder nog steeds veel last van m'n darmen en diarree maar dat is hormonaal zei de verloskundige. En ik ben ook aardig afgevallen.
    Maar... Ik heb vandaag weer een echo gehad en ons ukje doet het supergoed :D Ligt zelfs een dag voor op groei. Op 31 dec hebben we de termijnecho.

18. TempusFugit

Bedankt meiden. We moeten afwachten tot het gesprek. Mijn hoofd loopt over op het moment. Ben verdrietiger dan ooit en ik de kerstboom het liefst slopen op dit moment.

Fijn om te lezen dat het bij jullie, ondanks kwaaltjes, wel goed gaat. Heel veel succes panda.

19. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoe is het gesprek gegaan lieve tempus?

20. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Tempus, hoe is het gesprek van gisteren in het ziekenhuis verlopen? Ik hoop zo dat ze jullie verder kunnen helpen!

Deel Deze Pagina