Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Tempus, hoe is het nu? Weten ze wat er gebeurd is waardoor het niet gelukt is?

Hier iui-2 ook mislukt. Op maar de volgende poging :x

2. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hele dikke knuffel

3. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk naar en verdrietig weer! :(:x:(
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel, lieve Pandavliegen!

4. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dankjewel meiden!

5. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hee meiden, wat is het stil hier... Hoe gaat het met iedereen? Lieve Tempus hopelijk gaat de volgende ronde goed, maar wat zal het een schok geweest zijn :( Heb je weer wat kracht in jezelf kunnen vinden?

Pukje, bijna is het zover... Is alles klaar voor de komst van de kleine?
    Wanneer ben je nou uitgerekend?

Mammietammie hoe gaat het met de kwaaltjes? Wanneer heb je (weer) een echo? Blijft den spannende tijd, stiekum kijk ik alweer uit naar de volgende ronde ;)

Panda hoe gaat het met jou, hopelijk is 3x scheepsrecht en is het voor jou nu ook raak... Nog iets meer daan een weekje op de wachtbank!

Hier gaat alles OK, nog steeds veel onderzoeken... Morgen weer een ct omdat ik aanvallen blijf houden. Max doet het super... De te gaat echt zoooo snel! Ik ga morgen weer voor het eerst aan het werk ook, rustig aan beginnen met 2 uurtjes per dag. En over een paar weekjes gaan we met z'n 3en op vakantie naar Cuba, dus mooie vooruitzichten! En zoals gezegd ik zou zo weer opnieuw beginnen, ik kijk ernaar uit om weer zwanger te zijn, dus we gaan niet te lang wachten tot we het weer gaan proberen. Maar hopelijk eerst de pijn onder controle, want als ik zwanger zou zijn kan ik natuurlijk geen pijnstillers slikken :(

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Patruusje, wat vervelend dat je nog steeds zoveel pijn hebt :( hopelijk gaat dat snel weer beter!!

Pukje & mammietammie, hoe gaat het met jullie?

Tempus, en met jou? Zijn ze er achter waarom er geen goede bevruchtingen waren? Zie in je handtekening dat je volgende maand weer gaat beginnen. Spannend meid!

Hier inderdaad nog een weekje wachten, duimen en hopen!

7. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi lieve meiden,

Ik voel me nog steeds erg beroerd :( Daardoor schrijf ik ook weinig op het forum, heb zo weinig energie. Heb medicijnen tegen de misselijkheid, maar met medicijnen moet ik nog steeds minimaal 1x per dag spugen, zonder helaas nog vaker. Dat put me erg uit. Heb ook al maanden niks in het huishouden gedaan 😳 Alles komt op mijn lieve man terecht... Maar hij doet het zonder mopperen gelukkig ;)
    Ik heb 28 jan weer een echo bij de verloskundige, en dan 6 feb de geslachtsbepaling. We zijn zo benieuwd!

Panda mijn duimen draaien weer hard voor je! Trek je het nog al het IUI gedoe? Heb je er nog vertrouwen in?

Tempus ik duim ook voor jou dat het komende poging wel gaat lukken!

Patruusje jeetje zeg nog steeds last :$ Ik hoop echt voor je dat je er nu toch eens snel vanaf bent, en onbezorgd van je vakantie kunt genieten!
    Lijkt me wel spannend om zo lang te vliegen met zo'n kleintje.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hoi allemaal :)

Al een tijdje niet meer gereageerd.

@panda: Shit van de vorige mislukte poging, maar nu zit je dus alweer in de wachtweken? Dat heb ik echt niet meegekregen, maar heeel veel succes!

@Patruusje: Zo, dat blijft ook maar duren. Hopelijk kunnen jullie snel weer beginnen met proberen :)

@Mammietammie: He bah, da's naar :( Fijn dat je man zo te horen goed voor je zorgt ;) Spannend, geslachtsbepaling! Lijkt me zo ontzettend leuk!

Bij ons zijn ze er niet achter waar het nou precies fout gaat. De nieuwe poging zit er weer aan te komen en die kans grijpen we ook echt aan, maar ik kan niet zeggen dat ik het vol goede moed doe deze keer. Eigenlijk nu het rustig is, zie ik pas de rollercoaster van emoties die we na de mislukte poging hebben doorstaan. Bijna onmenselijk, maar gelukkig voor mij zo'n beetje in een roes doorgemaakt.

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey lieve meiden!

lieve Tempus, wat vervelend dat ze niet weten waarom het mis is gegaan! :( Het lijkt mij ook een enorme rollercoaster hoor, heftig hoor! Ik hoop dat je nu weer een beetje op adem kunt komen van alles. Sterkte en een dikke knuffel! Ik hoop echt dat de volgende ronde het voor jullie gaan worden!! Weet dat ik aan je denk!

lieve Panda, dus dat laatste wachtweek breekt voor jullie aan! Ik duim voor je, meid! Ik duim voor een goed allermooist resultaat!

Lieve patruusje, kleine Max al weer 5 maanden! Wat gaat dat snel! Wel heel erg naar dat je maar pijn blijft houden! Hopelijk vinden ze er snel wat tegen! Gelukkig gaat het met Max heel goed! En super vakantie in het vooruitzicht! Leuke bijzondere bestemming trouwens!

Mammietammie, wat vervelend die misselijkheid en dat medicijnen niet 100 % helpen! Hopelijk neemt de misselijkheid gauw af en blijf je er niet je hele zwangerschap last van houden! In de meeste gevallen na 4 maanden minder last. Wow, al bijna de geslachtsbepaling! Leuk!

Met mij alles prima, dinsdag al 35 weken. Het Gaat nu echt snel! 24 februari uitgerekend. Babykamer en alles eigenlijk af, alleen nog alles wassen en het weigje en ledikantje opmaken!
    Verlof nu ook begonnen, tot de laatste dag volgehouden, maar nu wel echt aan mijn rust toe.

10. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Gaat snel zeg pukje!! Nog even! Mammietammie, vervelend zeg van je misselijkheid!! Balen :(

Tempus, meid wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug! Snap dat je sceptisch bent naar de volgende poging, kan je niet helemaal onder behandeling in Gent? Heb het idee dat ze daar verder zijn..

Vooral de wachtweken van de iui vallen me zwaar. Zwaarder dan ik dacht. Het voelt enerzijds als nieuwe kans, andere kant ook al aftellen. De eerste week gaat zo voorbij, maar de laatste dagen.. Pffft. Maar nu inderdaad nog een week en een dagje wachten.. En hopen hopen hopen. Na ruim 2 jaar ben ik het wachten wel zat :) naja, dat herkennen jullie wel ;)

11. mommy cin

mommy cin Lid

14 jan 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai,

ik hoop dat het inmiddels al is gelukt. ik zit momenteel met hetzelfde probleem. echter is de medische achtergrond van zowel mijn man als ik wel in orde. heb 2 maanden geleden een vroege miskraam gehad. smorgens licht positief getest,'s middags rode vloed :(. het lukt nog steeds niet en ik voel inderdaad mee met wat je zegt over het niet kunnen aanzien dat anderen met een baby lopen. dat anderen met een buikie lopen. gelukkig houdt mijn man mij ook sterk. ik kan huilen in zijn armen hoelang ik maar wil. en eerlijk gezegd laat dat mij ook nog meer verlangen naar een baby. dat ik hem ook papa kan maken :(. als het al gelukt is, hoop ik graag voor wat tips.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Panda: Enkel de echo's en medicatie gaan via Terneuzen, maar ook dat in samenwerking met/op advies van Gent. De punctie, bevruchting en terugplaatsing en alle technieken die daar bij komen kijken is allemaal in Gent. Dus verder maakt het geen verschil, alleen moeten we voor de standaard echo's minder ver rijden :)

De wachtweken in IUI zijn ook gewoon erg zwaar en ik vind persoonlijk; echt veel zwaarder dan als je "gewoon" probeert. De druk van de MMM is gigantisch, vind ik zelf in ieder geval.

Fijn dat je verlof begonnen is PukjePuk, jullie kunnen echt aftellen nu :)

@mommycin, als je het hebt tegen de topicstarter, Aster is een tijd terug al moeder geworden dus het is haar inderdaad gelukt.

13. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Dikke knuffel voor julie.

Ik had gehoopt jullie hier niet meer te zien. Ik hoop toch echt dat het binnenkort lukt. En jullie eindelijk een kleintje mogen krijgen.

Wij mogen donderdag weer naar de kliniek. Heb de pregnyl in de koelkast te liggen. Zou liever donderdag gewoon op het werk zitten. Vind er niets aan. Ineens moeten we vrilig vrijen.

Meiden ik hoop dat het binnenkort lukt. Veel succes met de behandelingen

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Succes vandaag Catlady!!

Ik moet zeggen dat bij ons, sinds de IUI, wel weer verbeterd is. Niks meer verplicht, alleen een paar dagen voor de IUI niet :). Dat zorgt wel voor meer ontspannenheid en quality time voor elkaar.

Tempus, oh fijn hoe het geregeld is! Wij komen ook regelmatig (of nou ja, regelmatig, paar keer per jaar) in Terneuzen. Mijn familie komt daar vandaag en woont er deels nog :)

Ik vind de druk van de MMM ook heftiger dan de gewone rondes. Maar ik ben ook nog niet met extra hormonen begonnen, waardoor nu het nog meevalt. We hebben doordat er nu ook wat gebeurd, weer tijd voor elkaar.. in plaats van, omdat het moet.

Ik blijf ook hopen voor ons allemaal!

15. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    lieve meiden,
    de MMM lijkt mij ook heel erg zwaar en zenuwslopend! Ik ben nog steeds zo onwijs dankbaar en blij dat ik 2 a 3 maanden voordat ik met IUI zou beginnen toch nog spontaan zwanger ben geworden! Ik zag toen echt tegen de IUI en alles op, maar gelukkig was het niet meer nodig. Maar ik zou het nooit vergeten.

Dikke knuffels ter bemoediging en troost voor jullie, meiden! Jullie
    zijn echt kanjers!! Jullie krabbelen toch elke keer weer op en gaan dan verder!! Weet ook dat ik aan jullie denk!

Pandavliegen, jij heel veel sterkte met de laatste wachtdagen! Ik hoop zo dat deze ronde voor jou succesvol is!

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Helaas helaas.. zojuist het eerste bloed gespot :x:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

17. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Neeeee :(:(:( Misschien zet het niet door... Ik blijf nog even voor je duimen! Heb je al granaatappelsap geprobeerd??

18. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik denk dat het nu wel is doorgezet helaas :(

Heb wel een paar maanden granaatappelsap gedronken, maar blijf een beetje zoekende welke en hoeveel ;)

19. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    :(:(:x:x

Ik had die van healtypeople geloof ik met framboos, na de eisprong 1 glas per dag... Schijnt goed te zijn voor het bm slijmvlies en is een gevalletje baat het niet dan schaad het niet!

20. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hmm die vind ik ook nog wel lekker (die van POM vind ik echt vies!!). Volgende ronde maar weer eens proberen. Evenals sokken aan na de eisprong in bed! Ook zo een geval, baad het niet schaad het niet ;)

Deel Deze Pagina